МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Система управління бюджетом
Бюджетний процес характеризує і відображає систему управління бюджетом, яка містить: · органи управління бюджетом; · методологію бюджетної діяльності на всіх етапах бюджетного процесу. Органи управління бюджетом, виходячи з обсягу їх функцій та характеру бюджетних повноважень можна згрупувати за трьома ознаками: Органи державної законодавчої та виконавчої влади: · Верховна Рада затверджує закон про державний бюджет; · Місцеві органи представницької влади приймають рішення про місцеві бюджети; · Кабінет Міністрів і його структурні підрозділи забезпечують складання та виконання державного бюджету; · Органи місцевого самоврядування та їх фінансові структури забезпечують складання та виконання місцевих бюджетів; · Президент підписує закон про державний бюджет, контролює хід його виконання в особі уповноважених служб. Органи оперативного управління бюджетом і бюджетного · Міністерство фінансів та його територіальні служби середньої і базової ланок управління виконують роботу, пов'язану зі складанням відповідного бюджету і забезпеченням його виконання; · Державна податкова служба здійснює контроль за дотриманням платниками податків та інших обов'язкових платежів чинного законодавства, правильністю, повнотою, своєчасністю виконання податкових зобов'язань; · Державна контрольно-ревізійна служба контролює правильність, раціональність, цільове використання коштів, виділених з державного і місцевих бюджетів. її функції дещо виходять за межі бюджетного процесу, оскільки вона також здійснює контроль за фінансово-господарською діяльністю підприємств державного сектора; · Державне казначейство організовує і здійснює касове виконання бюджетів різних рівнів, веде облік та складає звітність про виконання бюджетів; · Рахункова палата Верховної Ради є органом позавідомчого контролю за бюджетним процесом. Органи нефінансового профілю: · державні служби, інспекції, комітети тощо, які беруть участь у формуванні доходів бюджету з наданням їм права нараховувати й утримувати певні платежі та штрафні санкції: Державна митна служба, органи Міністерства внутрішніх справ, органи Міністерства юстиції, нотаріальні контори, природоохоронні інспекції, органи державної інспекції з контролю за цінами; · міністерства, відомства, інші управлінські структури, які виконують функції головних розпорядників коштів, тобто здійснюють безпосереднє фінансування видатків і фінансування за рахунок бюджету підвідомчих підприємств, організацій, установ.
Читайте також:
|
||||||||
|