МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 8 Філософії науки як напрямок сучасної філософіїМодуль II. Сучасні філософські проблеми науки, техніки і освіти Тема 7. Методи дослідження соціальних проблем Тема 6. Науковий факт і наукова теорія Тема 5. Поняття наукової раціональності Тема 4. Наукове пізнання як об’єкт теоретичного аналізу Тема 3. Історія науки Тема 2. Взаємодія науки й філософії Тема 1. Наука в культурі сучасної цивілізації Модуль 1. Загальні проблеми світоглядного узагальнення досягнень і проблем сучасної науки Тематика лекцій з курсу «ФІЛОСОФІЯ НАУКИ, ТЕХНІКИ І ОСВІТИ. БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС»
(4 год.) 1. Вихідні передумови наукового пізнання Донаукове знання: релігія, буденне знання, традиційний досвід. 2. Виникнення і специфіка наукового ставлення до світу. 3. Поняття наукового і відмінність наукового від ненаукового. (сам.) 3. Методологія наукового пізнання як окрема проблема філософії. Поняття методу і методології як загальної теорії методу. 4. Проблема взаємозв’зку науки і філософі в європейській філософії. 5. Проблема розвитку науки: основні підходи. (6 год.) 1. Грецька філософія й зародження раціонально-теоретичного мислення як одного з підстав наукового пізнання. 2. Розвиток наукових знань у середньовічній західній культурі і на мусульманському Сході. 3. Зародження й розвиток класичної науки. 4. Неокласична наука (кінець XIX-XX ст.): відкриття мікросвіту; створення теорії відносності. Релятивістська картина світу. 5. Постнекласична наука і проблема створення загальнонаукової картини світу. (4 год.) 1. Проблема суб’єкта і об’єкта наукового пізнання. Поняття наукової істини. 2. Наукова картина світу: структура, функції, парадигмальний характер картини світу. Еволюція сучасної наукової картини світу як рух від класичної до некласичної картини світу. 3. Зміна наукових парадигм. Новації сучасної філософії науки й актуальні проблеми науки ХХІ століття. (сам.) 1. Раціональність як певний спосіб орієнтації в навколишньому світі. 2. Поняття наукової раціональності. 3. Раціональність як характеристика соціального буття. (сам.) 1. Відношення «теорія - факт» у сучасної епістемології. 2. Загальна характеристика і визначення наукової теорії. 3. Проблема підтвердження та спростування теорії. (3 год.) 1. Особливості дослідження соціальних явищ. Соціальне і гуманітарне дослідження соціальних процесів. 2. Становлення і розвиток соціально-гуманітарних наук. 3. Принципи та концепції соціально-гуманітарного пізнання. (2 год.) 1. Виникнення філософії науки. Позитивізм як філософія нового типу (Дж. Міль, О. Конт, Т. Спенсер). 2. Концепція наукового знания в неокантіанстві. 3. Феноменологічна програма дослідження науки. Читайте також:
|
||||||||
|