МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Конкурс; моделювання ситуацій урокуРоботу студентів оцінюють за критеріями: 1) цілеспрямованість діяльності; 2) її орієнтація на діалогічну взаємодію зі слухачами; 3) доцільність засобів встановлення контакту, розвитку пізнавальної активності учнів; 4) куль- 'Див.\ Основы педагогического мастерства / Под ред. И. А. Зязю-на. — С. 121—130. тура та естетична виразність мовлення, зовнішнього вигляду, поведінки; 5) рівень саморегуляції і самоконтролю діяльності. На цьому, завершальному, етапі навчання студенти мають продемонструвати вміння практично застосовувати знання елементів технології побудови і здійснення діалогічної взаємодії на уроці: встановлення контакту з аудиторією; створення в учнів когнітивної установки, психологічне настроювання на урок; побудова монологу вчителя як його внутрішнього діалогу з учнями; створення на уроці ситуацій співроздумів і співпереживань; організація навчання на різних рівнях пізнавальної активності учнів; створення робочого самопочуття вчителя і учнів на уроці. Конкурс дає також змогу продемонструвати рівень практичного опанування студентами всією програмою з основ педагогічної майстерності в аспекті володіння педагогічною технікою. Важливо зрозуміти, якою мірою студент володіє професійними особливостями уваги, мовлення, невербальними засобами спілкування, вмінням гідної самопрезентації. Чи притаманне йому почуття такту у виборі засобів впливу на аудиторію, у визначенні свого стилю, тону, дистанції спілкування. Чи відчуває він реакцію слухачів на свої слова, поведінку, дії, враховує її, намагається вести урок-спілкування на рефлексивній основі. Всі ці питання були предметом вивчання на різних попередніх заняттях; проведення конкурсу дає можливість для синтезу, інтеграції набутого, є нагода ще раз повернутися до вивченого, і більшою мірою на рівні самоаналізу і самооцінки педагогічної діяльності. 3. Підведення підсумків конкурсу Оцінює роботу студентів і підводить підсумки журі, до якого входять викладач, який працює з групою впродовж усього курсу навчання, студенти-випускники з інших груп, запрошені вчителі. У результаті аналізу діяльності студентів визначають переможців конкурсу, які будуть брати участь у факультетському конкурсі педагогічної майстерності. Кращі виступи студентів записують на відеоплівку для використання на заняттях з метою ознайомлення зі зразками навчальної діяльності. Журі разом зі студентами обговорює результати конкурсу, висловлює побажання щодо удосконалення педагогічної майстерності майбутніх учителів. Вносяться корективи до задумів уроків, їхнього дидактичного розв'язання. Визначаються напрямки, засоби професійного самовиховання і саморозвитку студентів. ЗМІСТ Від авторів.....4 Розділ 1 Сутність педагогічної діяльності вчителя.... 8 Суспільна значущість професії вчителя, його функції...8 Поняття педагогічної діяльності, її структура-.....15 Професійно-педагогічна діяльність як мета-діяльність,...Л9 Розповідь учителя як модель педагогічної діяльності.....21 Розділ 2 Педагогічна майстерністьі особистість учителя....27 Поняття педагогічної майстерності ...27 Елементи педагогічної майстерності... 31 Педагогічна ситуація і педагогічна задача .... 38 Самовиховання вчителя.... 44 Розділ З Педагогічна техніка вчителя ..... 47 Поняття педагогічної техніки.... 47 Внутрішня техніка вчителя.... 49 Зовнішня техніка вчителя .... 57 Р о зд і л4 Мовлення вчителя як засіб педагогічної праці....67 Мовлення і комунікативна поведінка вчителя....68 Функції мовлення вчителя у взаємодії з учнями...70 Умови ефективності професійного мовлення вчителя....77 Шляхи вдосконалення мовлення майбутнього вчителя.....82 Розділ 5 Педагогічна майстерність як мистецька дія в театрі.....„...„,..„„.„...„.м„.™™.~™„ 84 Особливості образного мислення...84 Образ у мистецтві театру.....91 Театральне мистецтво у вимірах педагогіки.... 97 Театральне мистецтво у вимірах психології-..... 100 Театральне мистецтво у вимірах естетики...• 104 Розділ 6 Читайте також:
|
||||||||
|