Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ІНДИВІДУАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ

на курсову роботу з дисципліни « Алгоритмізація та програмування »

студента групи ___________ ______________________

 

1. Тема курсової роботи «Розробка ігрової програми «кубик - рубик» затверджена на засіданні кафедри комп’ютерних наук, протокол № від р.

 

2. Термін здачі студентом зазначеної роботи: “ ___ ” 2013 р.

 

3. Вхідні дані до роботи:

_______________________________________________________________.

 

4. Зміст пояснювальної записки: __________________________________

______________________________________________________________

______________________________________________________________

______________________________________________________________

______________________________________________________________

 

5. Дата видачі завдання “ 12 ”___вересня____ 2013 р.

 

Завдання видав _____________ _________

(ПІП керівника курсової роботи) (підпис)

 

Завдання прийняв до виконання _________

(ПІП студента) (підпис)

 


Додаток В

 

Завдання на курсову роботу

Тема 1. Дуель на пістолетах

Розробити програму, що імітує дуель на пістолетах (початок XIX століття).

Вихідні дані:

У кожного дуелянта – тільки один постріл.

Початкова відстань між дуелянтами.

Мінімальна відстань 20 м.

Швидкість зближення 0.5 м/с.

Точність стрілянини sе – кругове середнє квадратичне відхилення:

здорового дуелянта – 0.005;

пораненого – 0.02.

Розсіювання по осях координат sx = sy =se*D.

Відхилення від точки прицілювання по осях Х и Y – незалежні нормально розподілені випадкові величини з математичними очікуваннями, рівними 0, і середніми квадратичним відхиленнями sx і sу.

Події при дуелі: А – вбитий; У – поранений; З – непошкоджений.

Дуелянта, як мішень, можна подати в такому вигляді:

тіло – прямокутник зі сторонами 140 і 40 див;

голова – окружність діаметра 22 див. Влучення в голову – вбитий, у тіло – поранений. У результаті моделювання одержати оцінки імовірностей:

P1(A) P1(B) Р1(З) ;

Р2(А), Р2(в) Р2(с).

Поводження першого дуелянта завжди однаково:

час пострілу – випадкова величина, розподілена за законом рівномірної щільності на інтервалі (0, 40) з;

точка прицілювання – центр кола (у голову). Досліджувати вплив тактики поводження другого дуелянта (час пострілу, точка прицілювання) на результат дуелі.

В програмі передбачити авторську заставку, меню та вихід на випадок некоректної роботи програми. Навести математичний апарат моделювання.

 

 

Тема 2. Магічний квадрат із доміно.

 

Задано ціле число n 2<=n<=10. Побудувати n різних магічних квадратів розміром 4×4, складених із кісточок одного комплекту доміно. Кісточки розташовувати тільки горизонтально. Навести графічний розв’язок задачі.


Читайте також:

  1. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  2. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  3. V. Завдання.
  4. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  5. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  6. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  7. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  8. Vi. домашнє завдання
  9. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  10. Vi. домашнє завдання
  11. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  12. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ




Переглядів: 542

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПОРЯДОК ЗАХИСТУ КУРСОВОЇ роботи | Тема 3. Гра в слова

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.