МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Заняття № 2Заняття № 1 План проведення практичних занять Учбово-матеріальне забезпечення. ТЕМА 8. Організація санітарно-гігієнічного та протиепідемічного забезпечення населення за умов надзвичайних ситуацій. ТЕМА № 8. 2. Учбові цілі: - знати мету і завдання санітарно-гігієнічного та протиепідемічного забезпечення за умов надзвичайних ситуацій природного і техногенного характеру; - знати організацію санітарно-гігієнічної та епідемічної розвідки в осередку НС; - знати поняття карантину та обсервації та організацію режимно-обмежувальних заходів; - знати організацію санітарно-гігієнічного та протиепідемічного забезпечення в осередках надзвичайних ситуацій природного і техногенного характеру; - знати організацію роботи інфекційного стаціонару в осередках особливо небезпечних інфекцій 3. Час: 4 години. 4. Місце проведення: учбовий клас. 5. Метод проведення:практичне заняття. А) Література: 1. Закон України “Про зону надзвичайної екологічної ситуації”, 2000. 2. Москаленко В.Ф. та ін. Організація лікувально-профілактичних та санітарно-протиепідемічних заходів для ліквідації наслідків повеней. - Ужгород, 2001. 3. Основи організації медичного забезпечення населення за умов надзвичайних ситуацій /Під ред. В.В. Дурдинця і В.О. Волошина. – Київ: Медекол, 1999. 4. Планування медичного забезпечення населення адміністративної території при надзвичайних ситуаціях. Методичні рекомендації /Під ред. В.О. Волошина. – Київ, 2000. 5. Основи медицини катастроф /Під редакцією Бондаренко Н.І., Ковалева Е.З. – Донецьк: “Касіопея”, 1998. 6. Гридасов В.І., Ковальов В.М., Катрис М.В. та ін. Медицина катастроф. – Харків.: “Золоті сторінки”, 2002. 7. Дубицький А.Ю., Семенов І.О., Чепкий Л.П. Медицина катастроф. - Київ: Курс, 1999. 8. Воробйов О.О., Кардаш В.Е. Медицина катастроф. – Чернівці, 2000. 9. Медицина катастроф. Навчальний посібник /Під ред. Кочіна І.В.- К: “ Здоров’я”, 2001. 10. Епідеміологія надзвичайних станів (з військовою епідеміологією) /Під. ред. Гоца Ю.Д. – К., 2001. Б) Тести по темі. В)Наочні приладдя: - таблиці №№ 8.1, 8.2, 8.3; - прозірки № 8а, 8б, 8в. Г) Технічні засоби: графопроектор, екран.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|