Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тестові завдання для перевірки знань

Контрольні питання

1. Дайте визначення доходів бюджету.

2. Які основні функції органів ДКСУ з виконання державного бюджету за доходами?

3. На які рахунки зараховуються платежі до державного бюджету в іноземній валюті?

4. Розкрийте послідовність здійснення платежів.

5. Яким чином здійснюються операції за надходженнями до загального фонду державного бюджету?

6. Яка послідовність здіснення операцій за надходженнями до спеціального фонду державного бюджету?

7. Яким чином здійснюються платежі, що розподіляються між загальним та спеціальним фондами державного бюджету?

8. Дайте характеристику операцій з повернення помилково та/або надміру сплачених платежів з бюджету.

9. Охарактеризуйте операції за платежами, які розподіляються між державним та місцевими бюджетами.

10. Яким чином здійснюються операції за коштами, тимчасово віднесеними до доходів державного бюджету?

11. На який рахунок зараховуються операції за іншими платежами, тимчасово віднесеними до доходів державного бюджету?

12. Дайте визначення власним надходженням бюджетних установ.

13. На які групи поділяються власні надходження бюджетних установ?

14. Яким чином на підставі яких рахунків складається звітність про надходження коштів до державного бюджету?

15. Яким чином відбувається взаємодія органів ДКСУ з органами ДПС?

 

1. Документ, яким установлено основні засади виконання бюджетів за доходами:

а) Бюджетний Кодекс України;

б) наказ Міністерства фінансів;

в) рішення органів місцевого самоврядування.

2. Доходи державного бюджету - це:

а) податкові, неподаткові та інші надходження на безповоротній основі, справляння яких передбачено законодавством України;

б) кошти, що спрямовуються на здійснення програм та заходів, передбачених відповідним бюджетом, за винятком коштів на погашення основної суми боргу та повернення надміру сплачених до бюджету сум;

в) кошти, які безоплатно і безповоротно передаються з одного бюджету до іншого.

3. Органи Державної податкової служби подають списки платників до ДКСУ:

а) 1 січня кожного року;

б) 1 грудня кожного року;

в) 31 грудня кожного року.

4. Платежі за надходженнями до загального фонду державного бюджету зараховуються на рахунок:

а) 3111;

б) 3121;

в) 3131.

5. Платежі за надходженнями до спеціального фонду державного бюджет зараховуються на рахунку:

а) 3111;

б) 3121;

в) 3131.

6. Платежі, які розподіляються між загальним та спеціальним фондами державного бюджету зараховуються на рахунок:

а) 3111;

б) 3121;

в) 3131.

7. Підставою для повернення органами ДКСУпомилково або надміру зарахованих до бюджету податків, зборів та інших доходів бюджетів є:

а) подання органів Державної фінансової інспекції;

б) подання органів Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку;

в) подання органів, що контролюють справляння надходжень бюджету.

8. Органи ДКСУ співпрацюють з державними структурами в процесі обслуговування бюджетів:

а) органами ДПС;

б) митними органами;

в) обидві відповіді вірні.

9. Платники податків здійснюють платежі до бюджетів через:

а) банківські установи;

б) податкові органи;

в) органи ДКСУ.

10. Акт звірки надходження складається:

а) щомісячно;

б) щоквартально;

в) щороку.

 

Література:

[1;2;3;4;6;7;8;10;11;12;13;14;15;17;18;19;20;21;23;24;25;27;28;29;32;33;38;42;44;

47;48;49;50;51;53;56;57]

 



Читайте також:

  1. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  2. III. Актуалізація набутих знань
  3. III. Контроль знань
  4. IV. Закріплення й узагальнення знань
  5. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  6. IІ. Актуалізація опорних знань учнів.
  7. V. Завдання.
  8. V. Закріплення знань
  9. V. Засвоєння знань
  10. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  11. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  12. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.




Переглядів: 844

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Взаємодія органів ДКСУ та органів Державної податкової служби України | Поняття видатків і витрат бюджету та функції ДКСУ по виконанню державного бюджету за видатками та операціями з надання та повернення кредитів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.