Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент.

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

а) « мозкова атака» - опитування фронтально.

Оголошення теми та мети уроку

План уроку

1. Що таке доручення?

2. Реквізити доручення.

3. Мовні особливості доручення.

Пояснення нового матеріалу.

а) конспект уроку

ДОРУЧЕННЯ – документ, який засвідчує факт правової передачі часткових

повноважень підприємства, установи чи організації або

окремій особі.

Способом фіксації інформації в дорученні є лінійний запис.

Доручення видається як письмове підтвердження права якої – небудь особи чи установи виконувати доручені їй функції.

Доручення – фінансовий ( службовий) документ;

- індивідуальний ( офіційно – особовий).

Доручення – просте ( виконання однієї функції);

- складне ( виконання різнорідних дій).

Доручення – внутрішні ( у межах підприємства);

- зовнішні ( повноваження на представництва в різних організаціях).

Доручення мають термін дії – три роки.

Якщо термін дії не встановлено, документ дійсний рік з дня видачі.

Доручення – разове;

Багаторазове.

Доручення – службові;

- офіційно – особові.

б) робота за таблицею

ОСОБОВЕ ДОРУЧЕННЯ

Складається в довільній формі. Але має обов’язкові реквізити і інформаційні елементи тексту:

1. Найменування документа.

2. ПІБ довірителя.

3. ПІБ довіреної особи.

4. Точна вказівка доручених функцій.

5. Назва організації, де повинні бути виконані доручені дії.

6. Підпис довірителя.

7. Дата видачі.

8. Посада і підпис особи, яка засвідчила підпис довірителя.

9. Дата посвідчення підпису довірителя.

10. Печатка.

 

ДОРУЧЕННЯ

Я, Вергун Тетяна Іванівна, довіряю Мариненко Любові Леонідівні одержати в касі належну мені заробітну плату за липень 2010 року.

Доручення дійсне до 01 серпня 2010 року.

Підпис ( Вергун Т.С.)

Підпис вчителя Вергун Тетяни Іванівни завіряю:

Директор Новоселівської СЗШ Підпис ( Мариненко Т.С.)

Розписка – діловий папір, у якому укладач підтверджує факт одержання чогось від іншої особи або організації. Як і інші ділові папери, розписку складають в офіційно-діловому стилі, якому властиві такі ознаки:

тон викладу має бути нейтральний, емоційно забарвлені слова не вживаються;

усі слова вживаються тільки в прямому значенні, застосовують терміни, цифрові дані, чітко зазначаються прізвища й дати;

викладена інформація формулюється за допомогою суджень, у яких щось стверджується або заперечується.

Як і більшість ділових паперів, розписка складається за певним стандартом. Думки викладаються за допомогою речень певної будови. Такі традиційні для ділового стилю мовні звороти (мовні кліше) полегшують спілкування. Обов’язковою є назва ділового паперу (розписка). Необхідно зазначити, ким і кому, у зв’язку з одержанням яких матеріальних цінностей розписку видано. Як правило, розписка розпочинається словами: Я, Білоноженко Сергій Іванович, учень 7 класу Вишнівської середньої школи... або Видана мною, Сторожуком Олександром Григоровичем, робітником заводу “Кристал”... . Ліворуч під текстом зазначається дата, праворуч ставиться розбірливий підпис.

Пишеться розписка обов’язково від руки в єдиному примірнику. Виправлень і підчисток бути не повинно. Грошові суми слід записувати цифрами та літерами. Найменування матеріальних цінностей потрібно вказувати точне.

Розписка складається за принципом “юридичної довіри”, тобто здатності спричинити передбачену законом відповідальність за невиконання зазначеного цей діловий папір не має (крім розписок, нотаріально завірених). Тому печаткою та підписом керівника установи розписку не завіряють. Завіряється розписка лише підписом одержувача. Після повернення матеріальних цінностей (термін такого повернення часто зазначається) розписка йому повертається.

РОЗПИСКА

Я, вчитель фізкультури Львівської СШ №113 Іванюк Іван

Петрович, одержав від завгоспа школи Григоровича В.П. у

тимчасове користування для учасників турпоходу 5 (п’ять)

наметів, 10 (десять) наплечників і 10 (десять) спальних мішків.

Підстава: наказ директора СШ № 113 № 97 від 17.06.1999 р.

20.09.1999 р. (підпис)

 

УІ. Закріплення нового матеріалу.

1. Що таке доручення?

2. Реквізити доручення.

3. Мова документа.

УІІ. Підсумок уроку.

УІІІ. Домашнє завдання. Написати доручення.


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. IV. Підсумок уроку
  3. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  4. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  5. VII. Підсумки уроку
  6. VIІ. Підсумок уроку
  7. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  8. Аналіз та оцінка проведеного уроку
  9. Вимоги до проведення сучасного уроку
  10. Вимоги до уроку
  11. Додатковий матеріал до уроку
  12. Додаток №1 до уроку 19




Переглядів: 674

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. Розподільний диктант. | ІІІ.Виклад нового матеріалу..

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.