Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЛЕКЦІЙНОГО ЗАНЯТТЯ

ПЛАН-КОНСПЕКТ ПРОВЕДЕННЯ

ЗАТВЕРДЖУЮ

Начальник кафедри

кримінально-виконавчого права

___________________________

 

«____»______________ 20____

ТЕМА № 1. Поняття, сутність, основні елементи режиму виконання і відбування покарання в установах виконання покарань.

З навчальної дисципліни: Забезпечення режиму в установах виконання покарань

Категорія слухачів:курсанти юридичного факультету Інституту кримінально-виконавчої служби.

Навчальна мета: сформувати у курсантів систему науково обґрунтованих знань щодо поняття, сутності, основних елементів режиму виконання і відбування покарання в установах виконання покарань відповідно до положень чинного кримінально-виконавчого законодавства.

Виховна мета:сприяти розвитку у курсантів наукового світогляду і спрямованості на творчу активність, усвідомлення мотивів навчання, пізнавального інтересу до юридичної професії та формування морально-естетичних якостей професіонала юриста-пенітенціарія.

Розвивальна мета: розвити у курсантів інтелектуальні здібності до осмислення, формування навичок системного аналізу теоретичних і практичних основ політики та законодавства у сфері забезпечення режиму в установах виконання покарань для використання їх у своїй роботі та науковій діяльності.

Обсяг навчального часу: 2 години.

Навчальне обладнання, ТЗН: електронні презентації, навчальний мультимедійний посібник.

Наочні засоби: графіки, схеми, таблиці

Міжпредметні та міждисциплінарні зв’язки: кримінальне право, кримінально-виконавче право, пенітенціарна кримінологія, пенітенціарна психологія, пенітенціарна педагогіка.

План лекції (навчальні питання):

Вступ –до 5 хвилин.

1. Поняття режиму виконання і відбування покарання в установах виконання покарань в науково-юридичній літературі та Кримінально-виконавчому кодексі України. – до 15 хвилин

2. Сутність режиму виконання і відбування покарання в установах виконання покарань. – до 20 хвилин

3. Основні елементи режиму виконання і відбування покарання в установах виконання покарань. – до 20 хвилин

4. Нормативно-правове регулювання забезпечення режиму в установах виконання покарань. - до 15 хвилин

Висновок –до 5 хвилин.

Література:

Базова:

1. Конституція України 1996 р.

2. Кримінальний кодекс України. Офіційне видання.-К.:Велес,2013.-144 с.

3. Кримінальний процесуальний кодекс України – Паливода А.В.. – К., 2012. – 382 с.

4. Кримінально-виконавчий кодекс України: Науково-практичний коментар / Степанюк А.Х., Яковець І.С. За заг. ред. Степанюка А.Х. – Х.: ТОВ „Одіссей”, 2005. – 560 с.

5. Кримінально-виконавчий кодекс України: Науково-практичний коментар. За ред. В.В. Коваленка, А.Х. Степанюка. - К.: Атіка, 2012.


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Викладення лекційного матеріалу
  10. Вступне заняття
  11. Гігієнічна оцінка заняття з фізичної культури
  12. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 515

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Яєчна продуктивність | Питання 1. Поняття режиму виконання і відбування покарання в установах виконання покарань в науково-юридичній літературі та Кримінально-виконавчому кодексі України.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.