Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практична робота

Тема: Відмінювання прикметників.

Мета: систематизувати та поглибити знання про прикметник; сформувати навички відмінювання прикметників.

Обладнання: підручник, таблиці.

Завдання для виконання:

Завдання 1.Провідміняйте прикметники «круглолиций».

 

Завдання 2. Опишіть зовнішність свого друга (подруги), підкресліть закінчення у прикметниках.

 

Завдання 3. Провідміняйте прикметники:

багатий, високий, легкий, близький, гучний, дорогий, жорсткий.

 

Завдання 4. Утворіть з поданими прикметниками словосполучення, добираючи необхідні за значенням іменники. Поставте словосполучення в орудному відмінку.

комерційний…, дипломатичний…, страховий…, торговельний…, банківський.., бюджетний.., інвестиційний…, оптимальний, цінний…

 

Завдання 5. Випишіть прикметники і визначте розряд, групу відміню­вання, рід, число, відмінок. Поясніть правопис відмінкових форм.

I. 1. На просторому шкільному подвір'ї по-весня­ному привітно світить сонце. На старих липах відчайдушно чубляться галасливі горобці (Столб.). 2. У цеху ряди верстатів — фрезерних, токарних чи розточувальних, біля кожного робітник (Собко). 3. Ступаємо на старогородську землю, виходимо на вулицю, яка веде до Тимошевої хати (Збан.). 4. Сонце наближалося до горизонту, і заокруглена тінь трибуни лягла на поле, а сама залі­зобетонна споруда скидалася на .велетенський літак (Собко). 5. На шлях я вийшла ранньою весною і тихий спів несміло заспівала (Л. Укр.). 6. З тихим плескотом на берег рине хвилечка перлиста; править хтось малим човенцем, в'ється стежечка злотиста (Л. Укр.). 7. Мати вчила його читати і писати: попросила у знайомих старі підручники для першого класу і стала домашнім педа­гогом (Хиж.).

 

Завдання 6. Поставте словосполучення в орудному відмінку однини; поясніть правопис закінчень іменників і прикметників.

Гаряча каша, свіжа їжа вища груша, краща група, більша площа, вужча межа, глиняна круча, пекуче сонце, друже плече, довше плаття.


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. III. Практична частина.
  4. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  5. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  6. IV. Науково-дослідницька робота.
  7. IV. Практична робота.
  8. IV. Практична частина
  9. IV. Робота над темою уроку
  10. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  11. V. Робота з підручником
  12. V. Робота з підручником. с. 59-60




Переглядів: 430

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практична робота | Практична робота

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.