Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Система управління бюджетом

 

Бюджетний процес характеризує і відображає систему управ­ління бюджетом, яка містить:

· органи управління бюджетом;

· методологію бюджетної діяльності на всіх етапах бюдже­тного процесу.

Органи управління бюджетом, виходячи з обсягу їх функцій та характеру бюджетних повноважень можна згрупувати за трьо­ма ознаками:

Органи державної законодавчої та виконавчої влади:

· Верховна Рада затверджує закон про державний бюджет;

· Місцеві органи представницької влади приймають рішення про місцеві бюджети;

· Кабінет Міністрів і його структурні підрозділи забезпечу­ють складання та виконання державного бюджету;

· Органи місцевого самоврядування та їх фінансові структу­ри забезпечують складання та виконання місцевих бюджетів;

· Президент підписує закон про державний бюджет, контро­лює хід його виконання в особі уповноважених служб.

Органи оперативного управління бюджетом і бюджетного
контролю:

· Міністерство фінансів та його територіальні служби серед­ньої і базової ланок управління виконують роботу, пов'язану зі скла­данням відповідного бюджету і забезпеченням його виконання;

· Державна податкова служба здійснює контроль за дотри­манням платниками податків та інших обов'язкових платежів чинного законодавства, правильністю, повнотою, своєчасністю виконання податкових зобов'язань;

· Державна контрольно-ревізійна служба контролює прави­льність, раціональність, цільове використання коштів, виділених з державного і місцевих бюджетів. її функції дещо виходять за межі бюджетного процесу, оскільки вона також здійснює конт­роль за фінансово-господарською діяльністю підприємств держа­вного сектора;

· Державне казначейство організовує і здійснює касове ви­конання бюджетів різних рівнів, веде облік та складає звітність про виконання бюджетів;

· Рахункова палата Верховної Ради є органом позавідомчо­го контролю за бюджетним процесом.

Органи нефінансового профілю:

· державні служби, інспекції, комітети тощо, які беруть участь у формуванні доходів бюджету з наданням їм права нараховува­ти й утримувати певні платежі та штрафні санкції: Державна митна служба, органи Міністерства внутрішніх справ, органи Міністерства юстиції, нотаріальні контори, природоохоронні інспекції, органи державної інспекції з контролю за цінами;

· міністерства, відомства, інші управлінські структури, які виконують функції головних розпорядників коштів, тобто здійс­нюють безпосереднє фінансування видатків і фінансування за рахунок бюджету підвідомчих підприємств, організацій, установ.

 


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. ERP і управління можливостями бізнесу
  3. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  4. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  5. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  6. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  7. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  8. Oracle Управління преміальними
  9. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  10. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  11. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  12. VI. Узагальнення та систематизація знань




Переглядів: 551

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Суть і складові бюджетного менеджменту. | Функції бюджетного менеджменту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.