МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||
Асиміляції приголосних в українській мові1. Асиміляція за дзвінкістю/глухістю: а) асиміляція за дзвінкістю – під впливом наступного дзвінкого попередній глухий одзвінчується: боротьба [бород'ба'], просьба [про'з'ба]; б) асиміляція за глухістю –під впливом наступного глухого попередній дзвінкий оглушується: 1) на межі префікса і кореня, двох слів (службового і повнозначного): розклад [роскла'д], безпідставний [беисп’ідста'ўниеĭ], з тобою [стобо'jу], з кимось [ски'мос']; 2) під впливом наступних глухих к і т попередній дзвінкий г оглушується: легко [ле'хко], вогко [во'хко], кігті [к’і'хт'і], нігті [н'і'хт'і]. 2. Асиміляція за місцем і способом творення: а) під впливом наступного шиплячого попередні [д] і [т] змінюються на шиплячі ([д] → [дж]): заквітчати [закв’іч:а'тие], підживити [п’іджжиеви'тие]; б) під впливом наступного свистячого попередні [д] і [т] змінюються на свистячі ([д] → [дз]): сміється [c'м’іjе'ц':а], відзначити [в’ідззна'чиетие]; в) під впливом наступного шиплячого попередній свистячий змінюється на шиплячий: принісши [приен'ш:ие]; г) під впливом наступного свистячого попередній шиплячий змінюється на свистячий: хвилюєшся [хвиел'у'jес':а]. 3. Асиміляція за м’якістю: під впливом наступного м’якого попередній твердий пом’якшується: а) під впливом наступних м’яких [д'], [т'], [з'], [с'], [ц'], [л'], [н'] попередні тверді цієї ж групи пом’якшуються: днями [д'н'а'мие], пісня [п’і'с'н'а]; б) під впливом наступних пом’якшених [в’] і [м’] попередні свистячі пом’якшуються: свято [c'в’а'то], цвях[ц'в’а'х]. В інших випадках асиміляція за м’якістю не спостерігається: трьом [тр'о'м].
Транскрипція– точний запис усного мовлення за допомогою спеціальних знаків.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||
|