Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Список літератури

Контрольні питання

1. Ієрархічна структура законодавчої і нормативної бази правового забезпечення безпеки життєдіяльності людини в Україні.

2. Юридична основа забезпечення безпеки життєдіяльності людини в Україні.

3. Зміст основних статей Конституції України, спрямованих на забезпечення безпеки життєдіяльності людини.

4. Система основних Законів України, спрямованих на забезпечення безпеки життєдіяльності людини.

5. Види реакцій функціональних систем організму людини на вплив негативних факторів середовища існування.

6. Визначення конфлікту.

7. Джерела (причини) виникнення соціальних небезпек.

8. Класифікація соціальних небезпек.

9. Форми протікання соціальних небезпек.

10. Поведінкові реакції організму людини.

11. Біологічні реакції організму людини.

12. Класифікація рецепторів організму людини.

13. Призначення екстероцепторів організму людини.

14. Призначення інтероцепторів організму людини.

15. Структурна схема системи сприйняття зовнішнього середовища організмом людини.

16. Біологічні системи забезпечення безпеки організму людини.

17. Характеристики потоку інформації, яку сприймає людина.

18. Види аналізаторів організму людини, вид сприйманих ними сигналів.

19. Основні характеристики аналізаторів людини.

20. Поняття інтенсивності зовнішнього подразника.

21. Поняття чутливості аналізатора.

22. Взаємозв'язок між зміною інтенсивності подразника і відчуттям людини.

23. Закон Вебера – Фехнера.

24. Поняття органу чуттєвості, як системи сприйняття людиною навколишнього середовища.

25. Класифікація суб'єктивних психологічних факторів організму людини, що обумовлюють реалізацію небезпеки.

26. Класифікація об'єктивних психологічних факторів організму людини, що обумовлюють реалізацію небезпеки.

27. Поняття «психологія безпеки».

28. Основні форми психофізіологічного стану організму людини.

29. Основні психічні властивості людини, як індивідуума (особистості).

30. Види психічних процесів.

31. Класифікація психічних процесів.

32. Психічні властивості людини.

33. Психічні стани. Види психічних станів людини.

 

1. Бедрій Я.І., Джигирей В.С., Кидисюк А.І. та ін. Безпека життєдіяльності – Львів, Афіша, 1999.

2. Васильчук М.В., Медвідь М.К., Сачков Л.С., Збірник нормативних

документів з безпеки життєдіяльності. Київ – 2000.

3. Даценко І.І. Гігієна та екологія людини – Львів, Афіша, 2000.

4. Депутат О.П., Коваленко І.В., Мужик І.С. Цивільна оборона, Львів, Афіша, 2000.

5. Джигирей В.С., Жидецький В.Ц., Безпека життєдіяльності – Львів, Афіша, 2000.

6. Дубицький А.Е. Медицина катастроф М. 1994.

7. Желібо Є.П., Зацарний В.В., Заверуха Н.М. Безпека життєдіяльності. - Навч. посібник. - К: Каравела, 2005.

8. Жидецький В.Ц., Джигирей В.С. Основи охорони праці – Львів, Афіша, 2000.

9. Заплатинський В.М. Безпека життєдіяльності – Київ, КДТЕУ, 1997.

10. Захарченко М.В. Безпека життєдіяльності – Львів, За вільну Україну, 1997.

11. Збірник документів з питань безпеки життєдіяльності в системі освіти –Львів, 1997.

12. Катренко Л.А., Пістун І.П. Охорона праці в галузі освіти, Суми. Університецька книга, 2000.

13. Лапін В.М. Безпека життєдіяльності людини. – Львів, 2002. – 186 с.

14. Лозниця В.С. Психологія та педагогіка – Київ, ЕксОб, 2000.

15. Методичний посібник з цивільної оборони і надзвичайних ситуацій, Київ, 1997.

16. Миценко І.М. Забезпечення життєдіяльності людини в навколишньому середовищі – Кіровоград, 1998.

17. Желібо Є.П. Безпека життєдіяльності. - Навч. посібник. - К: Каравела, 2009.

18. Серіков Я.О. Безпека життєдіяльності. Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів України. – Харків, 2005.

19. Ярошевська В.М. Безпека життєдіяльності. Підручник – Київ, 2006.

20. Панкратов В.О. Безпека життєдіяльності людини у надзвичайних ситуаціях. – Київ, 2007.

21. Зеркалов Д.В. Безпека життєдіяльності. Словник-довідник. – К.: Основа, 2002. – 128 с.

22. Бєгун В.В., Науменко І.М. Безпека життєдіяльності (забезпечення соціальної, техногенної та природної безпеки). – К.:УАНП „Фенікс”, 2004. – 328 с.

23. Літвак С.М., Михайлюк В.О. Безпека життєдіяльності. Навч. посібник. – Миколаїв: ТОВ “Компанія ВІД”, 2001. – 230 с.

24. Зеркалов Д.В., Полукаров Ю. О. Організація та управління безпекою життєдіяльності. Навч. посіб. — К.: Основа, 2011. – 236 с.

25. Яким Р.С. Безпека життєдіяльності. Навч. посіб. – Львів: Видавництво «Бескид Біт», 2005. – 304 с.

26. Яремко З.М. Безпека життєдіяльності. Навчальний посібник. Львів. Видавничий центр ЛНУ ім.. Ів. Франка, 2005.- 301 с.


Читайте також:

  1. VІ. СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНИХ ДЖЕРЕЛ
  2. В 30-х роках було зроблено спробу систематизувати курс методики викладання літератури. Виходять такі праці.
  3. В.М.Шоботов. Цивільна оборона: Навчальний посібник. – Київ: «Центр навчальної літератури», 2004. – 438
  4. Вимоги до бібліографічного опису наукової літератури
  5. Виникнення куртуазної літератури.
  6. Виникнення права інтелектуальної власності на твори науки, літератури, мистецтва та об’єкти суміжних прав
  7. Відмінності в розвитку літератури у демократичних і тоталітарних державах
  8. Деякі проблеми сучасної української літератури для дітей.
  9. Джерела дитячої літератури.
  10. Для підсилення ефекту доцільно заздалегідь підготуватися і надіслати тези доповіді і список виступаючих у дебатах.
  11. Додати блоки в список
  12. Жанрово-тематична специфіка літератури латинською мовою




Переглядів: 476

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Контрольні питання | Конспект урока №1 2 страница

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.