МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||
Асиміляції приголосних в українській мові1. Асиміляція за дзвінкістю/глухістю: а) асиміляція за дзвінкістю – під впливом наступного дзвінкого попередній глухий одзвінчується: боротьба [бород'ба'], просьба [про'з'ба]; б) асиміляція за глухістю –під впливом наступного глухого попередній дзвінкий оглушується: 1) на межі префікса і кореня, двох слів (службового і повнозначного): розклад [роскла'д], безпідставний [беисп’ідста'ўниеĭ], з тобою [стобо'jу], з кимось [ски'мос']; 2) під впливом наступних глухих к і т попередній дзвінкий г оглушується: легко [ле'хко], вогко [во'хко], кігті [к’і'хт'і], нігті [н'і'хт'і]. 2. Асиміляція за місцем і способом творення: а) під впливом наступного шиплячого попередні [д] і [т] змінюються на шиплячі ([д] → [дж]): заквітчати [закв’іч:а'тие], підживити [п’іджжиеви'тие]; б) під впливом наступного свистячого попередні [д] і [т] змінюються на свистячі ([д] → [дз]): сміється [c'м’іjе'ц':а], відзначити [в’ідззна'чиетие]; в) під впливом наступного шиплячого попередній свистячий змінюється на шиплячий: принісши [приен'ш:ие]; г) під впливом наступного свистячого попередній шиплячий змінюється на свистячий: хвилюєшся [хвиел'у'jес':а]. 3. Асиміляція за м’якістю: під впливом наступного м’якого попередній твердий пом’якшується: а) під впливом наступних м’яких [д'], [т'], [з'], [с'], [ц'], [л'], [н'] попередні тверді цієї ж групи пом’якшуються: днями [д'н'а'мие], пісня [п’і'с'н'а]; б) під впливом наступних пом’якшених [в’] і [м’] попередні свистячі пом’якшуються: свято [c'в’а'то], цвях[ц'в’а'х]. В інших випадках асиміляція за м’якістю не спостерігається: трьом [тр'о'м].
Транскрипція– точний запис усного мовлення за допомогою спеціальних знаків.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||
|