Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Критерії засвоєння знань

ЕКОНОМІЧНІ І ПОЛІТИЧНІ ПРОЦЕСИ В УКРАЇНІ НА ЗАВЕРШАЛЬНОМУ ЕТАПІ ВІЙНИ

Коли почалося звільнення території України від окупації, почалося і відродження народного господарства, колишньої політичної системи і в цілому всіх сфер життєдіяльності.

Господарсько-організуючу роль відіграли заходи уряду:

– “Про невідкладні заходи щодо відбудови господарства в районах, звільнених від німецької окупації” (серпень 1943 р.),

– “Про першочергові заходи щодо відбудови вугільної промисловості Донбасу” (жовтень 1943 р.),

– програму відбудовчих робіт затвердила VI сесія Верховної Ради України (1944 р.).

Оскільки йшла війна і поглинала основні кошти держави, головна надія в цей період покладалася на ентузіазм людей, які працювали на відбудові народногосподарських об’єктів, міст у вільний від основної роботи час, безкоштовно, зі своїм реманентом. В сільському господарстві колгоспники практично не одержували ніякої плати за свою працю. В народному господарстві працювали переважно чоловіки похилого віку, інваліди, жінки, діти.

Зусилля українського народу, допомога всіх народів Радянського Союзу дали позитивні результати – на кінець війни народне господарство почало відроджуватися:

– видобуток вугілля досяг 43% рівня 1940 р.;

– у 1944 р. почали виплавляти метал металургійні заводи;

– у 1944 р. було відновлено використання 76% посівних площ;

– почали працювати заклади освіти, охорони здоров’я, науки, культури.

В Західній Україні активізувала збройну боротьбу проти радянської влади ОУН-УПА. Отже, навіть коли у 1945 р. війна скінчилася, в Західній Україні тривала запекла боротьба військ НКВС та УПА.

 

Таким чином, напередодні і на початку війни була вирішена доля багатьох україн­ських земель. Більшість з них була возз’єднана із Радянською Україною, а За­карпаття окупувала Угорщина.

Друга світова війна стала драматичною і, одночасно, героїчною сторінками в історії України. В 1941-1945 рр. війна між Радянським Союзом і Німеччиною була для українського народу Вітчизняною війною. Україна зробила великий внесок у перемогу над фашизмом.

На завершальному етапі війни в Україні розпочалися відбудова на­родного господарства та відновлення радянської влади. В Західній Україні продовжилася боротьба між радянською владою і ОУН-УПА.

 

За результатами вивчення даної теми Ви повинні РОЗУМІТИроль українського народу у Другій світовій війні.

За результатами засвоєння даної теми Ви повинні ЗНАТИ:

- наслідки війни для України;

- територіальні зміни, які відбулися у цей період та їх значення для українського народу.

Повне засвоєння даної теми вимагає від Вас УМІННЯ:

- визначити причини, характер та наслідки Другої світової та Великої Вітчизняної війн;

- дати характеристику перебігу подій Другої світової та Великої Вітчизняної війн.

 

9.4. Вихід теми в інші дисципліни

Дана тема використовується у курсі політології:

- як ілюстрація політичних і національних конфліктів;

- як характеристика міждержавних та міжнародних відносин.

Дана тема використовується та в 10 темі курсу історія України як характеристика початкового етап відбудови зруйнованого війною народного господарства.

 


Читайте також:

  1. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  2. III. Актуалізація набутих знань
  3. III. Контроль знань
  4. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  5. IV. Закріплення й узагальнення знань
  6. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  7. IІ. Актуалізація опорних знань учнів.
  8. V. Закріплення знань
  9. V. Засвоєння знань
  10. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  11. VI. Узагальнення та систематизація знань
  12. VII. Закріплення нового матеріалу і систематизація знань.




Переглядів: 569

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
РУХ ОПОРУ УКРАЇНЦІВ | ВІДБУДОВА НАРОДНОГО ГОСПОДАРСТВА

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.