МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Система управління бюджетом
Бюджетний процес характеризує і відображає систему управління бюджетом, яка містить: · органи управління бюджетом; · методологію бюджетної діяльності на всіх етапах бюджетного процесу. Органи управління бюджетом, виходячи з обсягу їх функцій та характеру бюджетних повноважень можна згрупувати за трьома ознаками: Органи державної законодавчої та виконавчої влади: · Верховна Рада затверджує закон про державний бюджет; · Місцеві органи представницької влади приймають рішення про місцеві бюджети; · Кабінет Міністрів і його структурні підрозділи забезпечують складання та виконання державного бюджету; · Органи місцевого самоврядування та їх фінансові структури забезпечують складання та виконання місцевих бюджетів; · Президент підписує закон про державний бюджет, контролює хід його виконання в особі уповноважених служб. Органи оперативного управління бюджетом і бюджетного · Міністерство фінансів та його територіальні служби середньої і базової ланок управління виконують роботу, пов'язану зі складанням відповідного бюджету і забезпеченням його виконання; · Державна податкова служба здійснює контроль за дотриманням платниками податків та інших обов'язкових платежів чинного законодавства, правильністю, повнотою, своєчасністю виконання податкових зобов'язань; · Державна контрольно-ревізійна служба контролює правильність, раціональність, цільове використання коштів, виділених з державного і місцевих бюджетів. її функції дещо виходять за межі бюджетного процесу, оскільки вона також здійснює контроль за фінансово-господарською діяльністю підприємств державного сектора; · Державне казначейство організовує і здійснює касове виконання бюджетів різних рівнів, веде облік та складає звітність про виконання бюджетів; · Рахункова палата Верховної Ради є органом позавідомчого контролю за бюджетним процесом. Органи нефінансового профілю: · державні служби, інспекції, комітети тощо, які беруть участь у формуванні доходів бюджету з наданням їм права нараховувати й утримувати певні платежі та штрафні санкції: Державна митна служба, органи Міністерства внутрішніх справ, органи Міністерства юстиції, нотаріальні контори, природоохоронні інспекції, органи державної інспекції з контролю за цінами; · міністерства, відомства, інші управлінські структури, які виконують функції головних розпорядників коштів, тобто здійснюють безпосереднє фінансування видатків і фінансування за рахунок бюджету підвідомчих підприємств, організацій, установ.
Читайте також:
|
||||||||
|