Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практична робота

Тема: Складні прикметники та їх правопис.

Мета: узагальнити і поглибити знання про прикметники; систематизувати знання про складні прикметники;

формувати і розвивати ці знання та правопис цих прикметників; виконувати вправи на закріплення.

Обладнання:підручники, посібники з української мови.

Завдання для виконання:

Завдання 1. Доберіть іменники до прикметників. З утвореними словосполученнями складіть речення (на вибір).

Потенціал, план, комбінат, вчення, дружба, боротьба, співробітництво, комплекс.

Для довідок: науково-технічний, народногосподарський, гірничо-збагачувальний, марксистсько-ленінський, радянсько-індійський, цілеспрямований, загальноєвропейський, територіально-виробничий.

Завдання 2. Доберіть порівняння до прикметників.

Сухий, як…; сильний, як…; високий, як …; гострий, як…; твердий, як…; грубий, як…

 

Завдання 3. Знайдіть помилки у реченнях, поясніть їх.

1. Він був моїм самим найкращим товаришем. 2. Найбільш змістовнішою була відповідь Оленки.

 

Завдання 4. Складіть 4 речення з різними складними прикметниками.

 

Завдання 5. «Багатонаціональний» розібрати за будовою слова.

 

Завдання 6. Визначте, яким способом утворено подані прикметники. Поясніть їх правопис. складіть і запишіть 3-4 речення з прикметниками на вибір.

Загальноосвітній, доброзичливий, чорноморський, жовтогарячий, семигодинний, суднобудівний, мідноливарний, півкілометровий, шаровидний, червоно-зелений, східнослов’янський, північно-західний, північноамериканський, господарчо-адміністративний, ширококрилий, білолиций, сорокалітній, фізико-математичний, машинобудівний, десятиповерховий, лісостеповий.

 

Завдання 7. Утворіть складні прикметники, в яких складовою частиною виступали б слова пів-, все-, -видний, -подібний, багато-.

 

 

Тема 3. Числівник, Займенник.


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. III. Практична частина.
  4. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  5. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  6. IV. Науково-дослідницька робота.
  7. IV. Практична робота.
  8. IV. Практична частина
  9. IV. Робота над темою уроку
  10. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  11. V. Робота з підручником
  12. V. Робота з підручником. с. 59-60




Переглядів: 521

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практична робота | Практична робота

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.