МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ТЕМА № 7. Фізіологія крові.Лекція МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ Список рекомендованої літератури 1. Айзенк М. Психология для начинающих. – Спб.: Питер, 2004. – С. 57-73, 76-101. 2. Бандурка А.М., Бочарова С.П., Землянская Е.В. Основы психологии управления: Учебник. Харьков: Ун-т внутр. дел, 1999. – С. 370-392. 3. Годфруа Ж. Что такое психология? Т.1. – М.: Мир, 2004. – С. 257- 264, 281-293. 4. Грановская Р.М. Элементы практической психологии. – СПб.: Питер, 2003. – С. 211-259. 5. Ильин Е.П. Эмоции и чувства.. – СПб: Питер, 2007. – 783 с. 6. Маклаков А.Г. Общая психология: Учебник. – СПб.: Питер, 2005. – С. 392-415. 7. Немов Р.С. Психология: Учебник. – М.: ВЛАДОС, 2001, Кн. 1. – С. 435-457. 8. Романов В.В. Юридическая психология: Учебник. – М.: Юристъ, 2003. – С. 134-179. 9. Романов К.М., Гаранина Ж.Г. Практитум по общей психологи. Учебное пособие. – М.: Изд-во Московського психолого- социального ин-та, 2002. – С. 121-130. 10. Селье Г. Стресс без дистресса. – М.: Прогресс , 1979. – 124 с. 11. Щербатых Ю.В. Психология страха: популярная энциклопедия. – М.: Эксмо, 2003. – 512 с. ЗАПОРІЗЬКОГО державнОГО МЕДИЧНОГО університетУ Циклова комісія професійної та практичної підготовки (хірургічних дисциплін)
з навчальної дисципліни ФІЗІОЛОГІЯ
(2 год.)
Для студентів відділення «Сестринська справа»
Запоріжжя – 2012 Лекцію підготував:Складанна О.С. – викладач вищої кваліфікаційної категорії.
Схвалено на засідання циклової комісії _____________________. Протокол №___ від _______ 2012 року. ПЛАН ЛЕКЦІЇ:
1. Система крові, її основні функції. Склад і об’єм крові у людини. Основні фізіологічні константи крові. 2. Плазма, склад, види та роль електролітів і білків плазми. Кислотно-основний стан крові, роль буферних систем у регуляції його сталості. 3. Еритроцити: будова, кількість, функції. Гемоглобін. 4. Лейкоцити, кількість, види. Функції різних видів лейкоцитів. 5. Тромбоцити, їх кількість, функції. Зсідальна та протизсідальна системи крові. 6. Гемостаз, види, фази, механізм розвитку, значення. 7. Групи крові: системи АВ0, Rh-фактор. Література: 1. Нормальна фізіологія / За ред. В.І. Філімонова. – К.: Здоров’я, 1994. – 608 с. 2. Фізіологія:Навч. посіб / За ред. В.Г. Шевчука. – Вінниця: Нова книга, 2005. 3. Філімонов В.І. Фізіологія людини у питаннях та відповідях: Посібник для студентів вищих навчальних закладів. –Вінниця:Нова книга, 2009. – 488 с. 4. Філімонов В.І. Фізіологія людини: Підручник для мед. ВНЗ І–ІІІ рівнів акред. – К.: Медицина, 2011 – 488 с. Джерела мережі Інтернет: 1. Медицинский информационный портал – Електронний ресурс – Режим доступу: meduniver.com. 2. Медицинская информационная сеть – Електронний ресурс – Режим доступу: www.medicinform.net. Література для поглибленого вивчення: 1. Плахтій П.Д. Фізіологія людини. Обмін речовин і енергозабезпечення м’язової діяльності. – К.: Професіонал, 2006. – 464 с. 2. Плахтій П.Д. Фізіологія людини: Практикум для вищих навчальних закладів. – Кам’янець-Подільський, 2005. – 240 с. 3. Фізіологія людини. Вільям Ф. Ганонг / Пер. з англ. – Львів: БаК, 2002. – 784 с. 4. Физиология человека: в 3-х томах / Пер. с англ.; под ред. Р. Шмидта и Г. Тевса. – М.: Мир, 1996. 5. Чайченко Г.М., Цибенко В.О., Сокур В.Д. Фізіологія людини і тварин. – К.: Вища шк., 2003. Мета лекції: Дидактична: кров – рідке середовище організму, до складу якого належать плазма та формені елементи. Кров інтегрує біохімічні процеси, що відбуваються в клітинах і міжклітинній рідині, а також виконує захисну, регуляторну, видільну, терморегуляторну функції. Постійність складу та властивості крові регулюються ЦНС та залозами внутрішньої секреції. Виховна: показати необхідність знань теми для подальшого вивчення всіх клінічних дисциплін, розвити логічне мислення, вміння аналізувати. Читайте також:
|
||||||||
|