МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Список використаної літературиРозрахункова робота по визначенню показників ефективності використання оборотних фондів.
Задача 1. Підприємство виробляє три види продукції з металу, витрати якого та результати роботи наведені в таблиці.
Визначте: 1. Загальний коефіцієнт використання металу (%); 2. Рівень відходів металу (%); 3. Матеріалоємність продукції.
Задача 2. Квартальна програма випуску виробів – 1000шт., чиста вага одного виробу – 8 кг; втрати під час кування – 2,9 кг; відходи в стружку – 11,7 кг; шліфувальний пил – 0,4 кг. Періодичність поставки чавуну – 20 днів. Визначте: 1. норму витрат та коефіцієнт використання використання металу на виготовлення одного виробу; 2. розмір поточного та страхового запасів металу. Задача 3. На виготовлення 35 виробів у 2001 році було витрачено певну кількість матеріалів. В результаті підвищення цін у 2001 році загальні матеріальні витрати збільшилися на 35%. Визначте матеріалоємність продукції в 2001 році. Вихідні дані для розрахунків.
Задача 4. За наведеними вихідними даними в таблиці розрахувати коефіцієнт використання прокату на кожен виріб за планом і фактично.
Задача 5. У поточному році на виготовлення продукції загальною вартістю 20 млн.рн. витрачено 10 тис.т матеріалів. Норма витрат матеріалів на одиницю продукції відсутня. На наступний рік обсяг продукції того ж призначення планується в розмірі22 млн.грн., тобто на 10 % більше, при економії матеріалів на 2%. Визначити загальну потребу в матеріалах.
Задача 6. Вихідні дані: корисна витрата тканини на виріб – 2,12 м², технологічні відходи – 0,10 м², фактична витрата тканини – 2,28 м². Обгрунтувати планову норму витрат тканини на виріб; коефіцієнт корисної витрати матеріалу ( плановий і фактичний).
Задача 7. На основі даних таблиці розрахувати показники використання чорних металів при виготовленні трьох верстатів, а саме; 1. коефіцієнт використання металу; 2. відносну масу верстата (питому матеріаломісткість).
Вияснити, який верстат є економічно більш вигідним з точки зору потужності і використання металу на його виготовлення.
1. “Економіка підприємства”: Підручник/За заг. ред. С.Ф.Покропивного. – Вид. 2- Ге перероб. та доп. – К.:КНЕУ, 2008р. 2. Економіка виробничого підприємства. – Львів: Оскарт, 1996 р. 3. Гетьман О.О., Шаповал В.М. Економіка підприємства: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. – Київ, Центр навчальної літератури, 2006 р. 4. Шваб Л.І. Економіка підприємства: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. – К.: Каравела, 2004 р. 5. Ситник Й.С. Економіка підприємства: Конспект лекцій для студентів базових напрямків 5.0502 «Менеджмент» і 5.0501 «Економіка і підприємництво». – Львів: Видавництво ТзОВ «Тріада Плюс», 2006 р. 6. Петрович Й.М., Кіт А.Ф., Скменів О.М., та ін. Економіка підприємства: Підручник/ За загальною редакцією Й.М.Петровича. – Львів: «Новий світ - 2000», 2004 р. 7. Покроповний С.Ф., Колот В.М. Підприємництво: стратегія, організація, ефективність: Навчальний посібник – Київ: КНЕУ, 1998 р. 8. Бойчик І.М., Харів П.С., Хопчан М.І., Піча Ю.В. Економіка підприємств. Навчальний посібник. 2 – ге вид., виправлене і доповнене. К.: «Каравелла», Львів: «Новий світ - 2000», 2001 р. 9. Бойчик І.М. Економіка підприємства. Навчальний посібник. – К.: Атіка, 2002 р. 10. Харів П.С. Економіка підприємства: Збірник задач і тестів: Навч. посіб. – К.: Знання – Прес, 2001 р. 11. Економіка підприємства. Збірник практичних задач і конкретних ситуацій: навч. посіб. За ред. С.Ф.Покропивного. – К.: КНЕУ, 1999 р.
с їх вибуття має назву ліквідаційної вартості Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|