Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Підхід до етапів життєвого циклу товару

Випустивши новинку на ринок, керівництво молиться, щоб у неї було довге і щасливе життя. Хоча ніхто не розраховує, що товар буде продаватися вічно, фірма прагне забезпечити одержання пристойного прибутку як компенсацію за всі зусилля і ризик, пов'язаний з появою нового товару. Керівництво сподівається, що збут буде високим і довгостроковим. Воно знає, що в кожного товару є власний життєвий цикл, хоча характер і довжину цього циклу вгадати нелегко.

Життєвий цикл товару (ЖЦТ) - зміна обсягу продажів протягом часу його існування.

Концепція життєвого циклу товару описує збут продукту, прибуток, конкурентів і стратегію маркетингу з моменту початку розробки товару і до його зняття з ринку. Вона була вперше опублікована Теодором Левітом у 1965р. Ця концепція виходить з того, що будь-який товар рано чи пізно витісняється з ринку іншим, зробленим чи більш дешевим продуктом, тобто товару відведений певний термін життя, протягом якого він проходить ряд етапів (стадій, фаз).

Ціль маркетингу полягає в тому, щоб, по можливості, продовжити термін перебування на ринку. При цьому доводиться деякі етапи скорочувати, а деякі - затягувати, користуючись інструментами регулювання попиту.

Поняття життєвого циклу товару застосовується як до класів товарів (телевізори), так і до підкласів (кольорові телевізори) і навіть до певної моделі чи торгової марки (кольорові телевізори “Електроніка”).

Графічна модель ЖЦТ являє собою криву попиту (продажів, збуту) товару, побудовану за даними виміру параметрів ринку по прогнозним даних (схема 3.3).

 
 



Читайте також:

  1. III етап. Системний підхід
  2. IV етап. Ситуаційний підхід
  3. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  4. Аксіологічний підхід до вивчення педагогічних явищ.
  5. Алфавітний підхід до вимірювання кількості інформації.
  6. Арифметичні цикли. Оператор циклу For – Next
  7. Архітектурно- планувальні заходи по поліпшенню стану міського середовища .Аналіз циклу життя споруди
  8. Асимптотичний підхід до порівняння оцінок
  9. Багатоаспектний підхід до прийняття управлінськихрішень
  10. Багаторівневий підхід. Протокол. Інтерфейс. Стек протоколів.
  11. Будова циклу
  12. Важливість товару для споживача




Переглядів: 775

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розгортання комерційного виробництва. | Характеристики, цілі і стратегії етапу виведення нового товару на ринок

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.