МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 3. Маркетинговий аналіз діяльності підприємства4. Значне місце в організації аналітичної роботи належить визначенню змісту і послідовності окремих її етапів. Визначення методу економічного аналізу дає змогу сформулювати ті головні елементи, які характеризують етапи аналітичної роботи: - вивчення і попередня оцінка досягнутого підприємством рівня (проти запланованого); - вимірювання взаємозв'язку показників і факторів та визначення на цій основі причин розбіжностей планових і фактичних показників; - підсумкова оцінка, підрахунок резервів підвищення ефективності господарювання. Ці головні елементи визначають організацію аналітичної роботи за трьома етапами: підготовчим, основним і завершальним. Підготовчий етап: 1. Розробка плану та програми аналітичної роботи. 2. Вибір і визначення загального стану об'єкта аналізу. 3. Формування цілей та завдань аналізу і напрямків використання його результатів. 4. Розробка системи синтетичних та аналітичних показників, за допомогою яких характеризується об'єкт аналізу. 5. Розподіл роботи між аналітиками. 6. Розробка макетів і форм аналітичних таблиць, графіків, схем. 7. Перевірка достовірності джерел інформації та вивчення матеріалів попередніх обстежень. 8. Визначення конкретних виконавців та розподіл обов'язків між ними, а також інші організаційні питання. Основний етап: 1. Збирання та опрацьовування необхідної інформації. 2. Перевірка повноти й вірогідності звітних даних, проведення арифметичного, логічного і балансового зведення показників. 3. Визначення загальних відхилень величини показників виконання завдань від базових величин. 4. Виявлення взаємодіючих факторів і обчислення їхнього впливу на зміну величини показників. 5. Виявлення зайвих витрат і невикористаних можливостей (перспективних резервів) підвищення ефективності виробництва. Завершальний етап: 1. Проведення підсумкової оцінки діяльності і узагальнення результатів аналізу. 2. Розробка висновків і пропозицій щодо прийняття належних управлінських рішень за результатами аналізу, відповідно до його цілей і завдань. Ці висновки та пропозиції оформляються у вигляді пояснювальної записки до звіту чи доповідної записки на ім'я керівника підприємства або особи, за дорученням якої проводився аналіз. 3. Розробка організаційно-технічних заходів щодо усунення недоліків, підвищення ефективності використання виявлених резервів (за виконанням заходів слід встановити дійовий повсякденний контроль). 4. Підготовка розпорядчих актів, призначення осіб, відповідальних за виконання прийнятих рішень. 5. Контроль за впровадженням у виробництво пропозицій, що їх було висунуто за результатами аналізу.
1. Загальна оцінка умов діяльності підприємства 2. Оцінка кон’юнктури ринку та попиту на продукцію підприємства 3. Аналіз ринків збуту продукції та цінової політики підприємства 4.Оцінка ринкових можливостей підприємства, ринків і конкурентоспроможності продукції Читайте також:
|
||||||||
|