Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практична робота

Тема: Відмінювання та правопис кількісних числівників.

Мета: поглибити і узагальнити знання з теми; виробити навички правильного користування в мові кількісними числівниками.

Обладнання: підручник, таблиці.

Завдання для виконання:

Завдання 1. Як ще можна сказати? (Замініть подані фразеологізми одним синонімічним словом). Назвіть кількісні числівники. Поясніть відмінкове закінчення виділеного іменника.

1. В один голос. 2. В один момент. 3. В одну дудку. 4. З одного маху. 5. На всі чотири вітри. 6. На один ар­шин. 7. На один копил. 8. Один як палець,

Для довідок: 1. Одностайно, дружно, настійно, на­стирливо. 2. Миттю. 3. Одностайно. 4. Відразу, миттю, одноразово. 5. Будь-куди. 6. Однаково. 7. Одноманітно, шаблонно, стандартно. 8. Самотній.

 

Завдання 2. Усно провідміняйте числівники разом з іменниками українсь­кою і російською мовами. Зробіть відповідні висновки про їх від­мінювання, вимову й написання.

П'ять діб, вісім крісел, сімнадцять учнів, сорок зоши­тів, сто процентів, п'ятдесят книг, шістсот листівок, тися­ча, дев'ятсот вісімдесят перший рік.

Завдання 3. Пригадайте, як відмінюються числівники нуль, тисяча, міль­йон, мільярд, більйон, трильйонукраїнською і російською мо­вами.

Завдання 4. Спишіть, розкриваючи дужки й замінюючи числа словами.

13 (поверховий), 1500 (річчя), 28 (літній), 5 (кутник), 123 (метровий), 992 (кілограмовий), 4 (рядний), 3 (ден­ний), 6 (місячний).

 

Завдання 5. Складіть речення, в яких би слово один виступало як кількісний та в значенні одинокий, сам, єдиний, якийсь.

 

Завдання 6. Запишіть числа словами так, щоб у першому випадку вони означали кількість, а в другому — порядок при лічбі. Поставте до них питання. Прості числівники підкресліть однією лінією, а складе­ні — двома.

3, 6, 14, 11, 167, 516, 2000, 5129, 95785.

 

 


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. III. Практична частина.
  4. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  5. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  6. IV. Науково-дослідницька робота.
  7. IV. Практична робота.
  8. IV. Практична частина
  9. IV. Робота над темою уроку
  10. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  11. V. Робота з підручником
  12. V. Робота з підручником. с. 59-60




Переглядів: 449

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практична робота | Практична робота

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.