Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Навчальне заняття у глобалізаційних вимірах

Інноваційна культура ґрунтується на урахуванні глобалізаційних впливів на процес моделювання навчальної діяльності. Аспекти аналізу навчального заняття, що має глобалізаційну орієнтацію, передбачають урахування таких парадигмальних чинників як:

1. Наявність у меті заняття цілей глобальної освіти, які гарантують створення умов для розуміння цілісності світу, єдності людини і природи, подолання розщепленості людської свідомості і душі.

2. Реалізація завдань глобальної освіти через:

· формування світогляду, у якому особистість визнає та цінує єдність світу, усвідомлює своє місце у ньому;

· розвиток кросс-культурної грамотності;

· формування ексцентричної екологічної свідомості;

· формування неупередженого погляду на світ.

3. Відповідність принципам глобальної освіти.

4. Введення глобальної перспективи через:

· фактичний матеріал глобального змісту;

· міжпредметність;

· відпрацювання універсальних умінь та навичок;

· створення єдиної картини світу;

· навчання правилам життєдіяльності;

· атмосферу співпраці та свободи на навчальному занятті;

· активізацію процесу навчання.

При цьому пріоритетними технологіями на навчальному занятті глобального типу виступають:

1. Технології, що сприяють розвитку критичного мислення, тобто мислення, яке допомагає виробити осмислене рішення у тій, або іншій ситуації. До компонентів критичного мислення відносяться допитливість, скептицизм, рефлексія та раціоналізм.

2. Технології співпраці у навчанні, які формують розуміння спільності існування у світі як на мікро -, так і на макрорівнях.

3. Комунікативні технології, застосування яких дозволяє одночасно розвивати як рецептивні, так і репродуктивні уміння. Основна передумова даного підходу ґрунтується на навчанні функціональній грамотності, де мова використовується як засіб комунікації, що має значущість та значення.

4. Модульні технології, які виступають основою індивідуалізації навчання, як умови самоідентифікації особистості.

Таким чином, зміст навчального заняття сьогодні відповідає запитам сьогодення лише за умови урахування глобалізаційних тенденцій розвитку суспільства. Виходячи з цього, потребує корекції на якісно новій основі зміст професійної підготовки фахівця. Водночас підлягають кардинальному перегляду форми та методи навчання, які у сучасних умовах повинні виконати складне завдання: з одного боку створити умови для розкриття індивідуальності того, хто навчається, а з іншого – стати гарантом формування умінь щодо спільного вирішення будь-яких проблем.

 


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Вплив глобалізаційних процесів на культуру сучасного світу.
  10. Вступне заняття
  11. Гігієнічна оцінка заняття з фізичної культури
  12. Експортна діяльність у макро- та мікроекономічному вимірах




Переглядів: 593

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Моделі глобальної освіти | Перспективи розвитку глобальної освіти

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.