Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Лекція 14. Методика вивчення економічної і соціальної географії України

Мозковий штурм

Технологія колективного обговорення, яка використовується для прийняття кількох рішень з конкретної проблеми. Метою мозкового штурму є збирання якомога більшої кількості ідей щодо проблеми від усіх учнів впродовж обмеженого часу.

Етапи:

1. Учитель записує на дошці проблемне питання.

2. Учням пропонується висловити ідеї, коментарі, фрази чи слова, пов'язані з цією проблемою.

3. Усі пропозиції записуються на дошці в порядку їх висловлювання без зауважень, коментарів чи запитань.

В кінці потрібно обговорити й оцінити запропоновані ідеї, вибрати найбільш вдалі.

Приклад запитання: Україна має великі і якісні сільськогосподарські угіддя, але значну частину сільськогосподарської продукції імпортує. Що треба зробити для того, щоб АПК України повністю забезпечувало населення нашої держави продуктами харчування, промисловість - сировиною, а залишки експортувалися?

"Мікрофон"

Технологія надає можливість кожному сказати щось швидко, по чергі, відповідаючи на запитання або ж висловлюючи свою думку чи позицію. Етапи:

1. Учитель формулює проблему (ставить проблемне питання).

2. Учням пропонується якийсь предмет (найкраще іграшку), який виконуватиме роль мікрофона.

3. Учні висловлюються по черзі, лаконічно і швидко (не більше однієї хвилини).

4. Учні передають "мікрофон" один одному, беручи по черзі слово. Відповіді учнів не коментуються і не оцінюються.

 

У 8- у класі застосовуємо і метод підсиленої лекції , який привчає учнів до форм роботи у старшій школі. Підсилена лекція складається з двох частин. Перша частина: учням пропонується записати те, що їм відомо із оголошеної проблеми. Друга частина: учитель читає лекцію і ознайомлює з додатковим матеріалом з теми. Учні записують по ходу (чи після) прослуховування нову для них інформацію, що дає відповідь на поставлену проблему. Цей метод розвиває увагу і зацікавленість школярів.

Мета:ознайомити студентів з основними навчально-виховними цілями і завданнями курсу, його змістовою структурою; проаналізувати державні вимоги щодо рівнів предметної компетенції, якими мають володіти дев’ятикласники, ознайомити зі складовими навчально-методичного комплексу для вчителя, вказати основні методичні підходи до вивчення окремих розділів курсу, систематизувати найбільш поширені методи, прийоми і форми роботи на різних етапах уроку з вивчення курсу, розвивати фахову і педагогічну компетентність студентів.

Студент має знати:

мету, завдання і значення курсу в системі шкільної географічної освіти; склад навчально-методичного комплексу з курсу; організаційні і методичні особливості навчання дев’ятикласників, які випливають з психологічних властивостей раннього юнацтва, мети та змісту курсу; структуру курсу та основні завдання кожного розділу; методичні підходи до його вивчення.

Уміти:

аналізувати ефективність запропонованих моделей вивчення курсу, викладених в методичній літературі; розробляти власні методичні схеми вивчення тем курсу; володіти прийомами формування понять і закономірностей, які розглядає курс, способами активізації навчання, інтерактивними методами формування предметних і життєвих компетенцій.

 


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Мета вивчення курсу.
  3. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  4. IV. Вивчення нового матеріалу.
  5. IV. Вивчення нового матеріалу.
  6. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
  7. V. Вивчення нового матеріалу.
  8. А/. Верховна Рада України.
  9. АГД як галузь економічної науки
  10. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  11. АГРАРНЕ ПРАВО УКРАЇНИ
  12. Аграрні закони України




Переглядів: 733

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Четвертий рядок- речення з чотирьох слів, що висловлює основну думку теми. | Методи, прийоми і форми роботи на уроках з економічної і соціальної географії України

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.