Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тести для перевірки знань і вмінь студентів з дисципліни

 

1. Робітниця з категорією праці ІІ-а вимагає від адміністрації оплати курсу лікувально-профілактичних процедур.

Визначте, наскільки правомірні її вимоги:

а) правомірні;

б) неправомірні.

2. Робітник заключив контракт 5 вересня, а до роботи мав приступити 8 вересня. Але 6 вересня, прийшовши на підприємство з додатковими документами, одержав електротравму внаслідок пробою ізоляції в конторі. Визначте: чи повинен власник оплачувати лікарняний лист?

а) так;

б) ні.

 

3. Тимчасовий робітник в фермерському господарстві підчас роботи одержав травму. Власник відмовився оплатити лікарняного листа, мотивуючи свої дії тим, що його підприємство приватне, трудового.

Надайте оцінку вірності дій власника. Обґрунтуйте відповідь, посилюючись на чинне законодавство.

а) власник правий;

б) власник неправий.

 

4. Якщо потерпілий помер під час виконання своїх робітничих обов'язків, внаслідок порушень ТБ зі свого боку:

а) Фонд страхування має право взагалі не відшкодовувати одноразову допомогу;

б) Фонд страхування, може відшкодувати 30% одноразової допомоги;

в) Фонд страхування, може відшкодувати 50% одноразової допомоги;

г) Фонд страхування, може відшкодувати 70% одноразової допомоги.

 

5. Якщо потерпілий від нещасного випадку на виробництві став інвалідом і ВТЕК визнала втрату професійної працездатності в розмірі 40% , потерпілий має право:

а) одержати компенсацію 40% заробітної платні кожній місяць;

б) на оплачувану відпустку тривалістю 40 тижнів;

в) одержати компенсацію 40 середньомісячних заробітних плат.

 

6. Якщо працівник ухиляється від проходження обов'язкового медичного огляду власник має право:

а) притягнути працівника до дисциплінарної відповідальності;

б) відсторонити його від роботи без збереження заробітної плати;

в) відсторонити його від роботи із збереженням заробітної плати.

 

7. Для робіт І категорії характерними вимогами мікроклімату є:

а) найвища температура;

б) найнижча температура;

в) найвища вологість;

г) найнижча вологість.

 

8. Суми страхових внесків для бюджетних установ обчислюються:

а) у відсотках до річного фонду заробітної плати;

б) у відсотках до фактичних витрат на оплату праці за рік;

в) фіксована сума на одного працівника в залежності від галузі.

 

9. Шкідливі фактори можуть бути спричинити: а) алергічні хвороби;

б)гострі отруєння;

в) хімічні опіки;

г) термічні опіки.

 

10. Картографічний метод аналізу травматизму - це різновид:

а) статистичного;

б) монографічного;

в) ергономічного.

 

 

Література

 


Читайте також:

  1. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  2. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  3. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  4. III. Актуалізація набутих знань
  5. III. Контроль знань
  6. IV. Закріплення й узагальнення знань
  7. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  8. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  9. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  10. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ




Переглядів: 385

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Предмет, завдання, мета дисципліни. Охорона праці як суспільний чинник і галузь науки. | ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.028 сек.