Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Раціональний розподіл часу

Режим робочого часу педагогічних працівників дещо відрізняється від режиму робочого часу інших категорій працівників, що пояснюється специфікою їх виду діяльності.

Робочий час - це час, протягом якого працівник відповідно до правил внутрішнього трудового розпорядку та умов трудового договору повинен виконувати свої трудові обов'язки. для педагогічних працівників законодавством не визначена конкретна тривалість робочого часу на тиждень. Основу їх робочого часу становить педагогічне навантаження.

Педагогічне навантаження вчителя включає 18 навчальних годин протягом навчального тижня, які складають тарифну ставку, а також інші види педагогічної діяльності у співвідношенні до тарифної ставки (класне керівництво; перевірка зошитів; завідування майстернями, навчальними кабінетами, навчально-дослідними ділянками). Педагогічне навантаження є нормованою частиною робочого часу педагогічного працівника, виконання якої регулюється розкладом уроків.

Робочий час працівників установ освіти включає не лише викладацьку (навчальну) роботу, а й іншу педагогічну діяльність, передбачену посадовими обов'язками та режимом робочого часу, а саме: підготовчу, виховну, методичну, організаційно-педагогічну та іншу роботу.

Підготовка до уроків, класне керівництво, перевірка зошитів, завідування (майстернями, навчальними кабінетами, навчально-дослідними ділянками), індивідуальна, позакласна робота з дітьми, робота з батьками тощо - ось далеко не повний перелік ненормованих видів педагогічної діяльності, що здійснюються протягом робочого часу. Деякі з них оплачуються (наприклад, класне керівництво, перевірка зошитів) у відсотковому співвідношенні до тарифної ставки, але без урахування часу, витраченого на їх виконання.

У цьому і полягає специфіка: для режиму робочого часу педагогічних працівників, які разом із педагогічною роботою ведуть іншу роботу, характерна відсутність чітких меж робочого часу.

Вчитися ефективно використати свій особистий час треба починати з усвідомлення того, на що він у Вас витрачається, і тут Ви, напевно, дійдете таких висновків (які зроблені вже багато разів багатьма-багатьма людьми!):

я розтрачую свій час на дрібниці;

я багато часу витрачаю на інших;

я дозволяю емоціям віднімати у мене час;

я не вмію добре планувати, що вимагає додаткових витрат часу;

я роблю те, що могли б виконати інші;

я не досягаю цілей у визначені мною терміни.

Ключ до ефективного використання часу – це, насамперед, обізнаність та повна інформованість. Нам завжди здається, що все у нас – ще попереду, там ще досить часу на все, задумане нами. Але це не зовсім так. Час – категорія, яка має певні характеристики. Час не можна передати, не можна примножити, не можна накопичити, він безповоротний і, на жаль, непоправний.

Дефіцит часу – звичний стан практично для всіх педагогів. Вони постійно скаржаться на перевантаження та відсутність часу.

Перевантаження вчителя – це наслідок перетину численних завдань та проблем, які стоять перед ним. Його завдання – правильно вибрати особисті та професійні пріоритети, не залежати від марноти дня, не відволікатися на незначні справи, займатися саморозвитком, самоосвітою та повноцінним відпочинком.

Велику допомогу в цій справі можна отримати, займаючись самоменеджментом. Він являє собою послідовне та цілеспрямоване використання перевірених методів роботи в повсякденній практиці з метою оптимального використання особистого часу. Розгляньте, будь ласка, запропоновані менеджментом рекомендації для педагогів та керівників шкіл щодо уміння знаходити час для своїх занять.

Час для:

- роботи - роздумів

- читання - гри

- кохання - дружби

- мрії - радощів

Декілька слів про роль планування в боротьбі за час. Готуючись (плануючи) протягом 10 хвилин свій робочий день, Ви зможете щодня економити 2 години та краще справлятися зі своїми обов’язками.

В житті професійно організованого педагога цілеспрямована діяльність займає не більш ніж 10% його часу.

1% часу від загального планового періоду робочого часу (рік, місяць, тиждень, день) радимо Вам витрачати на планування.

Прийнято вважати, що десятихвилинна підготовка робочого дня забезпечує до двох годин економії робочого часу. Керівнику школи необхідно враховувати правило 60:40. Планом повинно бути охоплено не більше за 60% його часу, а 40% повинно бути зарезервовано для несподіваних справ.

Згідно "Принципу Парето" 80% всієї обов’язкової планової роботи в колективі виконують всього 20% працівників, інші 80% співробітників – "фон", "живильне середовище", яке забезпечує продуктивну роботу 20% працівників.

Цей принцип був сформульований італійським економістом Вільфредо Парето (1848-1923). Згідно з цим принципом, в процесі роботи за перші 20% часу, що витрачаються, досягається 80% результатів. Інші 80% затраченого часу приносять лише 20% загальних підсумків.


Читайте також:

  1. I. Доповнення до параграфу про точкову оцінку параметрів розподілу
  2. IV. Розподіл нервової системи
  3. V. Розподільний диктант.
  4. Авоматизація водорозподілу регулювання за нижнім б'єфом з обмеженням рівнів верхнього б'єфі
  5. Автоматизація водорозподілу з комбінованим регулюванням
  6. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  7. Автоматизація водорозподілу регулювання зі сталими перепадами
  8. Автоматизація водорозподілу регулюванням з перетікаючими об’ємами
  9. Автоматизація водорозподілу регулюванням за верхнім б'єфом
  10. Автоматизація водорозподілу регулюванням за нижнім б'єфом
  11. Алгоритм розв’язання розподільної задачі
  12. Аналіз ефективності використання каналів розподілу




Переглядів: 2312

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вміння долати труднощі. Як подолати проблеми переживань? | Зупинка саморозвитку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.