Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Заняття № 2

Заняття № 1

План проведення практичних занять

Учбово-матеріальне забезпечення.

ТЕМА 8. Організація санітарно-гігієнічного та протиепідемічного забезпечення населення за умов надзвичайних ситуацій.

ТЕМА № 8.

2. Учбові цілі:

- знати мету і завдання санітарно-гігієнічного та протиепідемічного забезпечення за умов надзвичайних ситуацій природного і техногенного характеру;

- знати організацію санітарно-гігієнічної та епідемічної розвідки в осередку НС;

- знати поняття карантину та обсервації та організацію режимно-обмежувальних заходів;

- знати організацію санітарно-гігієнічного та протиепідемічного забезпечення в осередках надзвичайних ситуацій природного і техногенного характеру;

- знати організацію роботи інфекційного стаціонару в осередках особливо небезпечних інфекцій

3. Час: 4 години.

4. Місце проведення: учбовий клас.

5. Метод проведення:практичне заняття.

А) Література:

1. Закон України “Про зону надзвичайної екологічної ситуації”, 2000.

2. Москаленко В.Ф. та ін. Організація лікувально-профілактичних та санітарно-протиепідемічних заходів для ліквідації наслідків повеней. - Ужгород, 2001.

3. Основи організації медичного забезпечення населення за умов надзвичайних ситуацій /Під ред. В.В. Дурдинця і В.О. Волошина. – Київ: Медекол, 1999.

4. Планування медичного забезпечення населення адміністративної території при надзвичайних ситуаціях. Методичні рекомендації /Під ред. В.О. Волошина. – Київ, 2000.

5. Основи медицини катастроф /Під редакцією Бондаренко Н.І., Ковалева Е.З. – Донецьк: “Касіопея”, 1998.

6. Гридасов В.І., Ковальов В.М., Катрис М.В. та ін. Медицина катастроф. – Харків.: “Золоті сторінки”, 2002.

7. Дубицький А.Ю., Семенов І.О., Чепкий Л.П. Медицина катастроф. - Київ: Курс, 1999.

8. Воробйов О.О., Кардаш В.Е. Медицина катастроф. – Чернівці, 2000.

9. Медицина катастроф. Навчальний посібник /Під ред. Кочіна І.В.- К: “ Здоров’я”, 2001.

10. Епідеміологія надзвичайних станів (з військовою епідеміологією) /Під. ред. Гоца Ю.Д. – К., 2001.

Б) Тести по темі.

В)Наочні приладдя:

- таблиці №№ 8.1, 8.2, 8.3;

- прозірки № 8а, 8б, 8в.

Г) Технічні засоби: графопроектор, екран.

1. Вступ………………………………………………………….………………….. 5 хвилин
2. Мета і завдання санітарно-гігієнічного та протиепідемічного забезпечен- ня за умов надзвичайних ситуацій природного і техногенного характеру. Поняття карантину та обсервації...……………………………………………...     70 хвилин
3. Підведення підсумків заняття…………………………………………………... 5 хвилини
  Разом…………………………………………………………................................ 80 хвилин
1. Вступ………………………………………………………….………………….. 5 хвилин
2. Організація санітарно-гігієнічного та протиепідемічного забезпечення в осередках надзвичайних ситуацій природного і техногенного характеру. Організація роботи інфекційного стаціонару в осередках особливо небез-печних інфекцій……………………….………………………………………….   55 хвилин
3. Рішення тестів……………………….……………………………………........... 15 хвилин
4. Підведення підсумків заняття…………………………………………………... 5 хвилини
  Разом…………………………………………………………................................ 80 хвилин

Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Вступне заняття
  10. Гігієнічна оцінка заняття з фізичної культури
  11. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАНЯТТЯ
  12. Завдання до заняття




Переглядів: 515

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Особливості протікання патологічних процесів та надання медичної допомоги дітям | Мета і завдання санітарно-гігієнічного та протиепідемічного забезпечення за умов надзвичайних ситуацій природного і техногенного характеру.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.076 сек.