МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Структура і процес маркетингових дослідженьСтруктура маркетингових досліджень містить три групи питань: •дослідження ринку; •дослідження суб’єктів ринку; •дослідження підприємства (фірми). Дослідження суб’єктів ринку передбачає насамперед дослідження споживачів, їх поведінки на ринку, а також дослідження конкурентів, постачальників, сфери торгівлі, транспортних організацій тощо. Дослідження споживачів дає змогу визначити й дослідити комплекс спонукальних факторів, які змушують споживача зробити покупку (доходи, соціальний стан, освіта тощо). У процесі дослідження конкурентів аналізуються їхні сильні і слабкі сторони, визначаються частки ринку, які вони займають; вивчається реакція споживачів на маркетингові засоби конкурентів (удосконалення товарів, зміни цін, товарні марки, здійснення рекламних кампаній, розвиток сервісу тощо). Водночас вивчається матеріальний, фінансовий і трудовий потенціали конкурентів, організація управління їх діяльністю. Результатом таких досліджень має бути вибір шляхів і можливостей досягнення щонайвигіднішого становища підприємства на ринку порівняно з конкурентами. Дослідження власного підприємства (фірми) передбачає аналіз результатів господарської діяльності, визначення іміджу фірми та її продукції, оцінювання конкурентоспроможності продукції і фірми загалом. Процес (процедура) маркетингових досліджень містить такі основні етапи: 1. Розробка концепції дослідження: •визначення цілей; •постановка проблеми; •формування робочої гіпотези; •визначення системи показників. 2. Здобуття й аналіз даних: •розробка робочого інструментарію; •процес здобуття даних; •обробка й аналіз даних; 3. Формулювання основних висновків і оформлення результатів дослідження: •розробка висновків і рекомендацій; •оформлення результатів дослідження. Маркетингові дослідження завжди спрямовані на визначення й вирішення якоїсь конкретної проблеми. Здобуття й аналіз емпіричних даних у процедурі маркетингового дослідження потребують розробки робочого інструментарію. Робочий інструментарій — це сукупність методів і засобів збирання, обробки й аналізу інформації для перевірки робочої гіпотези дослідження. Розробка робочого інструментарію передбачає визначення: •методів і процедур збирання необхідної інформації — вторин_них і первинних даних (опубліковані статистичні дані, внутрішня інформація підприємства, вибіркові дослідження тощо); •методів і засобів обробки отриманих даних (економіко_статистичні та економіко_математичні методи); •методів аналізу й узагальнення матеріалів з перевірки робочих гіпотез (моделювання, дослідження операцій, ділові ігри, експертиза тощо). Емпіричні дані здобувають і обробляють згідно з вибраним робо_ чим інструментарієм. При обробці й аналізі здобутих матеріалів найважливіше значення мають прогностичні розрахунки щодо розвитку досліджуваних проблем. Використовують методи екстраполяції, моделювання, експертних оцінок. Підсумком маркетингового дослідження є розробка висновків і рекомендацій. Результати дослідження залежно від потреби подають у вигляді стислого загальнодоступного викладу суті дослідження або розгорнутого наукового звіту, де в систематизованій і предметній формі викладено схему дослідження, а також детально обґрунтовано висновки і рекомендації. Науковий звіт (доповідь), як правило, містить таку інформацію: •мета дослідження; •для кого і як виконувалось дослідження; •характеристика вибірки обстеження, час здійснення, метод збирання інформації (анкетування, по телефону, поштою тощо); •запитальник (анкета); •відомості про виконавців, консультантів; •джерела здобуття інформації, їх надійність при здійсненні кабінет_ них досліджень тощо. Читайте також:
|
||||||||
|