МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Проблемно-пошукові завдання1. Розкрийте основні риси філософствування давніх греків (за роботою Кессиди Ф.Х. “К проблеме греческого чуда”). 2. Проаналізуйте соціокультурні умови, що сприяли формуванню унікальних особливостей давньогрецького мислення (за роботою Вернана Ж.-П. „ Духовный мир полиса”). 3. Співставте погляди різних шкіл ранньогрецької філософії на першооснову світу. 4. Проаналізувати, чому філософію Сократа характеризують як “етичний раціоналізм”. 5. Проаналізуйте вчення Платона про пізнання і його зв’язок з його вченням про ідеї та про людину. 6. Окреслити особливості діалектичного мислення давніх греків, спираючись на роботу Ф.Енгельса “Старое предисловие к Анти-Дюрингу”. 7. Поясність, чому К. Маркс назвав Аристотеля «...першим енциклопедичним розумом серед греків». 8. Розкрийте причини того, що в елліністичний період на перший план в філософії виходять проблеми етики. 9. Охарактеризуйте, в чому схожість і відмінність шляхів досягнення щастя з позицій епікуреїзму та стоїцизму. 10. Проінтерпретуйте висловлювання Ф.Енгельса:“В многообразных формах греческой философии уже имеются в зародыше, в процессе возникновения, почти все позднейшие типы мировоззрений” (робота Ф.Энгельса. Старое предисловие к Анти-Дюрингу. О диалектике). 11. Охарактеризуйте основні положення евдемоністичної етики Демокрита. 12. На питання, звідки він, Діоген відповідав: “Я – громадянин світу”. Як Ви вважаєте, чи актуальна його позиція в наш час? 13. Дати характеристику етичним поглядам Епікура (за роботою Эпикура «Эпикур приветствует Менекея»). 14. Проаналізуйте основні положення етики стоїків (за роботами А.Л. Сенеки “О счастливой жизни” та Эпиктета «В чем наше благо»).
Тематика доповідей та рефератів 1. Цивілізація і культура Древньої Греції – основа виникнення філософії. 2. Філософські школи досократиків. 3. Геракліт Ефеський: біля витоків діалектики. 4. Атомістичні ідеї в античній філософії: від Левкіппа до Лукреція. 5. Евдемонізм Демокрита. 6. Життя і філософські погляди Сократа. 7. Філософія Платона як система об’єктивного ідеалізму. 8. Платонівське вчення про суспільство і державу. 9. Вчення Аристотеля про людину і суспільство. 10. Аристотель – енциклопедичний розум древності. 11. Аристотель про практичну філософію. 12. Етичне вчення Епікура. 13. Стоїки та їх етична концепція. 14. Антична діалектика. 15. Вчення римських стоїків.
Тема 3. ФІЛОСОФІЯ СЕРЕДНЬОВІЧчя та доби відродження Зміст теми: 1. Філософія епохи Середньовіччя. 2. Головні риси філософії епохи Відродження. Читайте також:
|
||||||||
|