![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||
Семінар 3Семінар 2 Семінар 1 ІСТОРІЇ УКРАЇНИ Русь (V – ХІІІ ст.) 1. Процес становлення і розвитку Старокиївської держави. 2. Україна-Русь у Х – ХІ ст. Християнізація Русі і міжнародний контекст. 3. Період феодальної роздробленості Русі. Татаро-монгольська навала.
Основна література: Терещенко Ю., Курило В. Історія України. – К., 1995. – С.88-110. Історія України / Під ред. Смолія В. – К., 1997. – С.57-76. Додаткова література: Практичні завдання: 1. На основі дослідження історичних джерел розкрийте процес становлення формування, розквіту Русі у Х - ХІV ст. 2.Розкрийте значення прийняття християнства та його наслідки. 3. Назвіть причини політичної роздробленості Старокиївської держави. Завдання для самоконтролю: 1. Доведіть, що за правління Володимира Русь перетворилася на імперію 2. Чому адміністративна реформа Володимира не запобігла боротьбі за владу? Власну думку обґрунтуйте. 3. Чи є підстави стверджувати, що «Правда Ярославичів» мала регулювати васально-сюзеренні відносини? Якщо є, то які? Власну думку обґрунтуйте. 4. Визначте прикметні риси політичного й економічного розвитку Старокиївської держави. Українські землі в складі Великого князівства Литовського та Речі Посполитої. Національно-визвольна боротьба українського народу у 1648-1657 рр. ( середина ХІV ст. - ХVІІ ст.) 1. Люблінська унія та її соціально-економічні й політичні наслідки. Включення українських земель до Польської Корони. Берестейська церковна унія. 2. Українське козацтво (ХV – середина ХVІІ ст.). 3. Визвольна війна українського народу під проводом Б.Хмельницького. 4. Українська козацька державність у 1654-1657 рр. Основна література: Терещенко Ю., Курило В. Історія України. – К., 1995. – С.88-110. Історія України / Під ред. Смолія В. – К., 1997. – С.57-76. Додаткова література: Голобуцький В. О. Запорозьке козацтво. – К., 1993. Ісаєвич Я.Д. Братства та їх роль у розвитку української культури ХVІ-ХVІІ ст. - К., 1966. І.П.Крип’якевич. Богдан Хмельницький. К., 1991. Мицько І. Острозька слов’яно-греко-латинська академія. - К., 1990. Семчишин М. Тисяча років української культури. - К., 1993. Смолій В.А., Степанков В.С. Богдан Хмельницький. Соціально-політичний портрет. - К., 1995. Яковенко Н.М. Українська шляхта з кінця ХІV до середини ХVІІ ст. - К.,1993. Практичні завдання: 1. На основі вивчення історичних джерел розкрити процес об’єднання українських земель у складі Великого князівства Литовського. 2. Розкрити значення польсько-литовського суперництва для еволюції станово-класової структури українського суспільства. Скласти її розгорнуту схему. 3. Визначте причини переходу українських земель під владу Польщі у другій половині XVI ст. і особливості їх розвитку у складі Речі Посполитої до середини XVII ст. 4. Назвіть причини національно-визвольної війни під проводом Б.Хмельницького. 5. Розкрийте основний зміст внутрішньої та зовнішньої політики української козацької держави у 1648-1657 рр. 6. Охарактеризуйте ситуацію в Центральноєвропейському регіоні внаслідок україно-польського військового протистояння.
Завдання для самоконтролю: 1. Створіть порівняльну таблицю “Становище українських земель у складі Королівства Польського та Великого князівства Литовського (2 половина XIV ст. - середина XVI ст.)” за такими пунктами: а) правовий статус; б)політичне становище; в)соціально-економічне становище; г)релігійна ситуація; д) культурний розвиток. 2. Складіть порівняльну таблицю щодо змісту трьох міждержавних договорів, якими визначалися правовий статус, соціально-економічні, політичні, права української Гетьманщини у 1649-1657 рр. за такою схемою:
Читайте також:
|
||||||||||||||
|