МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ЛЕКЦІЙНОГО ЗАНЯТТЯПЛАН-КОНСПЕКТ ПРОВЕДЕННЯ ЗАТВЕРДЖУЮ ІНСТИТУТ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ Контрольні запитання 1. Цілі експертної діагностики фінансово-господарського стану підприємства. 2. Завдання експертної діагностики фінансово-господарського стану підприємства. 3. Джерела інформації для експертної діагностики. 4. Методи оперативної діагностики.
Кафедра кримінально-виконавчого права
Начальник кафедри кримінально-виконавчого права ___________________________
«____»______________ 20____ ТЕМА № 3. Дотримання законності під час забезпечення режиму в установах виконання покарань. З навчальної дисципліни: Забезпечення режиму в установах виконання покарань Категорія слухачів:курсанти юридичного факультету Інституту кримінально-виконавчої служби. Навчальна мета: сформувати у курсантів систему науково обґрунтованих знань щодо дотримання законності під час забезпечення режиму в установах виконання покарань відповідно до положень чинного кримінально-виконавчого законодавства. Виховна мета:сприяти розвитку у курсантів наукового світогляду і спрямованості на творчу активність, усвідомлення мотивів навчання, пізнавального інтересу до юридичної професії та формування морально-естетичних якостей професіонала юриста-пенітенціарія. Розвивальна мета: розвити у курсантів інтелектуальні здібності до осмислення, формування навичок системного аналізу теоретичних і практичних основ політики та законодавства у сфері дотримання законності під час забезпечення режиму в установах виконання покарань для використання їх у своїй роботі та науковій діяльності. Обсяг навчального часу: 2 години. Навчальне обладнання, ТЗН: електронні презентації, навчальний мультимедійний посібник. Наочні засоби: графіки, схеми, таблиці Міжпредметні та міждисциплінарні зв’язки: кримінальне право, кримінально-виконавче право, пенітенціарна кримінологія, пенітенціарна психологія, пенітенціарна педагогіка. План лекції (навчальні питання): Вступ –до 5 хвилин. 1. Поняття законності та її основні принципи в процесі забезпечення режиму виконання і відбування покарання в установах виконання покарань. – до 30 хвилин. 2. Співвідношення дисципліни і режиму відбування покарання в місцях позбавлення волі. – до 20 хвилин. 3. Гарантії та способи забезпечення законності в діяльності кримінально-виконавчих установ в процесі забезпечення режиму виконання і відбування покарання. – до 20 хвилин. Висновок –до 5 хвилин. Література: Базова: 1. Конституція України 1996 р. 2. Кримінальний кодекс України. Офіційне видання.-К.:Велес,2013.-144 с. 3. Кримінальний процесуальний кодекс України – Паливода А.В.. – К., 2012. – 382 с. 4. Кримінально-виконавчий кодекс України: Науково-практичний коментар / Степанюк А.Х., Яковець І.С. За заг. ред. Степанюка А.Х. – Х.: ТОВ „Одіссей”, 2005. – 560 с. 5. Кримінально-виконавчий кодекс України: Науково-практичний коментар. За ред. В.В. Коваленка, А.Х. Степанюка. - К.: Атіка, 2012. Читайте також:
|
||||||||
|