МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Лекція 14. Методика вивчення економічної і соціальної географії УкраїниМозковий штурм Технологія колективного обговорення, яка використовується для прийняття кількох рішень з конкретної проблеми. Метою мозкового штурму є збирання якомога більшої кількості ідей щодо проблеми від усіх учнів впродовж обмеженого часу. Етапи: 1. Учитель записує на дошці проблемне питання. 2. Учням пропонується висловити ідеї, коментарі, фрази чи слова, пов'язані з цією проблемою. 3. Усі пропозиції записуються на дошці в порядку їх висловлювання без зауважень, коментарів чи запитань. В кінці потрібно обговорити й оцінити запропоновані ідеї, вибрати найбільш вдалі. Приклад запитання: Україна має великі і якісні сільськогосподарські угіддя, але значну частину сільськогосподарської продукції імпортує. Що треба зробити для того, щоб АПК України повністю забезпечувало населення нашої держави продуктами харчування, промисловість - сировиною, а залишки експортувалися? "Мікрофон" Технологія надає можливість кожному сказати щось швидко, по чергі, відповідаючи на запитання або ж висловлюючи свою думку чи позицію. Етапи: 1. Учитель формулює проблему (ставить проблемне питання). 2. Учням пропонується якийсь предмет (найкраще іграшку), який виконуватиме роль мікрофона. 3. Учні висловлюються по черзі, лаконічно і швидко (не більше однієї хвилини). 4. Учні передають "мікрофон" один одному, беручи по черзі слово. Відповіді учнів не коментуються і не оцінюються.
У 8- у класі застосовуємо і метод підсиленої лекції , який привчає учнів до форм роботи у старшій школі. Підсилена лекція складається з двох частин. Перша частина: учням пропонується записати те, що їм відомо із оголошеної проблеми. Друга частина: учитель читає лекцію і ознайомлює з додатковим матеріалом з теми. Учні записують по ходу (чи після) прослуховування нову для них інформацію, що дає відповідь на поставлену проблему. Цей метод розвиває увагу і зацікавленість школярів. Мета:ознайомити студентів з основними навчально-виховними цілями і завданнями курсу, його змістовою структурою; проаналізувати державні вимоги щодо рівнів предметної компетенції, якими мають володіти дев’ятикласники, ознайомити зі складовими навчально-методичного комплексу для вчителя, вказати основні методичні підходи до вивчення окремих розділів курсу, систематизувати найбільш поширені методи, прийоми і форми роботи на різних етапах уроку з вивчення курсу, розвивати фахову і педагогічну компетентність студентів. Студент має знати: мету, завдання і значення курсу в системі шкільної географічної освіти; склад навчально-методичного комплексу з курсу; організаційні і методичні особливості навчання дев’ятикласників, які випливають з психологічних властивостей раннього юнацтва, мети та змісту курсу; структуру курсу та основні завдання кожного розділу; методичні підходи до його вивчення. Уміти: аналізувати ефективність запропонованих моделей вивчення курсу, викладених в методичній літературі; розробляти власні методичні схеми вивчення тем курсу; володіти прийомами формування понять і закономірностей, які розглядає курс, способами активізації навчання, інтерактивними методами формування предметних і життєвих компетенцій.
Читайте також:
|
||||||||
|