Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вивчення нового матеріалу

Актуалізація і корекція опорних знань учнів

Перевірка домашнього завдання

Структура і структурні варіанти комбінованого уроку української мови

v Організація перевірки стану виконання домашнього завдання передбачає: перегляд наявності в учнів зошитів з домашнім завданням, з’ясування питання, хто його не виконав з яких причин, які труднощі виникли під час його виконання, оцінку й мотивацію знань учнів.

v Мета опитування учнів: виявлення ступеня засвоєння вивченого на попередньому уроці теоретичного матеріалу, сформованості умінь самостійно застосовувати набуті знання під час виконання практичних завдань, поглиблення та розширення знань, умінь і навичок за рахунок самоосвіти; усунення прогалин у знаннях, виявлення зацікавленості до вивченої теми програмового матеріалу, ставлення до предмету і виконання домашнього завдання.

v Способи перевірки знань учнями теоретичного матеріалу: зв’язна відповідь учнів,відповідь на запитання вчителя,складання схем, таблиць.

v Способи перевірки практичних завдань: вибіркове читання відповідей або тексту домашньої вправи, виконання диктантів за текстом домашньої вправи,взаємоперевірка якості виконання домашнього завдання,письмо по пам’яті за текстом домашньої вправи, робота одного-двох учнів біля дошки при контролюючій участі учнів класу, виконання аналогічних завдань, перевірка лише наявності завдання, самостійна короткочасна диференційована робота з картками з аналогічними завданнями тощо.

v Регламент часу: 8-15 хвилин.

v Організація: відтворення раніше засвоєних знань і способів діяльності, необхідних і достатніх для засвоєння нового навчального матеріалу, стимулювання навчально-пізнавальної діяльності учнів.

v Способи організації актуалізації опорних знань: бесіда, письмова робота, короткий запис відповідей, заповнення таблиць, повторення матеріалу за підручником, використання науково-популярної чи довідкової літератури, розгляд малюнків, аналіз таблиць, створення проблемної ситуації, постановка учнів в умови пошуку способів її розв’язання тощо.

v Регламент часу: 5-7 хвилин.

v Процес вивчення нового матеріалу включає чотири етапи:

1) підготовка учнів до сприйняття нового матеріалу та спонукання їх до активного учіння;

2) сприйняття, розуміння нового матеріалу (сприйняття і усвідомлення суттєвих ознак мовного явища);

3) осмислення, запам’ятовування нового матеріалу і застосування його в простих навчальних ситуаціях;

4) застосування знань у видозмінених ситуаціях.

v Структурні елементи організації процесу вивчення нового матеріалу: повідомлення теми, цілей та завдань уроку, мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів; сприйняття та первинне усвідомлення нового матеріалу, осмислення зв’язків і співвідношень в об’єктах вивчення; узагальнення та систематизація знань.

v Завдання вчителя: відібрати педагогічно доцільний зміст і обсяг нового навчального матеріалу, оптимальні методи та прийоми його реалізації, забезпечити доцільність поєднання своїх дій та дій учнів на етапі вивчення нового матеріалу; створити оптимальні умови для творчої праці учнів у навчальному процесі та використанні набутих знань у практичній діяльності.

v Види дидактичних вправ: вступні; тренувальні: за зразком, за інструкцією, за завданням; творчі: складання речень різних видів зв’язних висловлювань.


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Мета вивчення курсу.
  3. III. Повторення вивченого матеріалу.
  4. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  5. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  6. IV. Вивчення нового матеріалу.
  7. IV. Вивчення нового матеріалу.
  8. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  9. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  10. IV. Подання нового матеріалу
  11. IV. Сприйняття та усвідомлення навчального матеріалу
  12. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.




Переглядів: 2778

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Типи уроків з української мови | Урок вивчення нового матеріалу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.