МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||
Практична роботаУрок 28 Тема. Звуки і ноти. Робота з музичним редактором. Мета:1.Сформувати поняття музичного звуку, ноти, нотного стану, тривалості звуку, мелодії та акорду. 2. Відпрацювати навички створення музичних творів за зразком . 3. Розвивати естетичні почуття та гармонію; 4. Виховувати музичну культуру . Обладнання.музичний редактор, підручник, робочий зошит. Хід уроку І. Організаційний момент. Техніка безпеки. · Ми з вами знаходимося у комп’ютерному класі. Як ви думаєте, чи правильно вчинили учні, прийшовши на урок інформатики у комп’ютерний клас? Наприклад : 1. Миколка, витерши дошку мокрою ганчіркою, сів працювати за комп’ютер. · Чи порушив він правила техніки безпеки? · Якщо так, то які? 2. Оленка не встигла на перерві з’їсти весь бутерброд і з ним прийшла до комп’ютерного класу? · Яке правило техніки безпеки порушила Оленка? 3. Галинка, яка була дуже старанною ученицею, виконуючи на комп’ютері завдання, присунулась надто близько до екрана монітора. · Чи порушила вона правила техніки безпеки? ІІ. Перевірка домашнього завдання. ІІІ. Актуалізація знань - Що таке музичне речення? Ноти? - Яка буває музика? - Що таке музичний редактор? Його призначення. - Які основні музичні темпи ви знаєте? ІV. Вивчення нового матеріалу. 1. Вступна бесіда. Люди вчилися записувати музичні твори з давніх давен. Як вони це робили? 2. Робота з підручником, ст. 56. Виконання завдань №1,2 робочого зошита 4. Фізкультхвилинка. На уроці всі стомились, Адже добре потрудились. Тож давайте для розрядки Зробим кілька вправ зарядки. Раз! – підняли руки вгору. Два! – нагнулися додолу. Три! – повернулись вправо, вліво, На «чотири» - всі присіли. Головою покрутили – І за парти тихо сіли. V. Робота з комп’ютером. За допомогою музичного редактора можна не тільки програвати мелодії, а й створювати їх. І власне в цьому його головне призначення. Роздивись уважно нотний стан на малюнку. Введи до редактора наведений музичний фрагмент. Для того, щоб поставити на нотний стан потрібну ноту, підведи вказівник до кнопки з тривалістю ноти і натисни її. Потім помісти цю ноту на потрібну позицію нотного стану. Якщо хочеш вилучити ноту, встанови на ній курсор і натисни кнопку Вилучити.Натисни кнопку Програти і прослухай мелодію. Який її настрій? Заплющ очі. Що ти уявляєш, коли чуєш її звуки? Добери найкращий темп для програвання цієї мелодії. Спробуй розрізнити в цій мелодії окремі музичні речення. Прослухай музичний твір. Якщо він звучить неправильно, знайди помилки і виправ їх. Релаксація. «Прогулянка по осінньому парку». (Уявно збираємо жовті листочки. Слухаємо шурхіт.) VІ. Логічна сторінка «Для розумників і розумниць» (ст. 57) VIІ. Підсумок уроку. - Чи цікаво було працювати на уроці? - Що найбільше сподобалося робити? - Що видалося найважчим? - Про що хотіли б дізнатися більше? - Де ми можемо використати набуті знання? VІІІ. Домашнє завдання. Підручник с. 56-57. Робочий зошит. Урок 27(№3-5)
Читайте також:
|
|||||||||
|