МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Заняття № 2Заняття № 1 План проведення практичних занять Учбово-матеріальне забезпечення. ТЕМА 8. Організація санітарно-гігієнічного та протиепідемічного забезпечення населення за умов надзвичайних ситуацій. ТЕМА № 8. 2. Учбові цілі: - знати мету і завдання санітарно-гігієнічного та протиепідемічного забезпечення за умов надзвичайних ситуацій природного і техногенного характеру; - знати організацію санітарно-гігієнічної та епідемічної розвідки в осередку НС; - знати поняття карантину та обсервації та організацію режимно-обмежувальних заходів; - знати організацію санітарно-гігієнічного та протиепідемічного забезпечення в осередках надзвичайних ситуацій природного і техногенного характеру; - знати організацію роботи інфекційного стаціонару в осередках особливо небезпечних інфекцій 3. Час: 4 години. 4. Місце проведення: учбовий клас. 5. Метод проведення:практичне заняття. А) Література: 1. Закон України “Про зону надзвичайної екологічної ситуації”, 2000. 2. Москаленко В.Ф. та ін. Організація лікувально-профілактичних та санітарно-протиепідемічних заходів для ліквідації наслідків повеней. - Ужгород, 2001. 3. Основи організації медичного забезпечення населення за умов надзвичайних ситуацій /Під ред. В.В. Дурдинця і В.О. Волошина. – Київ: Медекол, 1999. 4. Планування медичного забезпечення населення адміністративної території при надзвичайних ситуаціях. Методичні рекомендації /Під ред. В.О. Волошина. – Київ, 2000. 5. Основи медицини катастроф /Під редакцією Бондаренко Н.І., Ковалева Е.З. – Донецьк: “Касіопея”, 1998. 6. Гридасов В.І., Ковальов В.М., Катрис М.В. та ін. Медицина катастроф. – Харків.: “Золоті сторінки”, 2002. 7. Дубицький А.Ю., Семенов І.О., Чепкий Л.П. Медицина катастроф. - Київ: Курс, 1999. 8. Воробйов О.О., Кардаш В.Е. Медицина катастроф. – Чернівці, 2000. 9. Медицина катастроф. Навчальний посібник /Під ред. Кочіна І.В.- К: “ Здоров’я”, 2001. 10. Епідеміологія надзвичайних станів (з військовою епідеміологією) /Під. ред. Гоца Ю.Д. – К., 2001. Б) Тести по темі. В)Наочні приладдя: - таблиці №№ 8.1, 8.2, 8.3; - прозірки № 8а, 8б, 8в. Г) Технічні засоби: графопроектор, екран.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|