МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
ІІІ.Виклад нового матеріалу..ІІ. Повторення ключових питань теми. І. Перевірка домашнього завдання. Хід уроку Тема: Складні випадки правопису великої літери. Урок 5, 6 Мета: повторити вивчене про іменники, що означають назви істот і неістот, удосконалювати вміння їхнього розрізнення, розвивати логічне мислення, пам’ять; виховувати пошану до хліба та нелегкої праці хлібороба. Тип уроку: комбінований урок (повторення вивченого; вивчення нового матеріалу) Обладнання: підручник, таблиця.
*Робота біля дошки.Записати речення. Підкреслити члени речення, назвати частини мови. Визначити рід, число та відмінки іменників.
Першим був не Господь і не геній. Першим був простий чоловік. Він ходив по землі зеленій і, між іншим, хлібину спік. Хлібом геній живився кожен, щоби розум його не погас. В.Симоненко. *Бесіда.
* Розподільний диктант.Іменники - назви істот та назви неістот записати в дві колонки.
Земля, сонце, мурашка, пісня, соловей, життя, рибина, кіборг, натхнення, відкриття, личинка, жар-птиця, черевик, мікроб, інфузорія, троянда, колібрі, картина, дівчатко, зіронька, краб, Горбоконик, песиголовець, богатир, Котигорошко, переможець.
* Переписати з дошки, на місці крапок уставляючи пропущені букви. Над кожним іменником надписати питання: хто? або що?
Бувало, сядемо до столу, нал..є нам мати молока. І раптом падає додолу ч..рствий окраєць ж..тняка. Тоді нас мати й научила окра..ць хліба цілувать, як дар з..млі, як батька силу, той скарб священ..ий цінувать. Д.Луценко. * Диктант із коментуванням.Підкреслити іменники – назви істот.
І. На рідній ниві будемо людьми! Ми – хліборобський рід, Івани і Марії. (В.Корж.) Я лечу, наче жайвір, споконвічно до тебе, поле! (А.Камінчук.) Спасибі вам, мережані пшеницею лани! (М.Карпенко.) Ти, наш мудрий голово, головуй! Роботящих женчиків почастуй! (О.Орач.) ІІ.“Що за печалі хліборобу? – хтось жартував. - Май плуга й ніж! Ори, мели, а потім їж хліб, пироги, солодку здобу!” Як просто все! Той жартівник не знав землі, не дихав нею. З життя він непомітно зник, адже сміявся над землею! (О.Ющенко.) Орачу мій, господарю великий, гостило в тебе сонце за столом! (М.Стельмах.) Я, мабуть, досі уже б осліп, якби не бачив, хто робить хліб. (В.Кочевський.)
ІІІ. Перевірка диктану, коментарі.
* Розподільний диктант.Іменники - назви істот та назви неістот записати в дві колонки.
Земля, сонце, мурашка, пісня, соловей, життя, рибина, кіборг, натхнення, відкриття, личинка, жар-птиця, черевик, мікроб, інфузорія, троянда, колібрі, картина, дівчатко, зіронька, краб, Горбоконик, песиголовець, богатир, Котигорошко, переможець.
Урок 31. Усний докладний переказ із творчим продовженням Мета: удосконалювати вміння здійснювати усний докладний переказ тексту; формувати вміння створювати творче продовження, збагачувати словниковий запас учнів, розвивати образне мислення; виховувати повагу до пам'яток історії та культури народу. Обладнання: текст переказу. ХІД УРОКУ I. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ Бесіда за питаннями. — Які особливості докладного переказу? — Назвіть характерні особливості кожного типу мовлення. — Що значить скласти творче продовження? II. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ IV. ОПРАЦЮВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ 1. Читання вчителем тексту. Яринка стояла на березі й не могла відвести зачудованого погляду від моря. Вона у літньому таборі вперше, і море теж бачить уперше. Легенькі хвилі набігали на берег, наче віталися з нею. Дівчинка на мить заплющила очі, щасливо засміялась і стиха мовила: «Здрастуй, море!» Дні у таборі минали непомітно. Діти купалися, засмагали, нудьгувати було ніколи — кожен обрав собі заняття до душі. Одного дня Олена Василівна повідомила, що завтра вони їдуть у місто. — І не забудьте узяти записники та олівці або фломастери,— нагадала вона.— Бо побачите у Херсонесі багато такого, що неодмінно захочете занотувати й замалювати. — Це що, якесь незвичайне місто? — запитала Яринка. — Таких міст ви ще не бачили. Йому понад дві з половиною тисячі років. А збудували його на березі севастопольської бухти переселенці-греки, які знайшли на кримській землі свою другу батьківщину. ...Автобус зупинився на узвишші. Діти висипали з нього і прямо перед собою побачили розкопки. їхню увагу привернули передусім міські мури з білокам'яних брил, що подекуди сягали десяти метрів заввишки. Хлопці тут же почали сперечатися, чи можна було їх здолати у давнину. Екскурсовод розповів дітям, що назва «Херсонес» походить від грецького слова «півострів». Поліс, тобто місто, мав прямокутну забудову. Вулиці в ньому були майже шість метрів завширшки. Археологи розкопали міський театр, монетний двір, багато жител, господарських будівель — виноробень, гончарних печей, ям, у яких засолювали рибу, лазень. Вціліли і рештки грецьких храмів. Усі з цікавістю слухали розповідь про життя мешканців Хер-сонеса. Коли екскурсія закінчилася, діти не поспішали залишати місто. Яринка і Ганнуся побігли до руїн театру, щоб сфотографуватись. Ганнуся роздивлялася колишню сцену, уявляла себе акторкою, а Яринка, умостившись на глядацькій лаві навпроти сцени, заплющила очі — і... 2. Бесіда за текстом. — До якого стилю мовлення належить даний текст? — Визначте тему висловлювання. — Який тип мовлення покладено в основу тексту? 3. Колективне складання плану. 4. Усне переказування тексту (за частинами). 5. Постановка творчого завдання. 6. Повторне прочитання тексту вчителем. 7. Усний переказ та складання творчого продовження.8. Підсумок уроку. 9. Домашнє завданн Урок №31 на тему: Складання діалогу. Мета: Вчити складати діалог, спілкуватися між собою, вивчити і закріпити написання розділових знаків при діалозі, поглиблювати культуру мовлення; розширювати знання про довкілля.
Основний зміст уроку. Завдання 1. Робота в парах. Розіграйте жартівливий діалог. Чому він немає продовження?
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|