МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Практична роботаТема: Відмінювання прикметників. Мета: систематизувати та поглибити знання про прикметник; сформувати навички відмінювання прикметників. Обладнання: підручник, таблиці. Завдання для виконання: Завдання 1.Провідміняйте прикметники «круглолиций».
Завдання 2. Опишіть зовнішність свого друга (подруги), підкресліть закінчення у прикметниках.
Завдання 3. Провідміняйте прикметники: багатий, високий, легкий, близький, гучний, дорогий, жорсткий.
Завдання 4. Утворіть з поданими прикметниками словосполучення, добираючи необхідні за значенням іменники. Поставте словосполучення в орудному відмінку. комерційний…, дипломатичний…, страховий…, торговельний…, банківський.., бюджетний.., інвестиційний…, оптимальний, цінний…
Завдання 5. Випишіть прикметники і визначте розряд, групу відмінювання, рід, число, відмінок. Поясніть правопис відмінкових форм. I. 1. На просторому шкільному подвір'ї по-весняному привітно світить сонце. На старих липах відчайдушно чубляться галасливі горобці (Столб.). 2. У цеху ряди верстатів — фрезерних, токарних чи розточувальних, біля кожного робітник (Собко). 3. Ступаємо на старогородську землю, виходимо на вулицю, яка веде до Тимошевої хати (Збан.). 4. Сонце наближалося до горизонту, і заокруглена тінь трибуни лягла на поле, а сама залізобетонна споруда скидалася на .велетенський літак (Собко). 5. На шлях я вийшла ранньою весною і тихий спів несміло заспівала (Л. Укр.). 6. З тихим плескотом на берег рине хвилечка перлиста; править хтось малим човенцем, в'ється стежечка злотиста (Л. Укр.). 7. Мати вчила його читати і писати: попросила у знайомих старі підручники для першого класу і стала домашнім педагогом (Хиж.).
Завдання 6. Поставте словосполучення в орудному відмінку однини; поясніть правопис закінчень іменників і прикметників. Гаряча каша, свіжа їжа вища груша, краща група, більша площа, вужча межа, глиняна круча, пекуче сонце, друже плече, довше плаття. Читайте також:
|
||||||||
|