МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 4: Соціальна робота з людьми похилого вікуТема 3: Соціальна допомога та підтримка осіб з обмеженими можливостями Тема 2: Соціальна робота з малозабезпеченими групами населення Тема 1: Соціальна робота з допризовною молоддю, військовослужбовцями та членами їх сімей ІІ. Змістовий модуль Тема 2: Особливості роботи з різними групами клієнтів Тема 1: Становлення соціальної роботи з різними групами клієнтів I. Змістовий модуль Тема: Теоретичні засади соціальної роботи з різними групами клієнтів 1. Соціально–демографічні проблеми суспільства. 2. Сучасні протиріччя соціальної політики щодо різних груп населення. 3. Соціальна робота як умова вдосконалення стосунків держави та різних груп населення. 4. Історичні аспекти становлення роботи зі спеціальними групами клієнтів. 5. Сучасні тенденції соціальної роботи з особливими групами клієнтів у різних країнах світу.
1. Спеціальні групи клієнтів як соціальна проблема. 2. Види соціально небезпечних явищ: злочинність, алкоголізм, наркоманія, ВІЛ/СНІД. 3. Людина в системі негативних явищ. 4. Соціальна політика щодо спеціальних груп клієнтів. 5. Сучасні теорії та практика запобігання стигматизації спеціальних груп клієнтів. 6. Роль субкультурних відмінностей різних груп клієнтів. 7. Причини конфліктної поведінки спеціальних груп клієнтів. Тема: Соціальна робота з соціально незахищеними категоріями населення та з “групами ризику” 1. Специфіка військової служби. Основні проблеми основних категорій військовослужбовців та їх сімей. 2. Основні напрями, методи і форми роботи з категоріями військовослужбовців. 3. Організація соціальної роботи: – з допризовної молоддю; – з призовниками; – військовослужбовцями строкової служби; – з родинами військовослужбовців; – молоддю, що звільнилася з Збройних сил України.
1. Показники матеріальної забезпеченості населення. 2. Соціальний захист малозабезпеченого населення. 3. Форми та методи соціальної роботи щодо підвищення життєвого рівня малозабезпечених труп населення. 4. Побутове обслуговування малозабезпечених громадян як складова соціального обслуговування.
1. Поняття “інвалідність” та його види. 2. Соціальні заклади й стаціонарні установи по роботі з інвалідами. 3. Напрямки роботи з людьми, які мають фізичні чи психологічні вади. 4. Реалізація соціальних заходів на різноманітних рівнях.
1. Старість і старіння як соціальні феномени. 2. Сутність принципів щодо людей похилого віку (ООН, 1991). 3. Основні завдання соціальної роботи з літними людьми. 4. Основні методи соціальної робити з людьми похилого віку та самотніми. 5. Порівняльний аналіз досвіду з організації надання допомоги людям похилого віку (на прикладі Великобританії та України). 6. Аналіз соціальних проектів по підтримці людей похилого віку та самотніх.
Читайте також:
|
||||||||
|