МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Практична роботаУрок 26 Тема. Робота з деформованим текстом. Копіювання і переміщення фрагментів тексту. Мета:1.Узагальнити знання про редагування та форматування тексту. 2. Відпрацювати навички копіювання та переміщення тесту. 3. Розвивати логічне мислення та увагу; 4. Формувати вміння аналізувати і робити висновки . Обладнання.текстовий редактор, підручник, робочий зошит, файл з деформованим текстом. Хід уроку І. Організаційний момент. Техніка безпеки. У кабінеті інформатики учень увімкнув комп’ютер і почав діставати зі свого портфеля обід , який потім з’їв . - Чи порушив він правила техніки безпеки? Якщо так, то як? - На уроці неуважний учень заснув і ліг на клавіатуру. Потім він прокинувся, згадав про роботу. Чи порушив він правила техніки безпеки? ІІ. Перевірка домашнього завдання. ІІІ. Актуалізація знань - У яких формах можна подати інформацію? - Які типи текстів ми вивчили на минулому уроці ? - Чим відрізняються прозові тексти від віршованих? - Якою клавішею можна розпочати новий абзац? А поставити проміжок між словами? ІV. Вивчення нового матеріалу. 1. Вступна бесіда. На уроках української мови вам доводилося працювати з деформованими текстами. Давайте прочитаємо текст, поданий нижче і поміркуємо, як слід розмістити його частини. 2. Робота з підручником, ст. 52 – 53. Виконання завдань №1,2 робочого зошита 4. Фізкультхвилинка. Трава низенька – низенька. (Роблять присідання) Дерева високі – високі. (Піднімають руки вгору) Вітер деревце гойдає – колише. (Обертаються) То вліво, то вправо нахиляє. (Нахили вліво, вправо) То вгору, то назад. (Потягуються вгору, назад) То вниз нагинає . (Нахиляються вперед) Птахи летять – відлітають, (Махають руками) І учні навколо школи оббігають. Ми можемо зараз це зробити? Чому? V. Робота з комп’ютером. Відкрий текстовий редактор.Завантаж текст з файлу «Урок 26.doc»,який знаходиться на диску D: у папці «4 клас».Перед тобою деформований текст. Перестав частини тексту в потрібному порядку. Для цього пригадай, як виділити слово, рядок, абзац. Щоб виділити кілька рядків або кілька абзаців, треба виділити перший з них і, тримаючи натиснутою ліву кнопку миші, пересувати її таким чином, щоб вказівник миші рухався вздовж потрібних рядків або абзаців. Виділені фрагменти тексту можна скопіювати або перемістити в інше місце. Дія копіювання фрагмента тексту відрізняється від дії переміщення тим, що при копіюванні сам фрагмент лишається на своєму місці, а його копія з'являється в новому місці. А мри переміщенні фрагмент вилучається і з'являється в новому місці. Щоб скопіювати виділений фрагмент, треба натиснути кнопку Копіювати, встановити курсор в тому місці тексту, куди треба скопіювати цей фрагмент, і натиснути кнопку Вставити . Дія переміщення виконується аналогічно, але замість кнопки Копіювати , треба скористатися кнопкою Вирізати. Релаксація. Закрити очі (рахувати до трьох), відкрити їх і подивитися далеко – далеко (рахувати до п’яти). Повторити 5 разів. VІ. Логічна сторінка «Для розумників і розумниць» (ст. 53) VIІ. Підсумок уроку. - Чи цікаво було працювати на уроці? - Що найбільше сподобалося робити? - Що видалося найважчим? - Про що хотіли б дізнатися більше? - Де ми можемо використати набуті знання? VІІІ. Домашнє завдання. Підручник с. 52-53. Робочий зошит. Урок 25(№3-5)
Читайте також:
|
||||||||
|