МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ТЕМА № 7. Фізіологія крові.Лекція МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ Список рекомендованої літератури 1. Айзенк М. Психология для начинающих. – Спб.: Питер, 2004. – С. 57-73, 76-101. 2. Бандурка А.М., Бочарова С.П., Землянская Е.В. Основы психологии управления: Учебник. Харьков: Ун-т внутр. дел, 1999. – С. 370-392. 3. Годфруа Ж. Что такое психология? Т.1. – М.: Мир, 2004. – С. 257- 264, 281-293. 4. Грановская Р.М. Элементы практической психологии. – СПб.: Питер, 2003. – С. 211-259. 5. Ильин Е.П. Эмоции и чувства.. – СПб: Питер, 2007. – 783 с. 6. Маклаков А.Г. Общая психология: Учебник. – СПб.: Питер, 2005. – С. 392-415. 7. Немов Р.С. Психология: Учебник. – М.: ВЛАДОС, 2001, Кн. 1. – С. 435-457. 8. Романов В.В. Юридическая психология: Учебник. – М.: Юристъ, 2003. – С. 134-179. 9. Романов К.М., Гаранина Ж.Г. Практитум по общей психологи. Учебное пособие. – М.: Изд-во Московського психолого- социального ин-та, 2002. – С. 121-130. 10. Селье Г. Стресс без дистресса. – М.: Прогресс , 1979. – 124 с. 11. Щербатых Ю.В. Психология страха: популярная энциклопедия. – М.: Эксмо, 2003. – 512 с. ЗАПОРІЗЬКОГО державнОГО МЕДИЧНОГО університетУ Циклова комісія професійної та практичної підготовки (хірургічних дисциплін)
з навчальної дисципліни ФІЗІОЛОГІЯ
(2 год.)
Для студентів відділення «Сестринська справа»
Запоріжжя – 2012 Лекцію підготував:Складанна О.С. – викладач вищої кваліфікаційної категорії.
Схвалено на засідання циклової комісії _____________________. Протокол №___ від _______ 2012 року. ПЛАН ЛЕКЦІЇ:
1. Система крові, її основні функції. Склад і об’єм крові у людини. Основні фізіологічні константи крові. 2. Плазма, склад, види та роль електролітів і білків плазми. Кислотно-основний стан крові, роль буферних систем у регуляції його сталості. 3. Еритроцити: будова, кількість, функції. Гемоглобін. 4. Лейкоцити, кількість, види. Функції різних видів лейкоцитів. 5. Тромбоцити, їх кількість, функції. Зсідальна та протизсідальна системи крові. 6. Гемостаз, види, фази, механізм розвитку, значення. 7. Групи крові: системи АВ0, Rh-фактор. Література: 1. Нормальна фізіологія / За ред. В.І. Філімонова. – К.: Здоров’я, 1994. – 608 с. 2. Фізіологія:Навч. посіб / За ред. В.Г. Шевчука. – Вінниця: Нова книга, 2005. 3. Філімонов В.І. Фізіологія людини у питаннях та відповідях: Посібник для студентів вищих навчальних закладів. –Вінниця:Нова книга, 2009. – 488 с. 4. Філімонов В.І. Фізіологія людини: Підручник для мед. ВНЗ І–ІІІ рівнів акред. – К.: Медицина, 2011 – 488 с. Джерела мережі Інтернет: 1. Медицинский информационный портал – Електронний ресурс – Режим доступу: meduniver.com. 2. Медицинская информационная сеть – Електронний ресурс – Режим доступу: www.medicinform.net. Література для поглибленого вивчення: 1. Плахтій П.Д. Фізіологія людини. Обмін речовин і енергозабезпечення м’язової діяльності. – К.: Професіонал, 2006. – 464 с. 2. Плахтій П.Д. Фізіологія людини: Практикум для вищих навчальних закладів. – Кам’янець-Подільський, 2005. – 240 с. 3. Фізіологія людини. Вільям Ф. Ганонг / Пер. з англ. – Львів: БаК, 2002. – 784 с. 4. Физиология человека: в 3-х томах / Пер. с англ.; под ред. Р. Шмидта и Г. Тевса. – М.: Мир, 1996. 5. Чайченко Г.М., Цибенко В.О., Сокур В.Д. Фізіологія людини і тварин. – К.: Вища шк., 2003. Мета лекції: Дидактична: кров – рідке середовище організму, до складу якого належать плазма та формені елементи. Кров інтегрує біохімічні процеси, що відбуваються в клітинах і міжклітинній рідині, а також виконує захисну, регуляторну, видільну, терморегуляторну функції. Постійність складу та властивості крові регулюються ЦНС та залозами внутрішньої секреції. Виховна: показати необхідність знань теми для подальшого вивчення всіх клінічних дисциплін, розвити логічне мислення, вміння аналізувати. Читайте також:
|
||||||||
|