Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розподіл годин годування, неспання та сну протягом доби

Вік Годування Неспання Сон
денний нічний, год.
  кількість інтервал, год. кількість періодів тривалість, год. кількість періодів тривалість, год.
1,5-3 міс. 1-1,5 2-1,5 10,5
3-5 міс. 3,5 1,5-2 2-1,5
5-10 міс. 2-2,5 2-1,5
10-12 міс. 3,5-4,5 2,5-3,5 2,5-1,5

При складанні режиму дня вихователю потрібно звернути увагу на правильність його підбору з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей. Якщо режим дня підібраний правильно, то:

- дитина не проявляє негативних емоцій;

- має адекватні реакції;

- рівень діяльності відповідає віковому рівню розвитку;

- дитина спокійно переходить від одного стану до іншого, від одного виду діяльності до іншого;

- спокійно реагує на пропозицію дорослого;

- має хороший апетит у процесі годування;

- дитина активна в усіх режимних процесах.

З віком дитина переходить від одного режиму до іншого. Її переводять до іншого режиму тоді, коли:

- повільно засинає;

- рано просинається;

- засинає у період перед годуванням або у період годування;

- голодоне збудження починається задовго до годування;

- спостерігається тривожність після годування;

- відсутність апетиту;

- негативне відношення до пропозицій дорослого, ровесників;

- неадекватність реакцій;

- зниження показників розвитку;

- ознаки втомлення задовго до кінця неспання.

При переводі дитини на інший режим педагогу потрібно дотримуватись відповідних умов, які встановлені завдяки аналізу наукової літератури (Є.А. Аркін, Н.М. Аксаріна, М.М. Щелованов та ін.) та багаторічному спостереженню практики роботи з переддошкільниками:

- єдність підходів батьків та виховних установ до складення та проведення режиму;

- урахування вікових та індивідуальних особливостей дитини;

- урахування стану здоров’я дитини;

- правильний розподіл обов’язків персоналу, що доглядає за дитиною;

- своєчасне задоволення органічних потреб дитини;

- урахування сезонності (пори року).

Протягом 7-10 днів педагог уважно спостерігає за дитиною. Якщо по закінченні цього періоду зберігаються показники негативного відношення дитини до нового режиму, необхідно для малюка визначити індивідуальний режим.

В умовах дитячого закладу режим у групі необхідно створювати таким чином, щоб діти різних вікових груп одночасно не спали, тільки відносно короткий час. Медиками та гігієністами рекомендується, щоб кожна вікова група мала дітей різних вікових періодів.

На першому році життя рекомендується мати дітей двох або трьох вікових періодів:

- 1/3 дітей від 3 до 6 місяців;

- 1/3 дітей від 6 до 9 місяців;

- 1/3 дітей від 9 місяців до 1 року.

Під процесом проведення режимних моментів розуміється догляд за дитиною, що спрямований на задоволення її органічних потреб при годуванні, вкладанні спати, висаджуванні на горщик та ін.

 


Читайте також:

  1. I. Доповнення до параграфу про точкову оцінку параметрів розподілу
  2. IV. Розподіл нервової системи
  3. Ni - загальна кількість періодів, протягом яких діє процентна ставка ri.
  4. V. Розподільний диктант.
  5. Авоматизація водорозподілу регулювання за нижнім б'єфом з обмеженням рівнів верхнього б'єфі
  6. Автоматизація водорозподілу з комбінованим регулюванням
  7. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  8. Автоматизація водорозподілу регулювання зі сталими перепадами
  9. Автоматизація водорозподілу регулюванням з перетікаючими об’ємами
  10. Автоматизація водорозподілу регулюванням за верхнім б'єфом
  11. Автоматизація водорозподілу регулюванням за нижнім б'єфом
  12. Алгоритм розв’язання розподільної задачі




Переглядів: 871

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Режим та організація режимних процесів для дітей раннього віку | Організація та методика годування, вкладання і укладання, привчання до охайності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.