МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІДКожна людина містить цілий материк своєї особистості. Щасливий той, хто іде шляхом Колумба власної душі. Дж. Стефан Останнім часом у науковому й педагогічному середовищі широке розповсюдження має термін «особистісно-орієнтоване навчання». Особистісно-орієнтований підхід надає можливість розглядати учня, як суб'єкт процесу навчання, указує на неповторність індивідуальних механізмів розвитку даної особистості. За визначенням С.И.Подмазіна, «зміст особистісно-орієнтованої освіти, насамперед, складається у задоволенні потреб буття людини, його особистісного існування: волі, вільного вибору себе, свого світогляду, дій, вчинків, позиції, самостійності й самореалізації, самовизначення, творчості, повинен включати все, що необхідно людині для будівництва й розвитку». І.С. Якиманська виділяє такі головні позиції особистісно-орієнтованого навчання: - визнання учня головним суб'єктом процесу навчання; - визначення мети - розвиток індивідуальних здібностей учня; - визначення засобів, які забезпечують реалізацію встановленої мети шляхом виявлення й структурування власного досвіду учня, його спрямованого розвитку в процесі навчання. Основним елементом освітнього процесу був і залишається урок. В умовах особистісно-орієнтованого підходу істотно змінюється його мета, функція, форма організації. І.С. Якиманська визначає, що мета такого уроку— створення умов для виявлення пізнавальної активності учнів, засобами досягнення вчителем такої мети є: · використання різних форм і методів організації навчальної · створення атмосфери зацікавленості кожного учня в роботі класу; · стимулювання учнів до висловлень, використання різних способів виконання завдань без побоювання помилитися, одержати невірну відповідь, не той результат; · використання в ході уроку дидактичного матеріалу, що · оцінка діяльності учня не тільки за кінцевим результатом · заохочення прагнення учня знаходити свій спосіб роботи, аналізувати способи роботи інших учнів у ході уроку, вибирати й засвоювати більш раціональний; · створення педагогічних ситуацій на уроці, які дозволяють Читайте також:
|
||||||||
|