МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Предмет та завдання курсу.Загальна характеристика управління проектами. Програмне забезпечення процесу управління проектом Формування і розвиток проектної команди Організація проведення торгів за проектами Управління якістю проектів Управління ризиками в проектах Контроль виконання проекту 8.1. Цілі та зміст контролю проектів. 8.2. Управління корегуваннями. 8.3. Методи аналізу виконання проекту та контролю його вартістю. 9.1. Поняття ризику та невизначеності, їх класифікація. 9.2. Аналіз проектних ризиків. 9.3. Методи зниження ризиків. 9.4. Організація робіт з управління ризиками. 10.1. Сучасна концепція якості в контексті проектного менеджменту. 10.2. Системи менеджменту якості. 10.3. Система управління якості проекту. 10.4. Витрати на забезпечення якості проекту. 11.1. Основні положення процедури організації проведення торгів. 11.2. Класифікація торгів. 11.3. Функції учасників торгів. 11.4. Порядок проведення підрядних торгів. 12.1. Формування та розвиток команди. 12.2. Організація ефективної діяльності команди. 12.3. Управління персоналом команди. 12.4. Мотивація персоналу. 13.1. Основні поняття з управління комунікаціями проекту. 13.2. Інформаційні технології управління проектами. 13.3. Аналіз програмного забезпечення з управління проектами. 13.4. Особливості впровадження інформаційних систем управління проектами.
1.1. Предмет та завдання курсу. 1.2. Поняття проекту та сутність управління проектами. 1.3. Базові поняття управління проектами. Зародження управління проектами як самостійної дисципліни припадає на 30-і роки минулого століття і пов'язане з розробкою спеціальних методів координації інжинірингу великих проектів у США: авіаційних в US Air Corporation та нафтогазових у відомій фірмі Exxon. Початок сучасної концепції управління проектами (УП) сформувався в середині 50-х років в США і в 60-х роках почав розвиватися на Заході. Саме в силу історичної необхідності за останні 70 років управління проектами або проект-менеджмент (анг. Project Management) сформувалось як самостійна професійна сфера, як комплексна дисципліна, яка дозволяє здійснювати проекти різного роду та масштабів за допомогою спеціальних методів. Предметомдисципліни є методи і процеси управління проектами. Метою дисципліни є формування знань про методи, техніку та інструментарій управління проектами в ринкових умовах. Для досягнення цієї мети перед дисциплиною стають наступні завдання: 1) вивчення засад проектної діяльності підприємства; 2) вивчення основ специфічних методів і інструментів проектного менеджменту; 3) набуття вмінь виконувати основні функції управління проектами по організації, плануванню та контролю.
Читайте також:
|
||||||||
|