Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Семінарське заняття № 2.

План

Семінарське заняття № 1

ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 4

МОДУЛЬ 2

Україна наприкінці XX – на початку XXI ст.

ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 6

Українська РСР другій половині 40-х – першій половині 80-х років XX ст.

Самостійна робота до теми 9.

Україна в роки Другої світової війни (1939-1945 рр.).

Самостійна робота до теми 8.

ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 5

Порівняльна характеристика “воєнного комунізму” та нової економічної політики

Україна в 20-30-ті роки XX ст.

Самостійна робота до теми 7.

Україна на зламі епох (1914-1920 рр.).

Самостійна робота до теми 6.

ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 4

МОДУЛЬ 2

  • Селянський повстанський рух в роки української національно-демократичної революції 1917-1920 рр.: політичні керівники, цілі та характер. (Складіть конспект з використанням додаткової літератури, зокрема навчального посібника: Грицак Я. Нарис історії України. Формування модерної української нації ХIХ-ХХ століття. – 2-е вид. – К., 2000. – С. 111-165).
  • Заповніть таблицю:
Система заходів Політика “воєнного комунізму” Нова економічна політика
Час проведення    
У ставленні до селян    
У сфері торгівлі    
У сфері власності    
У ставленні до праці    
У сфері управління    
Результати    

Західна Україна в роки Другої світової війни (1939-1945 рр.). (Складіть конспект з використанням додаткової літератури, зокрема навчального посібника: Грицак Я. Нарис історії України. Формування модерної української нації ХIХ-ХХ століття. – 2-е вид. - К., 2000. – С. 210-265).

Хрущовські реформи і ставлення до них українського суспільства. (Складіть конспект з використанням додаткової літератури, зокрема статті: Кульчицький С.В. Спроби реформ (1956-1964) // Український історичний журнал. – 1998. – № 2-4.

Самостійна робота до теми 10.

 

Українська РСР в період перебудови (1985-1991 рр.). (Складіть конспект з використанням рекомендованої навчальної літератури).

Миколаївщина в роки незалежності. (Складіть конспект з використанням навчального посібника: Шкварець В.П., Шаповалова І.О. В роки незалежності (1991-2007 роки) // Миколаївщина в новітній історії. 70-річчю утворення Миколаївської області присвячується: Навч. посіб. – Миколаїв: Вид-во ПП Шамрай, 2007. – С. 188-225).

 

 

Україна на зламі епох (1914-1920 рр.)

1. Україна в Першій світовій війні.

2. Українська національно-демократична революція: доба Центральної Ради.

3. Українська держава гетьмана П.Скоропадського.

4. Директорія УНР.

5. Західноукраїнська Народна Республіка.

6. Політика радянської влади в Україні. Селянський повстанський рух (Н.Махно, М.Григор’єв, Д.Терпило (Зелений).

7. Причини поразки та підсумки української національно-демократичної революції 1917-1920 рр.

Питання для обговорення:

1. Порівняйте плани військово-політичних блоків – Антанти і Четверного союзу щодо українських земель.

2. Проаналізуйте особливості українського національно-визвольного руху в роки Першої світової війни.

3. Поясніть, як відбулося створення легіону Українських січових стрільців. Яке місце в історичному розвитку України займає це військове формування?

4. Проаналізуйте передумови, характер, рушійні сили української національно-демократичної революції 1917-1920 рр.

5. Чому в перших Універсалах Центральної Ради відстоювалася національно-територіальна автономія і лише у четвертому проголошувалася політична самостійність?

6. Що змусило Центральну Раду піти на переговори з країнами Четверного союзу?

7. Проаналізуйте здобутки та прорахунки Центральної Ради в державотворчому процесі та соціальній політиці (березень 1917 –квітень 1918 рр.).

8. З’ясуйте причини поразки Центральної Ради. Чому вона була ліквідована німецько-австрійським окупаційним режимом?

9. Схарактеризуйте складові політики “воєнного комунізму” в Україні.

10. Яким шляхом було встановлено гетьманську владу в Україні у квітні 1918 р.? У чому, на Вашу думку, проявилася слабкість Гетьманату?

11. Визначте зміст політичного курсу Директорії. Назвіть причини її поразки.

12. У чому принципова відмінність владних режимів Директорії та радянської влади в Україні?

13. Схарактеризуйте історичні обставини, за яких було проголошено Західноукраїнську Народну Республіку. Дайте власну оцінку Акту злуки УНР і ЗУНР 22 січня 1919 р. Назвіть причини падіння ЗУНР.

14. Як Ви вважаєте, Варшавський договір – це оптимальний крок чи помилка С.Петлюри?

15. Проаналізуйте причини поразки та уроки української національно-демократичної революції 1917-1920 рр.

Література:

1. БоровикМ.А. Анархістський рух в Україні (1917-1921 рр.) // УІЖ.–1999. – № 1.

2. Васюта І.К. Національно-визвольний рух у Західній Україні (1918-1939) // УІЖ. – 2001. – № 5. – С. 22-42.

3. Верстюк В.Ф. Роль і місце Центральної Ради в модерній історії України // УІЖ. – 1997. – № 5.

4. Волковинський В. Нестор Махно. Легенди і реальність. – К., 1994.

5. Горак В.С. Зліт і падіння Директорії // УІЖ. – 1995. – № 4.

6. Грицак Я. Нарис історії України. Формування модерної української нації ХIХ-ХХ століття. – 2-е вид. – К., 2000.

7. До 140-річчя від дня народження М.С.Грушевського: Студії // УІЖ. – 2006. – № 5. – С. 4-110.

8. До 90-річчя початку революційних подій 1917 р. : Студії // УІЖ. – 2007. – № 2. – C. 4-77.

9. До 90-річчя утворення УНР: Студії // УІЖ. – 2008. – № 1. – С. 4-87.

10. До 90-річчя гетьманату Павла Скоропадського: Студії // УІЖ. – 2008. – № 4. – С. 5-121.

11. Дорошенко-Товмацький Б. Симон Петлюра: Життя і діяльність. – К., 2005.

12. КарпенкоО.Ю. Листопадова 1918 р. національно-демократична революція на західноукраїнських землях // УІЖ. – 1993. – № 1.

13. Ковальчук М. На чолі січових стрільців // Пам’ять століть. – 2001. – № 4.

14. Кондратюк В.О., Буравченкова С.Б. Українська революція: здобу­тки і втрати в державотворчих змаганнях (1917-1920 рр.): Навч. посіб. – К., 1997.

15. Котляр Ю.В. Селянські формування державного типу: Висунська і Баштанська республіки // Миколаївщина: літопис історичних подій / Під заг. ред. проф. М.М.Шитюка. – Миколаїв, 2002. – С. 258-269.

16. Кульчицький С. Комунізм в Україні: перше десятиріччя (1919-1928). – К., 1996.

17. Кульчицький С.В. Володимир Винниченко: світоглядна еволюція // УІЖ. – 2005. – № 4. – 47-69.

18. Лавров Ю.П. Початок діяльності Союзу Визволення України // УІЖ. – 1998. – № 4-5.

19. Литвин М., Науменко К. Історія ЗУНР. – Львів, 1995.

20. Марчук В.В. Греко-католицька церква у 1914-1923 рр. // УІЖ. – 2000. – № 6.

21. Павленко Ю., Храмов Ю. Українська державність у 1917-1919 рр. – К., 1995.

22. Реєнт О. Українська революція. – К., 1996.

23. Реєнт О., Сердюк О. Перша світова війна і Україна. – К., 2004.

24. Реєнт О.П., Коляда І.А. Україна між двома світовими війнами (1914-1939). Події. Люди. Документи: Нариси історії: Навч. посіб. – К.: Школа, 2004.

25. Рубльов О. Західноукраїнська інтелігенція у загальнонаціональ­них політичних та культурних процесах (1914-1934). – К., 2004.

26. Сергійчук В. Симон Петлюра і єврейство. – Вид. 2-ге, доп. – К., 2006.

27. Солдатенко В Ф. Українська революція. Історичний нарис: Монографія. – К., 1999.

28. Турченко Г.Ф.Південна Україна на зламі епох (1914-1922 рр.). – Запоріжжя, 2005.

29. Турченко Ф.Г., Турченко Г.Ф. Південна Україна: модернізація, світова війна, революція (кінець ХIХ ст. – 1921 р.): Історичні нариси. – К., 2003.

30. Україна: політична історія. XX – початок XXI ст. – К.: Парла­ментське вид-во, 2007.

31. Шкварець В.П. Українська національно-демократична революція і боротьба за незалежність на Миколаївщині 1917-1921: Навч. посіб. – Миколаїв, 2007.

32. Янковська О.В. Культурне життя в Україні у період національно-демократичної революції (1917-1920 рр.) // УІЖ. – 2005. – № 2. – С. 105-117.


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Вступне заняття
  10. Гігієнічна оцінка заняття з фізичної культури
  11. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАНЯТТЯ
  12. Завдання до заняття




Переглядів: 788

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ДО ЕКЗАМЕНАЦІЙНИХ БІЛЕТІВ | ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 5

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.