МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Практична роботаТема:Перехід займенників в інші частини мови Мета:Шляхом теоретичних та практичних вправ виявити знання студентів за даною темою, розвиваючи послідовність думки, логічне мислення, мовлення, грамотність. Обладнання:схеми, таблиці опори. Завдання для виконання: Завдання 1. Перепишіть речення, підкресліть у них займенники і визначте лексичне та граматичне значення їх. 1) Мав Цимбал свої слабості, над якими в Криничках кожному дозволено було потішатись. 2) Завзятий голуб'ятник, він міг годинами гасати з малечею по селу за голубами, в небо. 3) Але мав Нестор і незаперечні, як для ватажка, достоїнства.
Завдання 2. Визначте морфологічну будову займенників і поясніть правопис їх. Дехто, дещо, хтозна-що, будь-хто, хтось, що-небудь, абикого, ніхто, нікого, кожний, що, щось, одне і те ж, той чи інший, що таке, той самісінький, отакісінький, хто.
Завдання 3. Використовуючи займенники, виправте речення, уникаючи повторення одних і тих самих іменників, прикметників і числівників. 1) Тарас Шевченко - великий український поет. Поет народився в селі Моринцях на Київщині. 2) Наш клас посадив п'ятнадцять яблунь, а третій клас - п'ятнадцять груш. 3) Зацвіли червоні піони. Червоний колір радує всіх.
Завдання 4. Перекладіть речення українською мовою. Підкресліть неозначені займенники однією рискою, а заперечні - двома. Поставте у них наголос і поясніть їх правопис. 1) Родную мать никем не заменить. 2) Нечего на зеркало пенять, коли рожа крива. 3) Скучен день до вечера, коли делать нечего.
Завдання 5. Прочитайте речення. Випишіть слова, що виступають у ролі займенника. Визначте, якими займенниками вони можуть замінюватись 1) Струна тремтіла й звучала. Тоді схиливши, падала тихо вниз, натягала другу з неба на землю. 2) Михайло був сам один посеред мовчазних піль, і лише глибоке небо здіймалося понад ним. 3) Хоч у переважній більшості належність слів до певної частини мови є стійкою, розподіл слів на частини мови в цілому не є незмінним.
Тема 4. Дієслово. Форми дієслова. Прислівник. Практична робота Читайте також:
|
||||||||
|