МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Форми державного регулювання інвестиційної діяльності
В умовах, що склалися на даному етапі в економіці України, існують наступні форми державного регулювання інвестиційної діяльності: 1. Державне регулювання інвестиційної діяльності включає управління державними інвестиціями, а також регулювання умов інвестиційної діяльності і контроль за її здійсненням усіма інвесторами та учасниками інвестиційної діяльності. 2. Управління та регулювання державними інвестиціями здійснюється державними та місцевими органами влади та управління і включає планування, визначення умов і виконання конкретних дій по інвестуванню бюджетних і позабюджетних коштів. 3. Державне регулювання інвестиційної діяльності, проведення інвестиційної політики, направленої на економічний і соціальний розвиток країни здійснюється: Ø у відповідності з державними інвестиційними програмами, прямим управлінням державними інвестиціями; Ø введенням системи податків з диференціацією суб’єктів і об’єктів оподаткування, податкових ставок і пільг; Ø наданням фінансової допомоги у формі субсидій, субвенцій, бюджетних позик на розвиток окремих регіонів, галузей, виробництв; Ø проведенням зваженої фінансової (в т. ч. амортизаційної), цінової та кредитної політики, виходячи з реального стану економічної системи; Ø контролем та дотриманням державних норм та стандартів; Ø антимонопольними заходами, роздержавленням та приватизацією власності; Ø розвитком конкуренції на інвестиційному ринку; Ø розвитком та захистом внутрішнього інвестиційного ринку в межах діючих законодавчих та нормативних актів і міжнародних договорів; Ø проведенням експертизи інвестиційних проектів та інших заходів. 4. Широкий перелік заходів державного регулювання інвестиційної діяльності включає економічні та адміністративні методи регулювання інвестиціями. 5. Комплексний характер захисних заходів та гарантій держави в області інвестиційної діяльності, в т. ч. іноземних інвесторів. Найбільш актуальною проблемою для України є проблема залучення іноземних інвестицій. Серед потенційних джерел ресурсів для ринкової трансформації національної економіки України іноземні інвестиції мають особливе значення, оскільки без сторонньої допомоги і кредитів, серйозних валютних ін’єкцій з боку розвинутих країн нині прорив у технології, якості, структурній перебудові, вирішенні соціальних проблем неможливий. Джерелами інвестиційної підтримки можуть бути кредитні ресурси, іноземні інвестиції, позабюджетні кошти, інноваційні фонди тощо. З іншого боку державна підтримка підприємств повинна виступати, як взаємозв'язок між державою та підприємством. Регулювання умов інвестиційної діяльності здійснюється через систему податків, проведення амортизаційної політики, надання фінансової допомоги у вигляді дотацій, субсидій, субвенцій на розвиток окремих регіонів, галузей, виробництв; проведення кредитної політики; державні норми та стандарти; антимонопольні заходи; регулювання сфер і об'єктів інвестування; регулювання фінансових інвестицій; здійснення інвестицій за межами держави. Залучення інвестицій можна здійснювати на основі: Ø економічно обґрунтованих нормативів амортизаційних відрахувань і створення галузевих та міжгалузевих фондів амортизації; Ø випуску цінних паперів під конкретні проекти для ширшого залучення коштів підприємств та населення; Ø розширення іпотечного кредитування; Ø залучення матеріальних, фінансових та інших ресурсів позабюджетних та інноваційних фондів, страхових компаній, комерційних банків, внутрішніх інвестиційних позик; Ø використання іноземних інвестицій, кредитних ліній та кредитів міжнародних фінансових організацій тощо.
Читайте також:
|
||||||||
|