МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Практична роботаУрок 27 Тема. Музичні можливості комп'ютера. Робота з музичним редактором. Мета:1.Сформувати поняття музичного речення, ноти, вокальної та інструментальної музики. 2. Відпрацювати навички прослуховування музичних творів за допомогою музичного редактора. 3. Розвивати естетичні почуття та гармонію; 4. Виховувати музичну культуру . Обладнання.музичний редактор, підручник, робочий зошит. Хід уроку І. Організаційний момент. Техніка безпеки. · Під час роботи з комп’ютером руки повинні бути: а) мокрими та брудними; б) чистими і сухими; в) свій варіант. · Сидіти потрібно за комп’ютером на відстані: а) 50 см; б) 20 см; в) свій варіант. · Принесене шкільне приладдя можна класти: а) на клавіатуру; б) на стіл; в) свій варіант. · Показувати на моніторі потрібно: а) указкою; б) пальцем; в) свій варіант. ІІ. Перевірка домашнього завдання. ІІІ. Актуалізація знань - За допомогою чого записують музику? - Що спільного між музикою і мовою? ІV. Вивчення нового матеріалу. 1. Вступна бесіда. Який чудовий світ музики! Він оточує нас з раннього дитинства. А чи знаєш ти, що спільного між музикою і мовою? 2. Робота з підручником, ст. 54. Виконання завдань №1,2 робочого зошита 4. Фізкультхвилинка. Крильця пташки розправляють, Їх до сонця підіймають. Потім можна політати І комашок поганяти. На галявину злетілись, Там зернят вони наїлись. Потім знову полетіли І за парти хутко сіли. V. Робота з комп’ютером. Сьогодні ти матимеш можливість прослухати різні музичні твори. А допоможе тобі в цьому музичний редактор Мелодія. Відкрий музичний редактор. Завантаж до нього мелодію за допомогою команди Завантажити Натисни кнопку Програти і прослухай мелодію. Який її настрій? Заплющ очі. Що ти уявляєш, коли чуєш її звуки? Добери найкращий темп для програвання цієї мелодії. Спробуй розрізнити в цій мелодії окремі музичні речення. Релаксація. «Прогулянка по осінньому парку». (Уявно збираємо жовті листочки. Слухаємо шурхіт.) VІ. Логічна сторінка «Для розумників і розумниць» (ст. 55) VIІ. Підсумок уроку. - Чи цікаво було працювати на уроці? - Що найбільше сподобалося робити? - Що видалося найважчим? - Про що хотіли б дізнатися більше? - Де ми можемо використати набуті знання? VІІІ. Домашнє завдання. Підручник с. 54-55. Робочий зошит. Урок 26(№3,4) Повторити назви нот та їх розташування на нотному стані
Читайте також:
|
||||||||
|