Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ТЕМА № 7. Фізіологія крові.

Лекція

МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ

МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ

Список рекомендованої літератури

1. Айзенк М. Психология для начинающих. – Спб.: Питер, 2004. – С. 57-73, 76-101.

2. Бандурка А.М., Бочарова С.П., Землянская Е.В. Основы психологии управления: Учебник. Харьков: Ун-т внутр. дел, 1999. – С. 370-392.

3. Годфруа Ж. Что такое психология? Т.1. – М.: Мир, 2004. – С. 257- 264, 281-293.

4. Грановская Р.М. Элементы практической психологии. – СПб.: Питер, 2003. – С. 211-259.

5. Ильин Е.П. Эмоции и чувства.. – СПб: Питер, 2007. – 783 с.

6. Маклаков А.Г. Общая психология: Учебник. – СПб.: Питер, 2005. – С. 392-415.

7. Немов Р.С. Психология: Учебник. – М.: ВЛАДОС, 2001, Кн. 1. – С. 435-457.

8. Романов В.В. Юридическая психология: Учебник. – М.: Юристъ, 2003. – С. 134-179.

9. Романов К.М., Гаранина Ж.Г. Практитум по общей психологи. Учебное пособие. – М.: Изд-во Московського психолого- социального ин-та, 2002. – С. 121-130.

10. Селье Г. Стресс без дистресса. – М.: Прогресс , 1979. – 124 с.

11. Щербатых Ю.В. Психология страха: популярная энциклопедия. – М.: Эксмо, 2003. – 512 с.

ЗАПОРІЗЬКОГО державнОГО МЕДИЧНОГО університетУ

Циклова комісія професійної та практичної підготовки

(хірургічних дисциплін)

 

 

з навчальної дисципліни ФІЗІОЛОГІЯ

 

(2 год.)

 

Для студентів відділення

«Сестринська справа»

 

Запоріжжя – 2012

Лекцію підготував:Складанна О.С. – викладач вищої кваліфікаційної категорії.

 

 

Схвалено на засідання циклової комісії _____________________.

Протокол №___ від _______ 2012 року.


ПЛАН ЛЕКЦІЇ:

 

1. Система крові, її основні функції. Склад і об’єм крові у людини. Основні фізіологічні константи крові.

2. Плазма, склад, види та роль електролітів і білків плазми. Кислотно-основний стан крові, роль буферних систем у регуляції його сталості.

3. Еритроцити: будова, кількість, функції. Гемоглобін.

4. Лейкоцити, кількість, види. Функції різних видів лейкоцитів.

5. Тромбоцити, їх кількість, функції. Зсідальна та протизсідальна системи крові.

6. Гемостаз, види, фази, механізм розвитку, значення.

7. Групи крові: системи АВ0, Rh-фактор.

Література:

1. Нормальна фізіологія / За ред. В.І. Філімонова. – К.: Здоров’я, 1994. – 608 с.

2. Фізіологія:Навч. посіб / За ред. В.Г. Шевчука. – Вінниця: Нова книга, 2005.

3. Філімонов В.І. Фізіологія людини у питаннях та відповідях: Посібник для студентів вищих навчальних закладів. –Вінниця:Нова книга, 2009. – 488 с.

4. Філімонов В.І. Фізіологія людини: Підручник для мед. ВНЗ І–ІІІ рівнів акред. – К.: Медицина, 2011 – 488 с.

Джерела мережі Інтернет:

1. Медицинский информационный портал – Електронний ресурс – Режим доступу: meduniver.com.

2. Медицинская информационная сеть – Електронний ресурс – Режим доступу: www.medicinform.net.

Література для поглибленого вивчення:

1. Плахтій П.Д. Фізіологія людини. Обмін речовин і енергозабезпечення м’язової діяльності. – К.: Професіонал, 2006. – 464 с.

2. Плахтій П.Д. Фізіологія людини: Практикум для вищих навчальних закладів. – Кам’янець-Подільський, 2005. – 240 с.

3. Фізіологія людини. Вільям Ф. Ганонг / Пер. з англ. – Львів: БаК, 2002. – 784 с.

4. Физиология человека: в 3-х томах / Пер. с англ.; под ред. Р. Шмидта и Г. Тевса. – М.: Мир, 1996.

5. Чайченко Г.М., Цибенко В.О., Сокур В.Д. Фізіологія людини і тварин. – К.: Вища шк., 2003.


Мета лекції:

Дидактична: кров – рідке середовище організму, до складу якого належать плазма та формені елементи. Кров інтегрує біохімічні процеси, що відбуваються в клітинах і міжклітинній рідині, а також виконує захисну, регуляторну, видільну, терморегуляторну функції. Постійність складу та властивості крові регулюються ЦНС та залозами внутрішньої секреції.

Виховна: показати необхідність знань теми для подальшого вивчення всіх клінічних дисциплін, розвити логічне мислення, вміння аналізувати.


Читайте також:

  1. АНАТОМІЯ І ФІЗІОЛОГІЯ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ТА ПЕРИФЕРИЧНОЇ НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ, ЇЇ ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ
  2. Визначення груп крові. Сумісність крові.
  3. Гемотрансфузія – переливання крові.
  4. Групи крові. Система АВО
  5. Зсідання крові.
  6. Киснева ємність крові. Газообмін між кров’ю та тканинами.
  7. Кількісне визначення оксиду вуглецю(ІІ) в крові.
  8. Клінічна фізіологія гіперкапнії
  9. Клінічний аналіз крові.
  10. ЛЕКЦІЯ 2.ТЕМА: ФІЗІОЛОГІЯ МІКРООРГАНІЗМІВ
  11. Лекція 7. Фізіологія системи виділення.
  12. ЛЕКЦІЯ № 4. Фізіологія м'язів.




Переглядів: 822

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Список використаної літератури | ОСНОВНІ СФЕРИ МОВЛЕННЄВОГО ВПЛИВУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.