Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 3.6. РОБОТА З БАТЬКАМИ

Орієнтовна тематика занять

1) Особливості та умови розвитку особистості у різні періоди дошкільного дитинства.

2) Вирішальна роль батьків у розвитку особистості дитини (наукові положення варто супроводжувати аналізом конкретних випадків родинного виховання).

3) Вплив біологічних умов, спадковості та стану екології на розвиток дитини.

4) Мета і сутність особистісно орієнтованого та індивідуального підходу до дитини.

5) Адаптація дитини до умов дошкільного закладу. Роль вихователя у по-легшенні адаптації.

6) Розвивальне значення різних видів діяльності дитини: ігри, ігри-драматизації, малювання, конструювання, спостереження, музика, співи, танці, спортивні заняття, вивчення іноземних мов, перегляд книжок, ілюстрацій, картин тощо.

7) Аналіз розвивальних можливостей ігор та іграшок (з практичною демонстрацією).

8) Як забезпечити емоційний комфорт дитини у групі?

9) Психологічні умови комплектації та виховного процесу у різновікових та родинних групах.

10) «Важкі» діти і особливості ефективної роботи з ними.

11) Обдаровані діти, їхні особливості та умови, що сприяють розвитку здібностей.

12) Психологічні умови довіри і взаємодії вихованців із батьками.

13) Шкільна зрілість та психологічна готовність дитини до навчання.

Теми можна замінювати на інші залежно від потреб і звернень, умов виховання, психологічної компетентності педагогів.


Література:

1. Власова О.І. Педагогічна психологія: навч.посібник – К.: Либідь, 2005.

2. Робота з батьками [Електронний ресурс] / Режим доступу:http://osvita.ua/school/lessons_summary/family/

3. Помиткін Е. О. Духовний розвиток учнів у системі шкільної освіти: Науково-методичний посібник. – К.: УІПККО, 1995. – 152 с.

 

 


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. IV. Практична робота.
  3. VI. Домашня робота.
  4. VI. Практична робота .
  5. VI. Практична робота .
  6. VI. Практична робота.
  7. VI. Практична робота.
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.
  12. VI. Практична робота.




Переглядів: 841

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
СПІВПРАЦЯ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА З ПЕДАГОГІЧНИМ КОЛЕКТИВОМ | БАР’ЄРИ В РОБОТІ З БАТЬКАМИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.