МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Фізичний розвиток – це процес зміни форм і функцій організму людини протягом її індивідуального життя.Фізична культура. Відповідно до статті 1 закону України “Про фізичну культуру і спорт” фізична культура – це “ складова частина загальної культури суспільства, що спрямована на зміцнення здоров’я, розвиток фізичних, морально-виховних та інтелектуальних здібностей людини з метою гармонійного формування її особистості”. Фізична культура є важливим засобом підвищення соціальної і трудової активності людей, задоволення їх моральних, естетичних та творчих запитів, життєво важливої потреби, взаємного спілкування, розвитку дружніх стосунків між народами і зміцнення миру. В особистому аспекті фізична культура є тією частиною загальної культури людини, яка виражається ступенем розвитку її фізичних сил і рухових навичок та здоров’я. Впливаючи на біологічну сферу людини комплексом засобів і методів фізична культура неминуче впливає на інтелектуальну, емоційну, духовну сфери особистості в силу єдності та взаємообумовленості функціонування матеріального і духовного в людини. З матеріальною культурою фізична культура пов’язана процесом рухової діяльності, яка є її головним змістом, що матеріалізується у фізичних якостях людини. Крім того, вона спирається на матеріальну базу ( спортивні снаряди, інвентар, майданчики, зали та ін.) З духовною культурою фізична культура пов’язана наукою, спортивною етикою, естетикою, тощо. Показниками стану розвитку фізичної культури є : - рівень здоров’я, фізичного розвитку та підготовленості різних верств населення; - ступінь використання фізичної культури в різних сферах діяльності; - рівень розвитку системи фізичного виховання; - рівень розвитку самодіяльного масового спорту; - рівень забезпеченості кваліфікованими кадрами; - рівень впровадження у фізичну культуру досягнень науково технічного прогресу; - відображення явищ фізичної культури у творах мистецтва і літературі; - матеріальна база; - рівень спортивних досягнень. Фізичний розвиток характеризується змінами показників, які можно умовно поділити на три групи: - показники будови тіла, які свідчать про морфологічні зміни тіла людини; - показники розвитку фізичних якостей, що характеризують зміни рухових функцій; - показники здоров’я що відзеркалюють функціональні зміни систем організму людини. Фізичний розвиток – це природний процес, головною передумовою якого є природні життєві сили, що передаються за спадковістю. Цей процес підпорядкований об’єктивним законам природи і успішно управляти ним можна лише знаючи ці закони і керуючись ними. Залежно від умов і факторів, що впливають на фізичний розвиток, він може бути всебічним і гармонійним, або обмеженим і дисгармонійним. Знаючи і вміло використовуючи об’єктивні закономірності фізичного розвитку людини, його можна спрямувати в оптимальному для особи суспільства напрямку, забезпечити гармонійне вдосконалення форм і функцій організму, підвищити працездатність, “ відсунути” час природного старіння.
Читайте також:
|
||||||||
|