МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПродуктДержавний маркетинг. Компоненти виборчої кампанії Комунікативна програма. Дебати. Ідеологія. Гімн. Без державної символіки. Програма. Емблема, музика. Політична реклама. Листівка. Групи. Вибрати в групі лідера. Політична партія. Кіркхаймер. Семінар. Батлер. 1. Планування виборчої кампанії, виходячи із необхідних і реальних ресурсів 2. Організація ефективної роботи всіх підрозділів виборчої кампанії 3. Вивчення політичних очікування і особистісно-іміджевих переваг цільової аудиторії 4. Вивчення ринку конкурентних цільових пропозицій з ціллю визначення стратегії конкурентної боротьби 5. Розробка ідейно-політичної платформи кандидата, політичної партії і втілення її у політичних деклараціях, лозунгах і слоганах 6. Розробка іміджу у відповідності з очікуваннями та особистісно-іміджевими перевагами цільової аудиторії. Розробка стратегії, а не тактики. 7. Втілення стратегічного образу кандидата політичної партії у різноманітних видах політичної реклами: плакати, буклети, ТБ-реклама, ролики в інтернеті. 8. Розробка стратегії (відповідає перша особа), стратегеми (перша і друга особа в партії) і тактики 9. Здійснення психологічної підтримки 10. Бенчмаркінг. 11. Розробка конкретних політичних PR-акцій 12. Організація і управління медіа-рілейшинг і медіа-планування 13. Моніторинг ситуації під час голосування (включаючи технологію екзит-пулів)
Ціль сучасного виборчого маркетингу – надати виборцям вибір, а не змушувати їх приймати те чи інше рішення шляхом маніпуляції.
Задача електорального маркетингу – запропонувати партії або лідеру професійну допомогу. Вивчити виборчий ринок: категорії виборців, їх переконання, цінності і потреби, їх вимоги. Зорієнтуватися у виборі адресної групи, на голоси якої партія може розраховувати реально. Розробка іміджу партії або лідера.
Пошук найбільш ефективних засобів і шляхів комунікації між кандидатами і виборцями. Актуальна проблема – управління активністю виборців.
Виникли у нациській Німеччині. Спеціалізовані організації для проведення антифашистської пропаганди та мобілізації ресурсів для підтримки урядів. Після війни – інформаційні управління, які займаються маркетинговим просуванням важливих для держави рішень. Першим було управління по контролю (ЦІУ – центральне інформаційне управління), яке на державному рівні займалося питаннями реклами експортних товарів, соціальної реклами, інформаційними кампаніями щодо нових стандартів, норм.
Франція. Перша кампанія – впровадження ременів безпеки. Друга кампанія – економія електроенергії. Третя – просвітницька кампанія.
Найбільше такі технології застосовуються із 70х рр.. ХХ ст.. Криза дефіциту державних бюджетів.
Два підходи: 1. Ф.Котлер. Застосування маркетингу напряму у державних інститутах. Р. Вагнер. Сьогодні – школа молодих економістів. Держава нічим не відрізняється від проблем підприємства. 2. Американська школа. Політичний маркетинг – лише засіб у політичному менеджменті. Політичний маркетинг – технологія впливу на масову свідомість. Два методи – «переконуюча комунікація» і «пристосування політичного продукту до певної моделі поведінки». 3. Росія. Державний маркетинг є видом політичного маркетингу і пропонують використовувати не державний маркетинг, а суспільно-політичний або політико-адміністративний маркетинг. 4. Євген Рома. Україна. Політичний маркетинг є складовою соціального маркетингу.
Маркетинг
Фактори: - Розвиток ринкових тенденцій і їх вплив на модернізацію - Виникнення і розвиток концепції «сучасної держави» як постачальника послуг (М.Берзлі вперше розмежував традиційний (бюрократичний) і інноваційний (постбюрократичний) стилі управління). Він зазначав, що сьогодні отримали визнання ідеї постюрократичної реалізації – від культури влади до культури сервісу. Бюрократичні заклади оцінюють свою діяльність по об’єму створення та опанування ресурсів. Постбюрократичні заклади оцінюють свою діяльність за результатами. Бюрократи контролює вхід, Постбюрократ – вихід (цінність). - Суттю ринкового вектора адміністративних змін є перетворення філософії і культури держави у відповідність з лозунгом «зроби управління різновидом бізнесу». Саме державний маркетинг повинен визначати потреби, інтереси та надавати послуги громадянам. В державному маркетингу можуть застосовуватися технології зондажу і зомбування. Ці технології застосовуються і націлені на вивчення ринку і управління ним. Але державний маркетинг повинен застосовувати технології, які не впливають на поведінку громадян. Переконання і примус тісно пов’язані. Д.Ліндон приводить схему реалізації маркетингових технологій в державній сфері.
Концепція задоволення клієнта. Ефективність не може бути досягнута лише за рахунок скорочення чиновників. І цьому причина і провал чисельних антибюрократичних ініціатив.
Комітент. Виконавець. Між комітентом і політиком існують взаємовідносини. Комітент (довіритель) є справжнім власником послуг (платить податки).
Ліз Машмет - Політичний товар спочатку покупається, а потім продається - Поділ послуги на 2 рівні: якість, гнучкість. Якість послуги залежить не стільки від змісту агітаційного матеріалу, скільки від роботи команди. Якість політичного продукту як сервісної послуги пов’язана із людським фактором. - Недовговічність політичної послуги. Її не можна накопичити. - Ніхто нічого не гарантує – декларація намірів
Маркетинг-мікс – набор контролюючих інструментів, які об’єднуються в рамках маркетингової програми.
Тема: Елементи маркетинг-мікс 1. Особливості політичного продукту. Політичний товар 2. Маркетинг-мікс просування політичного товару 3. Ціна політичного товару як регулятор обміну в політиці
Продавати не товар, а засіб для вирішення проблем. Товар: послуга, ідея, програма, знання..
Влада як товар. Вебер
Політична діяльність як бізнес і вид комерційної діяльності, який розрахований не на безкорисне служіння суспільство, а на отримання прибутку.
Нефункціональний попит: - Імідж кандидатата - бренд
Політичний продукт Редуційований (електоральний підхід) Політичний продукт вивчається лише в контексті електоральної практики: політичні партії, кандидати, виборчі платформи, іміджі, бренди, комунікативні зв’язки і політичні послуги.
Холіський продукт включає лідерів, програми, соціальні цінності, послуги, політичні потреби, пріоритети, норми, правила і традиції.
Теоретико-методологічний, епістеміологічний. Політичний продукт для вивчення політичного процесу: аналіз, політична система, політична культура, політичні інститути, політичні організації.
Інструментально-технологічний (менеджеріальнй) Ціль – адаптація інструментарію загального маркетингу до особливостей політичного ринку.
Трансакційний. Продукт – певна цінність, яка пропонується у ході обміну. Виборці завжди купують товар в кредит в обмін на обіцянки, які можуть бути і не виконані. Абсентеїзм і «Проти всіх».
Підхід партнерських відносин. Товар – продукт взаємного співробітництва, взаємної вигоди, педставляє певну цінність і є засобом фомування довгострокових стратегічних відносин.
Адаптативний маркетинг – просування політичного продукту за допомогою технології переконання.
Маркетинг переконання – вивчення потреб та створення такого продукту, який би їх задовольнив. Характеризується створенням такого продукту, куди входить формування потреб громадян.
Пізнавальний: поінформованість, розуміння, знання Емоційний: оцінка, симпатія, перевага Вольовий: наміри, спроби, голосування
В маркетинговій теорії застосовують найрізноманітніші критерії типологізації. (За типом продуктів, За матеріальністю, за часом їх використання). В класичному маркетинг наступні види товарів: - Матеріальні товари - Послуги - Персональні товари (особлива людська діяльність) - Ідеї (ідеологія, реклама, лозунги, пропаганда, агітація) - Влада (за Вебером)
Політичні товари є короткострокового та довгострокового призначення. Короткострокові товари: попереднього вибору (перед голосуванням) особливого вибору (надзвичайні виступи перших осіб, реформи, укази, постанови, накази)
Рівні товари (О’Шонесі) - Основний товар (вигода) - Товар в реальному виконанні (маркетинг-мікс) - Очікуваний товар - Потенційний товар (виявляє латентні потреби)
Елементи просування: - Реклама - PR - Прямий маркетинг - Стимулювання Входять в комплекс політ-маркетингових комунікацій.
Читайте також:
|
||||||||
|