Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практична робота

Тема:Групи займенників за значенням.

Мета:Шляхом теоретичних та практичних вправ виявити знання студентів за даною темою, розвиваючи послідовність думки, логічне мислення, мовлення, грамотність.

Обладнання:схеми, таблиці-опори.

Завдання для виконання.

Завдання 1. Складіть і запишіть 5-7 речень, у яких займенник виступав би в ролі підмета, присудка, додатка.

 

Завдання 2. Запишіть речення, поставивши займенники у потрібному за змістом відмінку. (Якесь) невиразне бажання й поривання заворушилися в душі молодого князя.(І.Нечуй-Левицький). Він [Тихонов] закоханий в життя, в (він) співучі барви. (М.Рильський).

Завдання 3. Підкреслити означальні займенники.

Українська пісня може кожне серце полонить.(Рильський). Дерева стоять зачаровані, жоден листок не тремтить.

 

Завдання 4. Підкреслити особові, вказівні, присвійні займенники.

Не проповзе гадюкою у житі війна до нас, - ми в цьому поклялись. Я славлю службу піснею своєю, красу і силу сторони моєї.

 

Завдання 5. Наведіть 6 прикладів речень з заперечними займенниками у питальних (непитальних) реченнях, виносити - виносити, спиратися - спертися, записувати -записати, читати - прочитати, зашивати - зашити, гуляти - погуляти, випікати -випекти, говорити - сказати, дати - давати.

 

Завдання 6. Установіть, від яких дієслів можна утворити лише просту форму майбутнього часу, а від яких - складну і складену. Утворіть і запишіть ці форми (1-ша особа однини) Мріяти, посадити, зігріти, дивитись, тремтіти, залити, забути, шукати, виносити, винести, викосити, заробляти, заробити.

 

Завдання 7. Утворити дієслова майбутнього часу.

Слухати, грітися, гратися, триматися, сміятися, літати, дивитися, гордитися, рости, вивчати, піднімати, злетіти, посилати, перевиконати, порівняти, здолати, купатися, бігати.

 


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. III. Практична частина.
  4. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  5. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  6. IV. Науково-дослідницька робота.
  7. IV. Практична робота.
  8. IV. Практична частина
  9. IV. Робота над темою уроку
  10. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  11. V. Робота з підручником
  12. V. Робота з підручником. с. 59-60




Переглядів: 458

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практична робота | Практична робота

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.