Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Форми державного регулювання інвестиційної діяльності

 

В умовах, що склалися на даному етапі в економіці України, існують наступні форми державного регулювання інвестиційної діяльності:

1. Державне регулювання інвестиційної діяльності включає управління державними інвестиціями, а також регулювання умов інвестиційної діяльності і контроль за її здійсненням усіма інвесторами та учасниками інвестиційної діяльності.

2. Управління та регулювання державними інвестиціями здійснюється державними та місцевими органами влади та управління і включає планування, визначення умов і виконання конкретних дій по інвестуванню бюджетних і позабюджетних коштів.

3. Державне регулювання інвестиційної діяльності, проведення інвестиційної політики, направленої на економічний і соціальний розвиток країни здійснюється:

Ø у відповідності з державними інвестиційними програмами, прямим управлінням державними інвестиціями;

Ø введенням системи податків з диференціацією суб’єктів і об’єктів оподаткування, податкових ставок і пільг;

Ø наданням фінансової допомоги у формі субсидій, субвенцій, бюджетних позик на розвиток окремих регіонів, галузей, виробництв;

Ø проведенням зваженої фінансової (в т. ч. амортизаційної), цінової та кредитної політики, виходячи з реального стану економічної системи;

Ø контролем та дотриманням державних норм та стандартів;

Ø антимонопольними заходами, роздержавленням та приватизацією власності;

Ø розвитком конкуренції на інвестиційному ринку;

Ø розвитком та захистом внутрішнього інвестиційного ринку в межах діючих законодавчих та нормативних актів і міжнародних договорів;

Ø проведенням експертизи інвестиційних проектів та інших заходів.

4. Широкий перелік заходів державного регулювання інвестиційної діяльності включає економічні та адміністративні методи регулювання інвестиціями.

5. Комплексний характер захисних заходів та гарантій держави в області інвестиційної діяльності, в т. ч. іноземних інвесторів.

Найбільш актуальною проблемою для України є проблема залучення іноземних інвестицій. Серед потенційних джерел ресурсів для ринкової трансформації національної економіки України іноземні інвестиції мають особливе значення, оскільки без сторонньої допомоги і кредитів, серйозних валютних ін’єкцій з боку розвинутих країн нині прорив у технології, якості, структурній перебудові, вирішенні соціальних проблем неможливий.

Джерелами інвестиційної підтримки можуть бути кредитні ресурси, іноземні інвестиції, позабюджетні кошти, інноваційні фонди тощо. З іншого боку державна підтримка підприємств повинна виступати, як взаємозв'язок між державою та підприємством.

Регулювання умов інвестиційної діяльності здійснюється через систему податків, проведення амортизаційної політики, надання фінансової допомоги у вигляді дотацій, субсидій, субвенцій на розвиток окремих регіонів, галузей, виробництв; проведення кредитної політики; державні норми та стандарти; антимонопольні заходи; регулювання сфер і об'єктів інвестування; регулювання фінансових інвестицій; здійснення інвестицій за межами держави.

Залучення інвестицій можна здійснювати на основі:

Ø економічно обґрунтованих нормативів амортизаційних відрахувань і створення галузевих та міжгалузевих фондів амортизації;

Ø випуску цінних паперів під конкретні проекти для ширшого залучення коштів підприємств та населення;

Ø розширення іпотечного кредитування;

Ø залучення матеріальних, фінансових та інших ресурсів позабюджетних та інноваційних фондів, страхових компаній, комерційних банків, внутрішніх інвестиційних позик;

Ø використання іноземних інвестицій, кредитних ліній та кредитів міжнародних фінансових організацій тощо.

 

 


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  3. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  4. А/. Форми здійснення народовладдя та види виборчих систем.
  5. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  6. Авоматизація водорозподілу регулювання за нижнім б'єфом з обмеженням рівнів верхнього б'єфі
  7. Автоматизація банківської діяльності в Україні
  8. Автоматизація водорозподілу з комбінованим регулюванням
  9. Автоматизація водорозподілу регулювання зі сталими перепадами
  10. Автоматизація водорозподілу регулюванням з перетікаючими об’ємами
  11. Автоматизація водорозподілу регулюванням за верхнім б'єфом
  12. Автоматизація водорозподілу регулюванням за нижнім б'єфом




Переглядів: 503

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні напрямки інвестиційної політики держави | Міжнародна інвестиційна діяльність та її чинники

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.