Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практична робота

Урок 26

Тема. Робота з деформованим текстом. Копіювання і переміщення фрагментів тексту.

Мета:1.Узагальнити знання про редагування та форматування тексту.

2. Відпрацювати навички копіювання та переміщення тесту.

3. Розвивати логічне мислення та увагу;

4. Формувати вміння аналізувати і робити висновки .

Обладнання.текстовий редактор, підручник, робочий зошит, файл з деформованим текстом.

Хід уроку

І. Організаційний момент. Техніка безпеки.

У кабінеті інформатики учень увімкнув комп’ютер і почав діставати зі свого портфеля обід , який потім з’їв .

- Чи порушив він правила техніки безпеки? Якщо так, то як?

- На уроці неуважний учень заснув і ліг на клавіатуру. Потім він прокинувся, згадав про роботу. Чи порушив він правила техніки безпеки?

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

ІІІ. Актуалізація знань

- У яких формах можна подати інформацію?

- Які типи текстів ми вивчили на минулому уроці ?

- Чим відрізняються прозові тексти від віршованих?

- Якою клавішею можна розпочати новий абзац? А поставити проміжок між словами?

ІV. Вивчення нового матеріалу.

1. Вступна бесіда.

На уроках української мови вам доводилося працювати з деформованими текстами. Давайте прочитаємо текст, поданий нижче і поміркуємо, як слід розмістити його частини.

2. Робота з підручником, ст. 52 – 53.

Виконання завдань №1,2 робочого зошита

4. Фізкультхвилинка.

Трава низенька – низенька.

(Роблять присідання)

Дерева високі – високі.

(Піднімають руки вгору)

Вітер деревце гойдає – колише.

(Обертаються)

То вліво, то вправо нахиляє.

(Нахили вліво, вправо)

То вгору, то назад.

(Потягуються вгору, назад)

То вниз нагинає .

(Нахиляються вперед)

Птахи летять – відлітають,

(Махають руками)

І учні навколо школи оббігають.

Ми можемо зараз це зробити? Чому?

V. Робота з комп’ютером.

Відкрий текстовий редактор.Завантаж текст з файлу «Урок 26.doc»,який знаходиться на диску D: у папці «4 клас».Перед тобою деформований текст.

Перестав частини тексту в потрібному порядку.

Для цього пригадай, як виділити слово, рядок, абзац.

Щоб виділити кілька рядків або кілька абзаців, треба виділити пер­ший з них і, тримаючи натиснутою ліву кнопку миші, пересувати її та­ким чином, щоб вказівник миші рухався вздовж потрібних рядків або абзаців.

Виділені фрагменти тексту можна скопіювати або перемістити в інше місце.

Дія копіювання фрагмента тексту відрізняється від дії переміщення тим, що при копіюванні сам фрагмент лишається на своєму місці, а йо­го копія з'являється в новому місці. А мри переміщенні фрагмент вилу­чається і з'являється в новому місці.

Щоб скопіювати виділений фрагмент, треба натиснути кнопку Ко­піювати, встановити курсор в тому місці тексту, куди треба скопіювати цей фрагмент, і натиснути кнопку Вставити .

Дія переміщення виконується аналогічно, але замість кнопки Копіювати , треба скористатися кнопкою Вирізати.

Релаксація.

Закрити очі (рахувати до трьох), відкрити їх і подивитися далеко – далеко (рахувати до п’яти). Повторити 5 разів.

VІ. Логічна сторінка «Для розумників і розумниць» (ст. 53)

VIІ. Підсумок уроку.

- Чи цікаво було працювати на уроці?

- Що найбільше сподобалося робити?

- Що видалося найважчим?

- Про що хотіли б дізнатися більше?

- Де ми можемо використати набуті знання?

VІІІ. Домашнє завдання.

Підручник с. 52-53.

Робочий зошит. Урок 25(№3-5)

 

 


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. III. Практична частина.
  3. IV. Практична робота.
  4. IV. Практична частина
  5. VI. Домашня робота.
  6. VI. Практична робота .
  7. VI. Практична робота .
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.
  12. VI. Практична робота.




Переглядів: 451

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практична робота | Практична робота

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.03 сек.