МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||
Переклад дробових чисел.1) Основу нової системи числення виразити в десятковій системі і всі подальші дії робити в десятковій системі числення; 2) послідовно множити дане число і отримані дробові частини добутків на основу нової системи до тих пір, поки дробова частина добутку не стане рівною нулю або не буде досягнута необхідна точність представлення числа в новій системі числення; 3) отримані цілі частини добутків, які є цифрами числа в новій системі числення, привести у відповідність з алфавітом нової системи числення; 4) скласти дробову частину числа в новій системі числення, починаючи з цілої частини першого добутку. Приклад 3. Провести десяткову дріб 0,1875 у двійкову, вісімкову та шістнадцяткову системи.
Тут вертикальна межа відокремлює цілі частини чисел від дрібних частин. Звідси: 0,187510 = 0,00112 = 0,148 = 0,316.
Переклад змішаних чисел, що містять цілу і дробову частини, здійснюється у два етапи. Ціла та дробова частини вихідного числа переводяться окремо за відповідними алгоритмами. У підсумковому запису числа, в новій системі числення, ціла частина відділяється від дробової комою (крапкою). Приклад 4. Провести десяткове число 315,1875 в вісімкову та в шістнадцяткову системи числення. З розглянутих вище прикладів слід: 315,187510 = 473,148 = 13В,316. Переклад з двійкової в десяткову: 1101001012 = 1*1028+1*1027+ 0*1026+1*1025+0*1024+0*1023+ 1*1022+0*1021+1*1020= 1*2108+1*2107+0*2106+1*2105+ 0*2104+0*2103+1*2102+0*2101+ 1*2100=42110 Рішення задач. Рішення задач на дошці з групою. Завдання: № 1 Які числа записані за допомогою римських цифр: MMMD, IV, XIX, MCMXCIVII? № 2 Запищіть рік, місяць і число свого народження з допомогою римських цифр. № 3 Виконайте дії і запишіть результат римськими цифрами: XXII–V; CV–LII; XX: V; X × IV; № 4 Запишіть перші 20 чисел натурального числового ряду в двійковій системі числення. № 5 Провести цілі числа з десяткової системи числення в двійкову: 1) 523; 65; 7000; 2307; 325; 2) 12; 524; 76; 121; 56. № 6 Представити десяткові дробі в двійкову систему числення. У двійковому запису числа зберегти шість знаків. 1) 0,654; 0,321; 0,6135; 0,9876; 2) 0,555; 0,333; 0,1213; 0,453. № 7 Перевести змішані десяткові числа в двійкову та восьмирічну системи числення, залишивши п'ять знаків у дробовій частині нового числа: 1) 21,5; 432,54; 678,333; 2) 12,25; 97,444; 7896,2. № 8 Перекласти з десяткової системи числення наступні числа: 1)345 ®А5, 0,125®А8, 45,65®А4; 2) 675®А12, 0,333®А3, 23,15®А5. № 9 Перекласти з десяткової системи числення наступні числа: 1) 1,25®А16, 675®А7, 0,355®А4; 2) 890®А6, 0,675 ®А8, 12,35®А7. № 10 Перекласти з десяткової системи числення наступні числа: 1) 425®А6, 0,425®А12, 98,45®А3; 2) 0,55®Ад, 765®А3, 765,75®А4. Домашнє завдання.
№ 1 Перекласти з десяткової системи числення наступні числа: 1) 98®А2, 0,545®А16, 87,325®А8; 2) 0,755®А5, 907®Аб, 566,225®А16. № 2 Виконайте дії і запишіть результат римськими цифрами: IC + XIX; МСМ + VIII; LXVI: XI; XXIV · VII
Контрольні запитання 1. Чим займається наука інформатика? 2. Що таке інформація? 3. Що таке біт? Скільки потрібно бітів, щоб закодувати 512 різних незалежних значень? 4. В яких одиницях вимірюється ємність інформації? 5. Що таке Кодування інформації? 6. Які типи систем числення ви знаєте? 7. Що таке основа позиційної системи числення? 8. Яка система числення використовується для подання чисел у пам'яті комп'ютера? Чому? 9. Яким чином здійснюється перевід чисел, якщо основа нової системи числення дорівнює деякому степеню старої системи числення? 10. За яким правилом переводяться числа з десяткової системи числення? 11. За яким правилом переводяться числа в десяткову систему числення? ЛЕКЦІЯ № 2 Тема: Склад, архітектура та функціонування ПК Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||
|