Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практична робота

Урок 28

Тема. Звуки і ноти. Робота з музичним редактором.

Мета:1.Сформувати поняття музичного звуку, ноти, нотного стану, тривалості звуку, мелодії та акорду.

2. Відпрацювати навички створення музичних творів за зразком .

3. Розвивати естетичні почуття та гармонію;

4. Виховувати музичну культуру .

Обладнання.музичний редактор, підручник, робочий зошит.

Хід уроку

І. Організаційний момент. Техніка безпеки.

· Ми з вами знаходимося у комп’ютерному класі. Як ви думаєте, чи правильно вчинили учні, прийшовши на урок інформатики у комп’ютерний клас? Наприклад :

1. Миколка, витерши дошку мокрою ганчіркою, сів працювати за комп’ютер.

· Чи порушив він правила техніки безпеки?

· Якщо так, то які?

2. Оленка не встигла на перерві з’їсти весь бутерброд і з ним прийшла до комп’ютерного класу?

· Яке правило техніки безпеки порушила Оленка?

3. Галинка, яка була дуже старанною ученицею, виконуючи на комп’ютері завдання, присунулась надто близько до екрана монітора.

· Чи порушила вона правила техніки безпеки?

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

ІІІ. Актуалізація знань

- Що таке музичне речення? Ноти?

- Яка буває музика?

- Що таке музичний редактор? Його призначення.

- Які основні музичні темпи ви знаєте?

ІV. Вивчення нового матеріалу.

1. Вступна бесіда.

Люди вчилися записувати музичні твори з давніх давен. Як вони це робили?

2. Робота з підручником, ст. 56.

Виконання завдань №1,2 робочого зошита

4. Фізкультхвилинка.

На уроці всі стомились,

Адже добре потрудились.

Тож давайте для розрядки

Зробим кілька вправ зарядки.

Раз! – підняли руки вгору.

Два! – нагнулися додолу.

Три! – повернулись вправо, вліво,

На «чотири» - всі присіли.

Головою покрутили –

І за парти тихо сіли.

V. Робота з комп’ютером.

За допомогою музичного редактора можна не тільки програвати мелодії, а й створювати їх. І власне в цьому його головне призначення. Роздивись уважно нотний стан на малюнку. Введи до редактора наведений музичний фрагмент.

Для того, щоб поставити на нотний стан потрібну ноту, підведи вказівник до кнопки з тривалістю ноти і натисни її. Потім помісти цю ноту на потрібну позицію нотного стану.

Якщо хочеш вилучити ноту, вста­нови на ній курсор і натисни кнопку Вилучити.Натисни кнопку Програти і прослухай мелодію.

Який її настрій? Заплющ очі. Що ти уявляєш, коли чуєш її звуки? Добери найкращий темп для програвання цієї мелодії. Спробуй розрізнити в цій мелодії окремі музичні речення.

Прослухай музичний твір. Якщо він звучить неправильно, знайди по­милки і виправ їх.

Релаксація.

«Прогулянка по осінньому парку». (Уявно збираємо жовті листочки. Слухаємо шурхіт.)

VІ. Логічна сторінка «Для розумників і розумниць» (ст. 57)

VIІ. Підсумок уроку.

- Чи цікаво було працювати на уроці?

- Що найбільше сподобалося робити?

- Що видалося найважчим?

- Про що хотіли б дізнатися більше?

- Де ми можемо використати набуті знання?

VІІІ. Домашнє завдання.

Підручник с. 56-57.

Робочий зошит. Урок 27(№3-5)

 


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. III. Практична частина.
  3. IV. Практична робота.
  4. IV. Практична частина
  5. VI. Домашня робота.
  6. VI. Практична робота .
  7. VI. Практична робота .
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.
  12. VI. Практична робота.




Переглядів: 400

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практична робота | Практична робота

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.