Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






План-конспект уроку № 8

Література

1.Гимнастика и методика преподавания.- Учебник для институтов физической культури/ред.М.В Самолевського.-М. Физкультура и спорт.-1987.-336с.:ил.

 

2.Баскетбол /Под. Ред. Ю.Н. Клещеваи А.Г. Айриянца.- М.: Физкультура и спорт, 2004. – 172 с

 

 

З фізичної культури для учнів 5 класу

Студента 32гр. ФФВ ЛДУФК

Табаки Романа

 

Завдання уроку:

1.Вдосконалити техніку передачі мяча двома руками від грудей та одніє рукою

2.Сприяти розвитку швидкості, витривалості та координації та точності (окомір) за допомогою спеціальних вправ до гри у баскетбол та рухливих ігор «Кругова гилка» «Естафета з баскетбольним мячем»

3.Сприяти вихованню взаємоповаги, взаємодопомоги та дружніх відносин між учнями за допомогою рухливих ігор «Кругова гилка» «Естафета з баскетбольним мячем»

 

Місце проведення:Спортивний зал ЗОШ №65

Дата проведення:22.02.2013

Час проведення:11:50

Інвентар:Баскетбольні м'ячі

 

 

Ч.у. Зміст Дозування ОМВ
  Шикування, рапорт, повідомлення задач уроку.   Ходьба: на носках На п’ятках На зовнішній стороні стопи На внутрішній стороні стопи В пів присяді В повному присяді Біг: З високим підніманням стегна З закиданням гомілок Приставним кроком правим та лівим боком Зиг - загом   перешикування. Комплекс ЗРВ № 1 Перешикування Тема– «баскетбол». Вдосконалити техніку ведення мяча і кидків у кошик двома руками від грудей та однією рукою від плеча, а також вдосконалення штрафних кидків Ведення. Ведення мяча в русі: поперемінно за схемою : повільний темп - швидкий Ведення мяча в русі, оббігаючи партнера Ведення мяча змійкою, обводячидекількох учнів Ведення мяча в русі почергово лівою та правою рукою за схемою: - до одного кінця залу ведемо мяч лівою рукою, назад – правою. Кидки у кошик двома руками від грудей Учні виконують кидок у кошик у парах. Один учень піднімає руки над головою – «кошик» а другий повинен точно кинути мяч йому у руки.   Безпосереднє виконання кидка мяча у кошик з відстані 1,5-2 м. Кидки у кошик однією рукою Один учень піднімає руки над головою – «кошик» а друний повинен точно кинути мяч йому в руки, спочатку правою, а тоді лівою рукою. Безпочереднє виконання кидка однією рукою у кошик, почергово – лівою та правою рукою, змінюючи відстань від кошика, та кут. (від 1 м. – 2м.) з правого, з лівого боку, прямо перед кошиком., змінюючи вистоту підняття ліктя. Виконання штрафних кидків (3м.) Рухливі ігри «Кругова гилка» «Естафета з баскетбольним мячем» Вправи на відновлення дихання.   Підсумки уроку Домашнє завдання. Загальний час - 45             10-15     2-4р     2-4р       6-8р     6-8р   по 2-4р.     8-10р.     6-8р.   5-6 5-6           Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів та їх готовність до уроку     Руки на поясі, спина пряма. Руки за головою, спина пряма Руки на поясі, спина пряма Руки на поясі спина пряма Руки зігнуті у ліктьових суглобах(як при бігу)   Руки на пояс   Виступом (9,6,3 на місці)   В колони по 2     (Див.конспект №1,2)     (Див.конспект №3,4)     У заключній фазі кидка, великі пальці рук повинні завернутися всередину вниз   кидок з ліктем, піднятим на одну чверть; наполовину і на три чверті. Висота підняття ліктя не порушує траєкторій польоту м‘яча.   Вправа в русі 1- руки в верх вдих 2-руки вниз – видих   Виставлення оцінок, перевірка присутності   Повторити кидка мяча у кошик однією рукою, вдення мяча.  

 

 


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. IV. Підсумок уроку
  3. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  4. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  5. VII. Підсумки уроку
  6. VIІ. Підсумок уроку
  7. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  8. Аналіз та оцінка проведеного уроку
  9. Вимоги до проведення сучасного уроку
  10. Вимоги до уроку
  11. Додатковий матеріал до уроку
  12. Додаток №1 до уроку 19




Переглядів: 483

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Право громадян на свободу світогляду та віросповідання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.