Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Критерії засвоєння знань

ЕКОНОМІЧНІ І ПОЛІТИЧНІ ПРОЦЕСИ В УКРАЇНІ НА ЗАВЕРШАЛЬНОМУ ЕТАПІ ВІЙНИ

Коли почалося звільнення території України від окупації, почалося і відродження народного господарства, колишньої політичної системи і в цілому всіх сфер життєдіяльності.

Господарсько-організуючу роль відіграли заходи уряду:

– “Про невідкладні заходи щодо відбудови господарства в районах, звільнених від німецької окупації” (серпень 1943 р.),

– “Про першочергові заходи щодо відбудови вугільної промисловості Донбасу” (жовтень 1943 р.),

– програму відбудовчих робіт затвердила VI сесія Верховної Ради України (1944 р.).

Оскільки йшла війна і поглинала основні кошти держави, головна надія в цей період покладалася на ентузіазм людей, які працювали на відбудові народногосподарських об’єктів, міст у вільний від основної роботи час, безкоштовно, зі своїм реманентом. В сільському господарстві колгоспники практично не одержували ніякої плати за свою працю. В народному господарстві працювали переважно чоловіки похилого віку, інваліди, жінки, діти.

Зусилля українського народу, допомога всіх народів Радянського Союзу дали позитивні результати – на кінець війни народне господарство почало відроджуватися:

– видобуток вугілля досяг 43% рівня 1940 р.;

– у 1944 р. почали виплавляти метал металургійні заводи;

– у 1944 р. було відновлено використання 76% посівних площ;

– почали працювати заклади освіти, охорони здоров’я, науки, культури.

В Західній Україні активізувала збройну боротьбу проти радянської влади ОУН-УПА. Отже, навіть коли у 1945 р. війна скінчилася, в Західній Україні тривала запекла боротьба військ НКВС та УПА.

 

Таким чином, напередодні і на початку війни була вирішена доля багатьох україн­ських земель. Більшість з них була возз’єднана із Радянською Україною, а За­карпаття окупувала Угорщина.

Друга світова війна стала драматичною і, одночасно, героїчною сторінками в історії України. В 1941-1945 рр. війна між Радянським Союзом і Німеччиною була для українського народу Вітчизняною війною. Україна зробила великий внесок у перемогу над фашизмом.

На завершальному етапі війни в Україні розпочалися відбудова на­родного господарства та відновлення радянської влади. В Західній Україні продовжилася боротьба між радянською владою і ОУН-УПА.

 

За результатами вивчення даної теми Ви повинні РОЗУМІТИроль українського народу у Другій світовій війні.

За результатами засвоєння даної теми Ви повинні ЗНАТИ:

- наслідки війни для України;

- територіальні зміни, які відбулися у цей період та їх значення для українського народу.

Повне засвоєння даної теми вимагає від Вас УМІННЯ:

- визначити причини, характер та наслідки Другої світової та Великої Вітчизняної війн;

- дати характеристику перебігу подій Другої світової та Великої Вітчизняної війн.

 

9.4. Вихід теми в інші дисципліни

Дана тема використовується у курсі політології:

- як ілюстрація політичних і національних конфліктів;

- як характеристика міждержавних та міжнародних відносин.

Дана тема використовується та в 10 темі курсу історія України як характеристика початкового етап відбудови зруйнованого війною народного господарства.

 


Читайте також:

  1. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  2. III. Актуалізація набутих знань
  3. III. Контроль знань
  4. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  5. IV. Закріплення й узагальнення знань
  6. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  7. IІ. Актуалізація опорних знань учнів.
  8. V. Закріплення знань
  9. V. Засвоєння знань
  10. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  11. VI. Узагальнення та систематизація знань
  12. VII. Закріплення нового матеріалу і систематизація знань.




Переглядів: 616

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
РУХ ОПОРУ УКРАЇНЦІВ | ВІДБУДОВА НАРОДНОГО ГОСПОДАРСТВА

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.039 сек.