МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Ситников В.П. 2 страницаФренчайзинг найчастіше застосовується у сфері роздрібної торгівлі, ресторанах швидкого обслуговування типу "Макдональдс" та "Піца-Хард". Іншими словами міжнародний франчайзинг - це використання вже існуючої і добре відпрацьованої ідеї бізнесу(торгової марки), яка має сформований імідж. 4.3. Міжнародний консалтинг - це вид міжнародної послугової діяльності, яку здійснюють спеціалізовані фірми одних країн у вигляді надання порад державам, виробникам, продавцям і покупцям інших країн з широкого кола питань економічної діяльності, передусім з консультування у зовнішньоекономічній сфері. Досить часто консалтингові послуги проводяться паралельно чи разом з наданням інших видів послуг. Консалтингові послуги надають і фірми, що спеціалізуються на далеко на непослугових видах діяльності. Досить часто великі компанії нафтового, автомобільного та електронного бізнесу створюють свої філії, дочірні компанії, які спеціалізуються в консалтинговому бізнесі. Структура системи консалтингових послуг. 1.Консалтинг з питань стратегічного планування та поточного менеджменту. 2.З питань оподаткування. 3.З фінансових питань. 4.З маркетингу та організації збуту. 5.Консультації при виборі партнера в бізнесі. 6.З оцінки та підбору кадрів. 7.З питань організації інвестування. Основними споживачами консалтингових послуг є: державні організації, виробничі та торговельні фірми, банківські структури та страхові компанії. Світовий ринок професійних послуг - це відносини, які виникають з приводу надання спеціалізованими за певними професіями фірмами одних країн профільних послуг фірмам інших країн. В більшості випадків фірми спеціалізуються на таких професійних послугах: - бухгалтерські послуги та послуги з аналізу фінансової діяльності(аудит). - юридичні послуги(особливо з міжнародних питань). - маркетингові послуги. - послуги в сфері дизайну та архітектури. Страхові послуги - це особлива форма економічних відносин, яка включає створення спеціального ринку коштів(страхового фонду) для відшкодування збитків, які сталися в результаті стихійних і випадкових дій природи та людини. Страхові компанії бувають: приватними, державними та публічними. Види страхування у сфері МЕВ: 1.Страхування зовнішніх ризиків, експортно-імпортних операцій, національних майнових інтересів за кордоном, діяльності СП. 2.Страхування транспортування вантажів. 3.Страхування від нещасних випадків. 4 Морське, авіаційне страхування. 5.Страхування експортних кредитів. 6.Страхування будівельно-монтажних робіт. Міжнародний туризм - це багатопланова система послуг, яка спрямована на задоволення потреб осіб, які є представниками одних країн і знаходяться з короткостроковим відвідуванням в інших країнах. Основні види міжнародного туризму: Рекреаційний туризм - екскурсії, відпочинок, лікування, відвідування С портивних змагань. Цей вид туризму становить 70% від усього міжнародного туризму. Науковий туризм - це відвідування наукових конференцій, симпозіумів, конгресів. Діловий туризм - це налагодження і підтримання ділових стосунків: підготовка і укладання угод, відвідування міжнародних ярмарків та виставок. Структура міжнародних туристичних послугових заходів: - організація туристичних поїздок. - продаж путівок і турів. - надання послуг з розміщення і харчування туристів(готелі, кемпінги). - організація пересування туристів по країні. - організація відвідування закладів культури, торгівлі та розваг. організація реклами, доведення інформації.
План лекції:
Ключові поняття: кредитний ринок, ринок цінних паперів, грошовий ринок, форвардний контракт, ф’ючерсний контракт, опціон, ф’ючерс.
Список літератури:
1. Міжнародна економіка: Навч.-метод. посібник для самост. вивч.дисципліни. /А.М. Поручник та ін.; За ред. А.М. Поручника / - К., КНЕУ,2005. - 160 с. 2. Філіпенко А.С. Міжнародні економічні відносини: Історія. Підручник. –К.: Либідь, 2006. 384 с. 3. Циганкова Т. Міжнародна торгівля. Навч. посібник. – К., КНЕУ, 2001. –340 с. Після вивчення теми студенти повинні знати: 1.Структуру світового фінансового ринку. 2. Особливості євроринку. 3. Розвиток світового фінансового ринку. 4. Провідні суб'єкти світового фінансового ринку? 5. Сутність фінансової кризи.
1. Світовий фінансовий ринок: сутність та структура.
Світовий фінансовий ринок – система відносин попиту і пропозиції щодо фінансового капіталу, що функціонує у міжнародній сфері в якості покупних і платіжних засобів, кредитів, інвестиційних ресурсів. Основна функція світових фінансових ринків – забезпечення міжнародної ліквідності, тобто можливості швидко залучити достатню кількість грошових засобів в різних формах на вигідних умовах на наднаціональному рівні. Операції на міжнародному фінансовому ринку поділяються на дві великі групи – кредитні та інвестиційні. Відповідно, весь фінансовий ринок складається з двох частин: Читайте також:
|
||||||||
|