Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Самостійна робота учнів

План уроку

Завдання для учнів

Поміркуймо разом

Навіщо людині необхідно знати історію рідного краю?

1. Позначте на контурній карті або знайдіть на карті тери­торію області, в якій ви живете, а також місто (село), район,


галузі промисловості та сільського господарства, що розви­валися в краї.

2. Напишіть на контурній карті назви населених пунктів краю, що стосувалися подій початку XX ст.

3. Прослухавши повідомлення учня про розвиток економі­ки свого краю на початку XX ст., знайдіть спільне й відмінне в економічному розвитку краю порівняно з іншими райо­нами України.

4. Пошукайте відповідь про причини певних особливостей у господарському житті регіону.

5. Чи діяли у вашому краї на початку XX ст. партії,
громадсько-політичні організації?

6. Хто з ваших земляків залишив слід в історії краю? Під­
готуйте розповідь про них.

Швидкі економічні зміни порушили побут українців, що складався віками, змінили спосіб життя, бо почали у побуті використовувати технічні досягнення й винаходи. Це осо­бливо стосувалося міських жителів.

1. Знайдіть дані з історії вашого міста, які засвідчують ці зру­шення.

2. Складіть розповідь про архітектурні будови, що з'явилися тоді у вашому населеному пункті, про знаряддя праці, житло, одяг і господарські споруди, які використовувалися на початку ХХст.

3. Напишіть про це письмову або підготуйте усну розповідь.

4. Підготуйте повідомлення про обряди та звичаї, що дійшли до нашого часу.

5. Використовуючи дані довідника «Національні процеси в
Україні: історія і сучасність», проаналізуйте заняття голов­
них етнічних груп вашого краю на початку ХХст. у суспільних
сферах, порівнявши їх з даними довідника.



Заняття головних етнічних груп України початку XX ст.

 

Заняття Українці Росіяни Євреї Поляки
Хліборобство і добу- 90% 18% 2,5% 52%
вання сировини        
Промисловість 3,6% 21% 32% 14%
Торгівля 0.9% 14% 48%, 6%
Військо, суд, 5,5% 47% 17,5% 29%
поліція, адміністрація        
тощо        
Дата
Події історії краю

Джерело, з якого ви дізналися про ці події

7. Підготуйте таблицю «Економічніш розвиток краю на по

чатку XX ст.»

Промисловість
Ремесла
Торгівля

Сільське, господарство

Урок 2. Вплив Першої світової війни на соціальне й економічне життя рідного краю

1. Вплив Першої світової війни на економічне життя краю

2. Вплив Першої Світової війни на соціальне життя краю.

3. Жителі краю — учасники Першої світової війни.

4. Події Української революції на території краю.

5. Ставлення до політичних подій.

6. Руйнація традиційного способу життя.

1. Учні збирають матеріал з таких тем:

• економічне життя краю в роки Першої світової війни;

• соціальне життя населення краю;


 

•жителі краю — учасники Першої світової війни;

•події Української революції на території краю;

•діячі науки, літератури, мистецтва краю в першій чверті XX ст.

 

2. На основі зібраних матеріалів готують повідомлення.

3. Готують карти, схеми, таблиці, діаграми.

Урок 3. Воєнно-політичні події 1918—1921 pp. у рідному краї

План уроку

1. Вплив військово-політичних подій 1918 — 192Ґ pp. на ста­новище в краї. '■'■.,

2. Зміни влади, перерозподіл власності та ставлення насе­лення до цих процесів.

3. Повсякденне життя мешканців краю.

4. Особливості культурних процесів.

5. Внесок діячів культури краю в розвиток вітчизняної куль­тури.


Читайте також:

  1. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  2. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  3. IV. Практична робота.
  4. IІ. Актуалізація опорних знань учнів.
  5. VI. Домашня робота.
  6. VI. Практична робота .
  7. VI. Практична робота .
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.
  12. VI. Практична робота.




Переглядів: 479

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Нові тенденції розвитку культури | Завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.