Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Портфель продуктів

Оскільки цілі маркетингу пов'язані з продуктами і ринками, перед розробленням плану маркетингу необхідно оцінити їх теперішній стан. В ідеальному випадку компанія буде мати портфель продуктів, які знаходяться на різних стадіях життєвого циклу, що забезпечує збалансоване збільшення продажів і дозволить звести ризик до мінімуму.

На будь-якому ринку рівні цін головних учасників мають тенденцію до зближення, а на стабільному ринку вони поступово зливаються. Це не означає, що всі компанії мають однаковий рівень прибутку. Якщо одна компанія володіє дуже великою часткою ринку, вона матиме з цього вигоду і, певно, зможе одержати найбільший прибуток. Отже, у неї більше шансів виграти “війну цін”. Величина частки ринку свідчить про здатність компанії одержувати прибуток.

Потік готівки – найбільш важливий фактор при аналізі портфеля продуктів, і здатність компанії мати наявні кошти сильно залежить від ступеня домінування над своїми конкурентами на ринку. Група Boston Consulting Group розробила таблицю класифікації портфелів продуктів на основі відносних частки ринку й ступеня ринкового зростання. Зараз Бостонська матриця широко застосовується компаніями для аналізу власних портфелів продуктів.

Продукти образно описуються таким способом:

q “Зірки”– велика частка ринку/ швидке ринкове зростання.

q “Корови”– велика частка ринку/ повільне ринкове зростання.

q “Знаки питання”– маленька частка ринку/ швидке ринкове зростання.

q “Собаки”– маленька частка ринку /повільне ринкове зростання.

Відносна частка ринку – це відношення частки ринку даної фірми до частки ринку найбільшого конкурента. Вона показує рівень домінування над конкурентами на ринку.

Ступінь ринкового зростання є важливим із двох причин. На ринку, що швидко зростає, продажі можуть збільшуватися інтенсивніше, ніж на ринку, що повільно розширюється, чи стабільному ринку. При зростанні продажів продукт поглинає багато коштів, що йдуть на рекламу, покриття торгових витрат, спрямованих на підтримку розподілення товарів і додаткові інвестиції в обладнання й устаткування. При плануванні маркетингу швидким ринковим зростанням звичайно вважається 10% на рік і більше.

Дані про продукти вносяться в квадрати матриці, як показано на рисунку 7.

 

Відносна частка ринку

Висока Низька

  Ступінь ринкового зростання     Високий     “Зірки”     “Знак питання”
    Низький       “Корови”     “Собаки”

 

Падіння


Читайте також:

  1. Аналіз процесу і продуктів діяльності.
  2. Баланс основних продуктів харчування в Україні, тис. т
  3. Біологічна безпека харчової сировини і продуктів
  4. Визначення реакції продуктів, кислотності і лужності.
  5. Відображення операцій з обліку продуктів харчування у бухгалтерії бюджетних установ на синтетичних та аналітичних рахунках бухгалтерського обліку
  6. Включення в портфель безризикових цінних паперів
  7. Вплив продуктів трансляції на розпад мРНК
  8. Джерела, шляхи і механізми забруднення харчових продуктів металами і металоїдами.
  9. Договори щодо виробництва цукру, м’ясо-молочних та інших харчових продуктів.
  10. Енергетична цінність деяких продуктів харчування
  11. Забруднення харчових продуктів пестицидами
  12. Запас продуктів утворюється із розрахунку не менше чим на дві доби для кожної людини що вкривається.




Переглядів: 676

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 2. Планування маркетингу | Тема 3. Організаційна структура маркетингу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.