Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Цілі та завдання вивчення розділу 2.1

Зміст

Розділ 2.1. Основні типи соціальності людей традиційного типу

Динамічне комунікативне поле культури: характеристика соціально-історичних типів габітусів

Змістовий модуль 2.

Спортивная медицина: Учебное пособие / Под ред. В.А. Епифанова. – М.: Изд. группа «ГЭОТАР Медиа», 2006. – С. 209-228.

Люмбальні вертебральні синдроми.

Люмбальгія: скарги на болі, явища дискомфорту, парестезії, локалізуються у поперековому відділі хребта. Початок загострення поступове, тривалість складає до 3 тижнів. Обмежена або поширена міофіксаціі з напругою м'язів.

Люмбаго: скарги на різкі болі в попереку, обмеження рухів, зміна конфігурації хребта. Загострення виникає раптово і триває до 2 тижнів. Визначається різке обмеження обсягів рухів, поширена попереково-грудна міофіксація з напругою м'язів.

Сакральгія: скарги на болі в крижах, виникають або посилюються в положенні стоячи. Загострення, як правило, не різко виражені, але тривалі (до 1 місяця). Визначається поширена попереково-грудна міофіксація з напругою м'язів, більше вираженою в сідничних м'язах. Обмеження обсягу рухів більше виражено в тазостегновому суглобі.

Кокцігальгія: скарги на болі, парестезії, оніміння, локалізуються в області куприка, які посилюються в положенні сидячи. Загострення зазвичай виникає після травми і може тривати місяцями. Визначається напруга м'язів сідниць, м'язів тазового дна, обмеження рухів в області куприка. Болючість при пальпації куприкових структур.

Інструментальні методи діагностики цих синдромів включають рентгенологічне дослідження в бічній і прямій проекції і при максимальному згинанні і розгинанні в ураженому відділі хребта (функціональний метод), магнітно-резонансну томографію, електроміографи, peo- і доплерографію, термографію і електроенцефалографію.

 

Литература:

 

2. Макарова Г.А., Локтев С.А. Медицинский справочник тренера. – М.: Советский спорт, 2006. – С. 327-394.

3. Спортивная медицина: справочник для врача и тренера / Пер. с англ. А. Гнетовой, Л. Потанич. – М.: «Терра-спорт», 1999. С. 115-143.

4. Спортивна травматологія. Навчальний посібник/ М.В.Левенець, Я.В. Лінько. – Київ: Олімпійська література, 2008-215с.

5. Інтернет, пошукова система Яндекс, пошук зображень.

 

1. Характеристика селянства як соціальної групи. Селянське господарство.

2. Селянство як культура та образ життя. Соціальні винаходи селянства.

3. Дворянство як верхівка традиційного суспільства.

4. Соціальні винаходи дворянства. Добровільність та примусовість в житті аристократії.

Основні поняття:соціальна група, соціальність, культура, детермінанти селянського габітусу, селянський стиль життя, соціальні винаходи селянства, соціальні винаходи дворянства, соціальні винаходи лицарів.

Успішне вивчення розділу 2.1. дозволяє:

 

o Ознайомитися з характеристикою селянства як соціальної групи; аналізувати характеристики селянського господарства.

o Мати уявлення про селянство як культуру та образ життя.

o Мати уявлення про соціальні винаходи селянства.

o Знати основні характеристики дворянства як верхівки традиційного суспільства.

o Мати уявлення про соціальні винаходи дворянства.

o Мати уявлення про добровільність та примусовість в житті аристократії.

o Володіти основними поняттями: соціальна група, соціальність, культура, детермінанти селянського габітусу, селянський стиль життя, соціальні винаходи селянства, соціальні винаходи дворянства, соціальні винаходи лицарів.

 


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Мета вивчення курсу.
  3. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  4. IV. Вивчення нового матеріалу.
  5. IV. Вивчення нового матеріалу.
  6. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
  7. V. Вивчення нового матеріалу.
  8. V. Завдання.
  9. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  10. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  11. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  12. Аксіологічний підхід до вивчення педагогічних явищ.




Переглядів: 585

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Захворювання хребта. | Характеристика селянства як соціальної групи. Селянське господарство

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.