МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Ситников В.П. 2 страницаФренчайзинг найчастіше застосовується у сфері роздрібної торгівлі, ресторанах швидкого обслуговування типу "Макдональдс" та "Піца-Хард". Іншими словами міжнародний франчайзинг - це використання вже існуючої і добре відпрацьованої ідеї бізнесу(торгової марки), яка має сформований імідж. 4.3. Міжнародний консалтинг - це вид міжнародної послугової діяльності, яку здійснюють спеціалізовані фірми одних країн у вигляді надання порад державам, виробникам, продавцям і покупцям інших країн з широкого кола питань економічної діяльності, передусім з консультування у зовнішньоекономічній сфері. Досить часто консалтингові послуги проводяться паралельно чи разом з наданням інших видів послуг. Консалтингові послуги надають і фірми, що спеціалізуються на далеко на непослугових видах діяльності. Досить часто великі компанії нафтового, автомобільного та електронного бізнесу створюють свої філії, дочірні компанії, які спеціалізуються в консалтинговому бізнесі. Структура системи консалтингових послуг. 1.Консалтинг з питань стратегічного планування та поточного менеджменту. 2.З питань оподаткування. 3.З фінансових питань. 4.З маркетингу та організації збуту. 5.Консультації при виборі партнера в бізнесі. 6.З оцінки та підбору кадрів. 7.З питань організації інвестування. Основними споживачами консалтингових послуг є: державні організації, виробничі та торговельні фірми, банківські структури та страхові компанії. Світовий ринок професійних послуг - це відносини, які виникають з приводу надання спеціалізованими за певними професіями фірмами одних країн профільних послуг фірмам інших країн. В більшості випадків фірми спеціалізуються на таких професійних послугах: - бухгалтерські послуги та послуги з аналізу фінансової діяльності(аудит). - юридичні послуги(особливо з міжнародних питань). - маркетингові послуги. - послуги в сфері дизайну та архітектури. Страхові послуги - це особлива форма економічних відносин, яка включає створення спеціального ринку коштів(страхового фонду) для відшкодування збитків, які сталися в результаті стихійних і випадкових дій природи та людини. Страхові компанії бувають: приватними, державними та публічними. Види страхування у сфері МЕВ: 1.Страхування зовнішніх ризиків, експортно-імпортних операцій, національних майнових інтересів за кордоном, діяльності СП. 2.Страхування транспортування вантажів. 3.Страхування від нещасних випадків. 4 Морське, авіаційне страхування. 5.Страхування експортних кредитів. 6.Страхування будівельно-монтажних робіт. Міжнародний туризм - це багатопланова система послуг, яка спрямована на задоволення потреб осіб, які є представниками одних країн і знаходяться з короткостроковим відвідуванням в інших країнах. Основні види міжнародного туризму: Рекреаційний туризм - екскурсії, відпочинок, лікування, відвідування С портивних змагань. Цей вид туризму становить 70% від усього міжнародного туризму. Науковий туризм - це відвідування наукових конференцій, симпозіумів, конгресів. Діловий туризм - це налагодження і підтримання ділових стосунків: підготовка і укладання угод, відвідування міжнародних ярмарків та виставок. Структура міжнародних туристичних послугових заходів: - організація туристичних поїздок. - продаж путівок і турів. - надання послуг з розміщення і харчування туристів(готелі, кемпінги). - організація пересування туристів по країні. - організація відвідування закладів культури, торгівлі та розваг. організація реклами, доведення інформації.
План лекції:
Ключові поняття: кредитний ринок, ринок цінних паперів, грошовий ринок, форвардний контракт, ф’ючерсний контракт, опціон, ф’ючерс.
Список літератури:
1. Міжнародна економіка: Навч.-метод. посібник для самост. вивч.дисципліни. /А.М. Поручник та ін.; За ред. А.М. Поручника / - К., КНЕУ,2005. - 160 с. 2. Філіпенко А.С. Міжнародні економічні відносини: Історія. Підручник. –К.: Либідь, 2006. 384 с. 3. Циганкова Т. Міжнародна торгівля. Навч. посібник. – К., КНЕУ, 2001. –340 с. Після вивчення теми студенти повинні знати: 1.Структуру світового фінансового ринку. 2. Особливості євроринку. 3. Розвиток світового фінансового ринку. 4. Провідні суб'єкти світового фінансового ринку? 5. Сутність фінансової кризи.
1. Світовий фінансовий ринок: сутність та структура.
Світовий фінансовий ринок – система відносин попиту і пропозиції щодо фінансового капіталу, що функціонує у міжнародній сфері в якості покупних і платіжних засобів, кредитів, інвестиційних ресурсів. Основна функція світових фінансових ринків – забезпечення міжнародної ліквідності, тобто можливості швидко залучити достатню кількість грошових засобів в різних формах на вигідних умовах на наднаціональному рівні. Операції на міжнародному фінансовому ринку поділяються на дві великі групи – кредитні та інвестиційні. Відповідно, весь фінансовий ринок складається з двох частин: Читайте також:
|
||||||||
|