МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ІНДИВІДУАЛЬНЕ ЗАВДАННЯна курсову роботу з дисципліни « Алгоритмізація та програмування » студента групи ___________ ______________________
1. Тема курсової роботи «Розробка ігрової програми «кубик - рубик» затверджена на засіданні кафедри комп’ютерних наук, протокол № від р.
2. Термін здачі студентом зазначеної роботи: “ ___ ” 2013 р.
3. Вхідні дані до роботи: _______________________________________________________________.
4. Зміст пояснювальної записки: __________________________________ ______________________________________________________________ ______________________________________________________________ ______________________________________________________________ ______________________________________________________________
5. Дата видачі завдання “ 12 ”___вересня____ 2013 р.
Завдання видав _____________ _________ (ПІП керівника курсової роботи) (підпис)
Завдання прийняв до виконання _________ (ПІП студента) (підпис)
Додаток В
Завдання на курсову роботу Тема 1. Дуель на пістолетах Розробити програму, що імітує дуель на пістолетах (початок XIX століття). Вихідні дані: У кожного дуелянта – тільки один постріл. Початкова відстань між дуелянтами. Мінімальна відстань 20 м. Швидкість зближення 0.5 м/с. Точність стрілянини sе – кругове середнє квадратичне відхилення: здорового дуелянта – 0.005; пораненого – 0.02. Розсіювання по осях координат sx = sy =se*D. Відхилення від точки прицілювання по осях Х и Y – незалежні нормально розподілені випадкові величини з математичними очікуваннями, рівними 0, і середніми квадратичним відхиленнями sx і sу. Події при дуелі: А – вбитий; У – поранений; З – непошкоджений. Дуелянта, як мішень, можна подати в такому вигляді: тіло – прямокутник зі сторонами 140 і 40 див; голова – окружність діаметра 22 див. Влучення в голову – вбитий, у тіло – поранений. У результаті моделювання одержати оцінки імовірностей: P1(A) P1(B) Р1(З) ; Р2(А), Р2(в) Р2(с). Поводження першого дуелянта завжди однаково: час пострілу – випадкова величина, розподілена за законом рівномірної щільності на інтервалі (0, 40) з; точка прицілювання – центр кола (у голову). Досліджувати вплив тактики поводження другого дуелянта (час пострілу, точка прицілювання) на результат дуелі. В програмі передбачити авторську заставку, меню та вихід на випадок некоректної роботи програми. Навести математичний апарат моделювання.
Тема 2. Магічний квадрат із доміно.
Задано ціле число n 2<=n<=10. Побудувати n різних магічних квадратів розміром 4×4, складених із кісточок одного комплекту доміно. Кісточки розташовувати тільки горизонтально. Навести графічний розв’язок задачі. Читайте також:
|
||||||||
|