Практична робота
Тема: Складні прикметники та їх правопис.
Мета: узагальнити і поглибити знання про прикметники; систематизувати знання про складні прикметники;
формувати і розвивати ці знання та правопис цих прикметників; виконувати вправи на закріплення.
Обладнання:підручники, посібники з української мови.
Завдання для виконання:
Завдання 1. Доберіть іменники до прикметників. З утвореними словосполученнями складіть речення (на вибір).
Потенціал, план, комбінат, вчення, дружба, боротьба, співробітництво, комплекс.
Для довідок: науково-технічний, народногосподарський, гірничо-збагачувальний, марксистсько-ленінський, радянсько-індійський, цілеспрямований, загальноєвропейський, територіально-виробничий.
Завдання 2. Доберіть порівняння до прикметників.
Сухий, як…; сильний, як…; високий, як …; гострий, як…; твердий, як…; грубий, як…
Завдання 3. Знайдіть помилки у реченнях, поясніть їх.
1. Він був моїм самим найкращим товаришем. 2. Найбільш змістовнішою була відповідь Оленки.
Завдання 4. Складіть 4 речення з різними складними прикметниками.
Завдання 5. «Багатонаціональний» розібрати за будовою слова.
Завдання 6. Визначте, яким способом утворено подані прикметники. Поясніть їх правопис. складіть і запишіть 3-4 речення з прикметниками на вибір.
Загальноосвітній, доброзичливий, чорноморський, жовтогарячий, семигодинний, суднобудівний, мідноливарний, півкілометровий, шаровидний, червоно-зелений, східнослов’янський, північно-західний, північноамериканський, господарчо-адміністративний, ширококрилий, білолиций, сорокалітній, фізико-математичний, машинобудівний, десятиповерховий, лісостеповий.
Завдання 7. Утворіть складні прикметники, в яких складовою частиною виступали б слова пів-, все-, -видний, -подібний, багато-.
Тема 3. Числівник, Займенник.
Читайте також: - II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
- II. Самостійна робота студентів.
- III. Практична частина.
- IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
- IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
- IV. Науково-дослідницька робота.
- IV. Практична робота.
- IV. Практична частина
- IV. Робота над темою уроку
- Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
- V. Робота з підручником
- V. Робота з підручником. с. 59-60
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|