Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Питання для закріплення матеріалу лекції

Задача 1. Скласти таблицю істинності для RS тригера з інверсними входами , та записати режими його роботи при визначених значеннях на входах та .

Задача 2. Використовуючи схему синхронного RS тригера (задача 2) побудуйте схему синхронного D – тригера.

Задача 3. Побудувати часову діаграму роботи двоступеневого асинхронного Т – тригера, рис. 7, за допомогою таблиці істинності його роботи.

Задача 4. Вказати тип тригера, який характеризує твердження та намалювати його УГП якщо:

а) має входи встановлення та скидання, немає синхровходу;

б) перемикається при надходженні кожного тактового імпульсу, якщо на його обох інформаційних входах буде високий рівень напруги;

в) використовується для передачі інформації;

г) має тільки один інформаційний вхід;

д) має два виходи, інверсних друг другу;

ж) змінює свій стан тільки в момент надходження на вхід «С» активного фронту сигналу.

Задача 5. Якщо D – тригер підключити так, як вказано на схемі, то він може функціонувати у режимі перемикання. Визначити форму сигналу на виході Q, якщо в початковий момент часу Q=0 (рис.8).

Рис. 7. До задачі 3 Рис.8. До задачі 5

 

Задача 6. Побудувати часову діаграму роботи для RS- тригеру, якщо відомо, що в початковий момент часу він знаходиться в стані логічної 1.

                                                           
                                                           
                                                         
                                                           
                                                         
                                                           
                                                           
                                                         

                             
                             
                             

 

 

Задача 7. Побудувати часову діаграму роботи для JK- тригеру, якщо відомо, що в початковий момент часу він знаходиться в стані логічного 0.

                                                           
                                                           
                                                         
                                                           
                                                         
                                                           
                                                           
                                                         

                             
                             
                             

 

 

Задача 8***. Визначити форму сигналу на виході Q, якщо з початковий стан тригеру Q=0.


Читайте також:

  1. III. Повторення вивченого матеріалу.
  2. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  3. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  4. IV. Вивчення нового матеріалу.
  5. IV. Вивчення нового матеріалу.
  6. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  7. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  8. IV. Закріплення й узагальнення знань
  9. IV. Питання самоконтролю.
  10. IV. Подання нового матеріалу
  11. IV. Сприйняття та усвідомлення навчального матеріалу
  12. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.




Переглядів: 545

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Класифікація тригерів | Регістри призначені для короткочасного запам’ятовування двійкової інформації або її обробки за незмінними правилами.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.