Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Семінарське заняття № 2.

План

Семінарське заняття № 1

ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 4

МОДУЛЬ 2

Україна наприкінці XX – на початку XXI ст.

ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 6

Українська РСР другій половині 40-х – першій половині 80-х років XX ст.

Самостійна робота до теми 9.

Україна в роки Другої світової війни (1939-1945 рр.).

Самостійна робота до теми 8.

ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 5

Порівняльна характеристика “воєнного комунізму” та нової економічної політики

Україна в 20-30-ті роки XX ст.

Самостійна робота до теми 7.

Україна на зламі епох (1914-1920 рр.).

Самостійна робота до теми 6.

ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 4

МОДУЛЬ 2

  • Селянський повстанський рух в роки української національно-демократичної революції 1917-1920 рр.: політичні керівники, цілі та характер. (Складіть конспект з використанням додаткової літератури, зокрема навчального посібника: Грицак Я. Нарис історії України. Формування модерної української нації ХIХ-ХХ століття. – 2-е вид. – К., 2000. – С. 111-165).
  • Заповніть таблицю:
Система заходів Політика “воєнного комунізму” Нова економічна політика
Час проведення    
У ставленні до селян    
У сфері торгівлі    
У сфері власності    
У ставленні до праці    
У сфері управління    
Результати    

Західна Україна в роки Другої світової війни (1939-1945 рр.). (Складіть конспект з використанням додаткової літератури, зокрема навчального посібника: Грицак Я. Нарис історії України. Формування модерної української нації ХIХ-ХХ століття. – 2-е вид. - К., 2000. – С. 210-265).

Хрущовські реформи і ставлення до них українського суспільства. (Складіть конспект з використанням додаткової літератури, зокрема статті: Кульчицький С.В. Спроби реформ (1956-1964) // Український історичний журнал. – 1998. – № 2-4.

Самостійна робота до теми 10.

 

Українська РСР в період перебудови (1985-1991 рр.). (Складіть конспект з використанням рекомендованої навчальної літератури).

Миколаївщина в роки незалежності. (Складіть конспект з використанням навчального посібника: Шкварець В.П., Шаповалова І.О. В роки незалежності (1991-2007 роки) // Миколаївщина в новітній історії. 70-річчю утворення Миколаївської області присвячується: Навч. посіб. – Миколаїв: Вид-во ПП Шамрай, 2007. – С. 188-225).

 

 

Україна на зламі епох (1914-1920 рр.)

1. Україна в Першій світовій війні.

2. Українська національно-демократична революція: доба Центральної Ради.

3. Українська держава гетьмана П.Скоропадського.

4. Директорія УНР.

5. Західноукраїнська Народна Республіка.

6. Політика радянської влади в Україні. Селянський повстанський рух (Н.Махно, М.Григор’єв, Д.Терпило (Зелений).

7. Причини поразки та підсумки української національно-демократичної революції 1917-1920 рр.

Питання для обговорення:

1. Порівняйте плани військово-політичних блоків – Антанти і Четверного союзу щодо українських земель.

2. Проаналізуйте особливості українського національно-визвольного руху в роки Першої світової війни.

3. Поясніть, як відбулося створення легіону Українських січових стрільців. Яке місце в історичному розвитку України займає це військове формування?

4. Проаналізуйте передумови, характер, рушійні сили української національно-демократичної революції 1917-1920 рр.

5. Чому в перших Універсалах Центральної Ради відстоювалася національно-територіальна автономія і лише у четвертому проголошувалася політична самостійність?

6. Що змусило Центральну Раду піти на переговори з країнами Четверного союзу?

7. Проаналізуйте здобутки та прорахунки Центральної Ради в державотворчому процесі та соціальній політиці (березень 1917 –квітень 1918 рр.).

8. З’ясуйте причини поразки Центральної Ради. Чому вона була ліквідована німецько-австрійським окупаційним режимом?

9. Схарактеризуйте складові політики “воєнного комунізму” в Україні.

10. Яким шляхом було встановлено гетьманську владу в Україні у квітні 1918 р.? У чому, на Вашу думку, проявилася слабкість Гетьманату?

11. Визначте зміст політичного курсу Директорії. Назвіть причини її поразки.

12. У чому принципова відмінність владних режимів Директорії та радянської влади в Україні?

13. Схарактеризуйте історичні обставини, за яких було проголошено Західноукраїнську Народну Республіку. Дайте власну оцінку Акту злуки УНР і ЗУНР 22 січня 1919 р. Назвіть причини падіння ЗУНР.

14. Як Ви вважаєте, Варшавський договір – це оптимальний крок чи помилка С.Петлюри?

15. Проаналізуйте причини поразки та уроки української національно-демократичної революції 1917-1920 рр.

Література:

1. БоровикМ.А. Анархістський рух в Україні (1917-1921 рр.) // УІЖ.–1999. – № 1.

2. Васюта І.К. Національно-визвольний рух у Західній Україні (1918-1939) // УІЖ. – 2001. – № 5. – С. 22-42.

3. Верстюк В.Ф. Роль і місце Центральної Ради в модерній історії України // УІЖ. – 1997. – № 5.

4. Волковинський В. Нестор Махно. Легенди і реальність. – К., 1994.

5. Горак В.С. Зліт і падіння Директорії // УІЖ. – 1995. – № 4.

6. Грицак Я. Нарис історії України. Формування модерної української нації ХIХ-ХХ століття. – 2-е вид. – К., 2000.

7. До 140-річчя від дня народження М.С.Грушевського: Студії // УІЖ. – 2006. – № 5. – С. 4-110.

8. До 90-річчя початку революційних подій 1917 р. : Студії // УІЖ. – 2007. – № 2. – C. 4-77.

9. До 90-річчя утворення УНР: Студії // УІЖ. – 2008. – № 1. – С. 4-87.

10. До 90-річчя гетьманату Павла Скоропадського: Студії // УІЖ. – 2008. – № 4. – С. 5-121.

11. Дорошенко-Товмацький Б. Симон Петлюра: Життя і діяльність. – К., 2005.

12. КарпенкоО.Ю. Листопадова 1918 р. національно-демократична революція на західноукраїнських землях // УІЖ. – 1993. – № 1.

13. Ковальчук М. На чолі січових стрільців // Пам’ять століть. – 2001. – № 4.

14. Кондратюк В.О., Буравченкова С.Б. Українська революція: здобу­тки і втрати в державотворчих змаганнях (1917-1920 рр.): Навч. посіб. – К., 1997.

15. Котляр Ю.В. Селянські формування державного типу: Висунська і Баштанська республіки // Миколаївщина: літопис історичних подій / Під заг. ред. проф. М.М.Шитюка. – Миколаїв, 2002. – С. 258-269.

16. Кульчицький С. Комунізм в Україні: перше десятиріччя (1919-1928). – К., 1996.

17. Кульчицький С.В. Володимир Винниченко: світоглядна еволюція // УІЖ. – 2005. – № 4. – 47-69.

18. Лавров Ю.П. Початок діяльності Союзу Визволення України // УІЖ. – 1998. – № 4-5.

19. Литвин М., Науменко К. Історія ЗУНР. – Львів, 1995.

20. Марчук В.В. Греко-католицька церква у 1914-1923 рр. // УІЖ. – 2000. – № 6.

21. Павленко Ю., Храмов Ю. Українська державність у 1917-1919 рр. – К., 1995.

22. Реєнт О. Українська революція. – К., 1996.

23. Реєнт О., Сердюк О. Перша світова війна і Україна. – К., 2004.

24. Реєнт О.П., Коляда І.А. Україна між двома світовими війнами (1914-1939). Події. Люди. Документи: Нариси історії: Навч. посіб. – К.: Школа, 2004.

25. Рубльов О. Західноукраїнська інтелігенція у загальнонаціональ­них політичних та культурних процесах (1914-1934). – К., 2004.

26. Сергійчук В. Симон Петлюра і єврейство. – Вид. 2-ге, доп. – К., 2006.

27. Солдатенко В Ф. Українська революція. Історичний нарис: Монографія. – К., 1999.

28. Турченко Г.Ф.Південна Україна на зламі епох (1914-1922 рр.). – Запоріжжя, 2005.

29. Турченко Ф.Г., Турченко Г.Ф. Південна Україна: модернізація, світова війна, революція (кінець ХIХ ст. – 1921 р.): Історичні нариси. – К., 2003.

30. Україна: політична історія. XX – початок XXI ст. – К.: Парла­ментське вид-во, 2007.

31. Шкварець В.П. Українська національно-демократична революція і боротьба за незалежність на Миколаївщині 1917-1921: Навч. посіб. – Миколаїв, 2007.

32. Янковська О.В. Культурне життя в Україні у період національно-демократичної революції (1917-1920 рр.) // УІЖ. – 2005. – № 2. – С. 105-117.


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Вступне заняття
  10. Гігієнічна оцінка заняття з фізичної культури
  11. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАНЯТТЯ
  12. Завдання до заняття




Переглядів: 745

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ДО ЕКЗАМЕНАЦІЙНИХ БІЛЕТІВ | ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 5

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.