МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Самостійна робота учнівПлан уроку Завдання для учнів Поміркуймо разом Навіщо людині необхідно знати історію рідного краю? 1. Позначте на контурній карті або знайдіть на карті територію області, в якій ви живете, а також місто (село), район, галузі промисловості та сільського господарства, що розвивалися в краї. 2. Напишіть на контурній карті назви населених пунктів краю, що стосувалися подій початку XX ст. 3. Прослухавши повідомлення учня про розвиток економіки свого краю на початку XX ст., знайдіть спільне й відмінне в економічному розвитку краю порівняно з іншими районами України. 4. Пошукайте відповідь про причини певних особливостей у господарському житті регіону. 5. Чи діяли у вашому краї на початку XX ст. партії, 6. Хто з ваших земляків залишив слід в історії краю? Під Швидкі економічні зміни порушили побут українців, що складався віками, змінили спосіб життя, бо почали у побуті використовувати технічні досягнення й винаходи. Це особливо стосувалося міських жителів. 1. Знайдіть дані з історії вашого міста, які засвідчують ці зрушення. 2. Складіть розповідь про архітектурні будови, що з'явилися тоді у вашому населеному пункті, про знаряддя праці, житло, одяг і господарські споруди, які використовувалися на початку ХХст. 3. Напишіть про це письмову або підготуйте усну розповідь. 4. Підготуйте повідомлення про обряди та звичаї, що дійшли до нашого часу. 5. Використовуючи дані довідника «Національні процеси в Заняття головних етнічних груп України початку XX ст.
Джерело, з якого ви дізналися про ці події 7. Підготуйте таблицю «Економічніш розвиток краю на по чатку XX ст.»
Сільське, господарство Урок 2. Вплив Першої світової війни на соціальне й економічне життя рідного краю 1. Вплив Першої світової війни на економічне життя краю 2. Вплив Першої Світової війни на соціальне життя краю. 3. Жителі краю — учасники Першої світової війни. 4. Події Української революції на території краю. 5. Ставлення до політичних подій. 6. Руйнація традиційного способу життя. 1. Учні збирають матеріал з таких тем: • економічне життя краю в роки Першої світової війни; • соціальне життя населення краю;
•жителі краю — учасники Першої світової війни; •події Української революції на території краю; •діячі науки, літератури, мистецтва краю в першій чверті XX ст.
2. На основі зібраних матеріалів готують повідомлення. 3. Готують карти, схеми, таблиці, діаграми. Урок 3. Воєнно-політичні події 1918—1921 pp. у рідному краї План уроку 1. Вплив військово-політичних подій 1918 — 192Ґ pp. на становище в краї. '■'■., 2. Зміни влади, перерозподіл власності та ставлення населення до цих процесів. 3. Повсякденне життя мешканців краю. 4. Особливості культурних процесів. 5. Внесок діячів культури краю в розвиток вітчизняної культури. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|