Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практична робота

Тема:Відмінювання займенників

Мета:Шляхом теоретичних та практичних вправ виявити знання студентів за даною темою, розвиваючи послідовність думки, логічне мислення, мовлення, грамотність.

Обладнання:схеми, таблиці-опори.

Завдання для виконання.

Завдання 1. Складіть і запишіть 3-6 речень, у яких займенник виступав би в ролі додатка, означення, обставини.

 

Завдання 2. Запишіть речення, поставивши займенники у потрібному за змістом відмінку.

Хай не заховається від (наш) ока ні явний, ні притаєний ворог.(Г.Тютюнник). А в (він) - добрі вуса, велике чоло, ясні, спокійні очі.(Ю.Яновський). Відкіля (я) (ти) виглядати? Чи з темного гаю, А чи від Дунаю.(Б.Лепкий).

 

Завдання 3. Запишіть фразеологізми. З'ясуйте їх значення. Визначте відмінки займенників. З 2-4 фразеологічними зворотами (на вибір) складіть речення.

Дбати про свою шкуру. Жити на свою руку. Не тієї співати. Сам на при собі. Ні в сих, ні в тих. коли підріс і став (школяр), батько навчив його вирізати з (дерево) (птахи) і (звірятка).

 

Завдання 4. Випишіть з уривка іменники, ті, що вживаються тільки у множині.

У печі плавав вогонь і червоним язиком лизав челюсті. В маленькій хаті було поночі, по кутках стояли діди. На постелі лежала стара жінка й стогнала. Се Харитина мати. Шість тижнів минуло, вмер її чоловік, батько Харитин і відтоді бідна вдова тужить, та слабує, а це вже другий день, як зовсім злягла. Злягла саме в жнива, в гарячий час, коли всі, хто вміє жати, подались на ниву збирати на зиму хліб. І вдовине жито поспіло, та нема кому його жати; сиплеться спіле зерно на землю, а вдова лежить недужа: тяжка слабість спутала руки й ноги, прикувала до постелі... Лежить бідна мати Харитина та б'ється з думками...

Завдання 5. Напишіть лист другу (подрузі), використовуючи кличний відмінок. Поясніть написання закінчень у кличному відмінку.


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. III. Практична частина.
  4. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  5. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  6. IV. Науково-дослідницька робота.
  7. IV. Практична робота.
  8. IV. Практична частина
  9. IV. Робота над темою уроку
  10. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  11. V. Робота з підручником
  12. V. Робота з підручником. с. 59-60




Переглядів: 335

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практична робота | Практична робота

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.